tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 22:20

Klopt... Maar het is zo verdomd moeilijk allemaal. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 22:20

Ik zou zelfs niet meer bellen met hem als het op deze manier moet.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 22:26

MarlindeRooz schreef:
En hij had toch niet ECHT iets verkeerds gedaan.

Red flag!!!!!

De reden dat hij het niet inziet, en dat ook gewoon weigert in te zien, maakt me ook niet uit. Het gaat erom dat hij het niet inziet. En zolang dat zo is, zal zijn gedrag ook niet veranderen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 22:27

En toen ik vroeg of het potentieel ooit iets kon worden met collega 2. Als het al een paar maanden uit was... toen was het stil.

Ik ga lekker verder tinderen doei.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 23:21

Hij gaat het dus echt niet snappen.
Dat zegt meer over hem dan over jou.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 00:51

Dat denk ik ook! := Zag net een oude vakantiefoto... en dan breekt mijn hart wel weer even. Dat was zo fijn en zo leuk samen...

Maar toen was het eigenlijk officieel nog uit en hadden we best veel gezeik ook. :o

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 01:00

Nou precies.

En weet je, ik heb na een vreselijke vent nu een hele lieve vriend, waar ik echt dol op ben en die zulke dingen niet in zijn hoofd zou halen <3 en zulke mannen zijn er heus meer van :+:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 01:19

Ik wil geen namen noemen... :=
Afbeelding

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 03:00

Die vind ik eigenlijk best grappig :D

lang geleden, zat in een een volleyball team. Familie. Wij verloren alle wedstrijden, en toen bedachten we dat we dan maar voor de poedelprijs zouden gaan. Maar helaas..... die wedstrijd wonnen we :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 08:10

Oh bummer. :=

Echt de ochtenden zijn het vreselijkst. Wil alleen maar bij hem zijn. Maar ook weer niet... dan denk ik weer aan wat er gezegd is door hem. :n

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 08:36

Lief, je mag me pb-en hoor als je wilt..... en denk nu vooral aan al die keren dat ie totaal geen rekening met jou hield. Jij komt hier echt overheen, echt, weet ik zeker. En je bent een super sterke vrouw, en je pikt die onzin gewoon niet meer. Kom zeg, wie denkt hij wel dat hij is?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 09:13

Veel sterkte Marlinde!

Ik moet jullie ook nog even updaten over de situatie. We hebben dus elkaar een dikke week niet gezien, wel af en toe gesproken. We hebben elk onze gevoelens neer geschreven en in lange berichten naar elkaar doorgestuurd wat nu juist onze gedachten/gevoelens en oplossingen kunnen zijn. Hij toonde (ik had dit niet verwacht) een heel volwassen en begripvolle houding. Ik heb hem duidelijk gezegd dat hij zich niet moet gaan veranderen voor mij, ik kan dat ook niet en verwacht dat ook niet van hem. Maar hij vind dat hij zelf wel eens wat volwassener mag worden en die overdosis affectie daar ook achterwege bij moet laten en zich niet mag gaan gedragen als een verliefde puber :') (zijn eigen woorden). We hebben dus afgesproken dat we het gewoon nog een kans gaan geven. We hebben elkaar dan intussen ook gezien en er goed over gepraat, dat voelde ook allemaal heel goed aan. Intussen ben ik wel helemaal gecrasht en lig nu ziek in bed. Het voelt fijn om alles geregeld te hebben en nu even tijd voor mezelf te maken, hoewel ik had kunnen verwachten dat mijn lichaam nu even ook rust nodig heeft. Hopelijk gaat vanaf nu alles de goede richting uit.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 09:36

CalipsoLover schreef:
Veel sterkte Marlinde!

Ik moet jullie ook nog even updaten over de situatie. We hebben dus elkaar een dikke week niet gezien, wel af en toe gesproken. We hebben elk onze gevoelens neer geschreven en in lange berichten naar elkaar doorgestuurd wat nu juist onze gedachten/gevoelens en oplossingen kunnen zijn. Hij toonde (ik had dit niet verwacht) een heel volwassen en begripvolle houding. Ik heb hem duidelijk gezegd dat hij zich niet moet gaan veranderen voor mij, ik kan dat ook niet en verwacht dat ook niet van hem. Maar hij vind dat hij zelf wel eens wat volwassener mag worden en die overdosis affectie daar ook achterwege bij moet laten en zich niet mag gaan gedragen als een verliefde puber :') (zijn eigen woorden). We hebben dus afgesproken dat we het gewoon nog een kans gaan geven. We hebben elkaar dan intussen ook gezien en er goed over gepraat, dat voelde ook allemaal heel goed aan. Intussen ben ik wel helemaal gecrasht en lig nu ziek in bed. Het voelt fijn om alles geregeld te hebben en nu even tijd voor mezelf te maken, hoewel ik had kunnen verwachten dat mijn lichaam nu even ook rust nodig heeft. Hopelijk gaat vanaf nu alles de goede richting uit.

Wat fijn! En als het alsnog niet lukt is het ook prima. Van sommige mensen leer je lessen. Als het stukloopt, kan je alleen maar dankbaar zijn dat je geleerd hebt.

Maar voor nu, ben ik blij dat jullie eruit zijn gekomen. Hopelijk houden jullie deze lijn vast van communicatie :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 09:49

Jolien87 schreef:
Hij gaat het dus echt niet snappen.
Dat zegt meer over hem dan over jou.

Mee eens. Het kan zijn dat hij het echt niet begrijpt ook. Mannen kunnen soms echt simpele wezens zijn. Maar dan is inlevingsvermogen op zijn minst op zijn plek.

Gun jezelf wat tijd. Er lopen genoeg liefdevolle mannen rond. Ook voor jou.

Calipsolover, wat goed zeg dat jullie het zo gedaan hebben. Zo te zien ook erg effectief geweest. :)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 09:53

Neen inderdaad, we zien wel wat de toekomst brengt en nu bekijken we alles van dag op dag.
Het is idd eindelijk ook een beetje bij hem doorgedrongen dat ik het niet meer fijn vond, hij heeft zelf ook toegegeven dat hij meer begrip moest tonen en hij te veel met zichzelf bezig was.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 09:56

Dat besef is heel belangrijk. Hij weet waar jij tegenaan loopt en waar hij dan even extra bij stil moet staan als hij iets wil doen. Dikke plus!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 10:40

CalipsoLover schreef:
Neen inderdaad, we zien wel wat de toekomst brengt en nu bekijken we alles van dag op dag.
Het is idd eindelijk ook een beetje bij hem doorgedrongen dat ik het niet meer fijn vond, hij heeft zelf ook toegegeven dat hij meer begrip moest tonen en hij te veel met zichzelf bezig was.

Wat fijn zeg!!!

Heb net wel even gesport. Maar kan ook niet eten dus was niet heel fanatiek. Maar het ene moment wil ik naar hem toe rijden en knuffelen. En tien seconden later haat ik hem. :+

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 12:13

CalipsoLover schreef:
Veel sterkte Marlinde!

Heel fijn voor je :)

en wat fijn dat hij zo volwassen en begripvol reageert! Beterschap voor nu :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 23:15

Pff ik probeer weer wat contact te hebben. Dacht zelf heel even van heel kleine kans dat dit ooit over maanden weer goed komt. Maar helaas. Ik vroeg hem waarom deed je stiekem, hij zegt: Ik zag er geen kwaad in om contact te hebben met een collega... Man of vrouw.

Wtf moet ik hier nou weer mee, echt dan mis je toch het hele punt. :n

Sos, need advice.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 23:18

Ik zou stoppen met trekken aan dit dode paard. Het is lastig maar kies voor jezelf.
Over een tijd zul je jezelf dankbaar zijn.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 23:21

Geen contact meer met hem. Dit poedersuiker gevoel gaat echt wel voorbij. Heeft tijd nodig, maar komt echt goed.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 23:51

Ik was laatst op een evenement/beurs met hem een een vriendin van mij. En toen was er een topsporter die wat vertelde over eten. En toen vroeg hij ZELF AAN MIJ of ik hem knap vond. En ik zei van ja het is een mooie man. En dat vergelijkt hij met zijn situatie...

Echt. Ik weet bij god niet eens meer hoe die kerel heette of er uit zag.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 00:17

Lief, laat hem alsjeblieft in zijn sop gaar koken, zo'n onzeker persoon trekt zoveel emotionele energie uit je....... zonde van je energie.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 00:18

Pff ik snap er echt niks van. Hij snapt wel dat het allebei niet kon. Maar zijn ouders hebben hem ingepraat dat het normaal is om tegen iemand te zeggen dat je haar knap vind. En een keer per ongeluk liegen is ook oke.

Maar die snappen de hele context van dit verhaal niet.

En deze situatie heb ik al eens eerder beleefd, in een nachtmerrie. Toen werd ik schoppend en slaand wakker naast hem. Omdat ik droomde dat er een nieuwe collega was, zijn type en ze hadden contact. En hoppa, toen was ze er in het echt. Toen was het geen nachtmerrie meer.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 00:22

Dan heeft hij wel een bijzondere opvoeding gehad......

Het niet snappen hier is echt het grootste probleem, hij lijkt totaal geen empathie met je te hebben, en zuigt je emotioneel leeg op die manier. Dat is niet gezond hoor, zo zou het niet moeten gaan in een relatie.