Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 16:44

Haha oeps, dacht eigenlijk dat ik in het andere topic zat :+ Oeps xD

Maar we waren op Sicilie :)

@Fem Jup derdejaars TFB nu

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 16:48

RianC schreef:
Haha oeps, dacht eigenlijk dat ik in het andere topic zat :+ Oeps xD

Maar we waren op Sicilie :)

@Fem Jup derdejaars TFB nu

Grappige is, op je trouwfoto's had ik je absoluut niet herkend...!
Hier een tweedejaars TFB nu..
Je had overigens een prachtige jurk & sleep! <3
En heb net je filmpje gekeken...*Zwijmel* :+:

Zinn

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 16:54

Jolien, ik heb dat zelf ook, als ik iets in mijn hoofd heb, is het er moeilijk uit te krijgen. Gelukkig had ik het goed ingeschat en was de stijl die ik graag wou ook wel het meest flatterend voor mijn figuur :) Wat leuk van dat cadeautje!

Milkberry, mooie jurk hoor!

RianC, Bedankt :) Onze fotografen waren Damien Milan en zijn vriendin Anastasia, Australiërs.
Dit is hun website : http://damienmilan.com.au

Mooie foto's van jullie reis!

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 16:57

@Zinn Zo heb meteen op het Instagram volg knopje gedrukt. Wat een fantastisch werk <3

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 17:23

super! Ze verdienen het echt :) Ontzettend lieve mensen en uiterst professioneel! ik had me geen betere fotografen kunnen wensen :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 21:26

Wauw wat een prachtige omgeving RianC!
Zinn ik vind die fotografie stijl erg mooi ook! Wij hebben gelukkig ook een fotografe wiens foto's ik ook erg mooi vind <3 dat vond ik nog wel lastig hoor, een fotograaf kiezen die qua budget en stijl bij ons past..

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 22:13

Dat is idd erg moeilijk...en als je er dan 1 gevonden hebt, moet die nog eens vrij zijn ook. Ik heb er zo ontzettend veel bekeken en had al contact gehad met 2 andere wat op het laatste moment toch niet door ging. Het enige wat ik je kan aanraden is er voldoende budget voor te voorzien...achteraf gezien kan je van goede foto's geen spijt hebben, van slechte wel...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 06:10

Ik had beperkt budget maar ben toch blij met onze fotograaf. Alle foto's die ik van haar zie op haar site en Facebook spreken me nog steeds aan dus tot nu toe zeker nog geen spijt :) ik kon een wilde gewoon niet zoveel geld uit geven aan een fotograag :n zijn nu 700,- kwijt, en dat vind ik ook echt meer dan genoeg :j

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 08:33

Ja sommige vragen echt super veel. Zag laatst een fotograaf voor E2.900,- Haar foto's zijn absoluut prachtig! Maar ik vind het ontzettend veel geld..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 08:54

8)7

Als ik sommige foto's op HAW/ITP ziet van wat zich dan fotograaf noemt dan denk ik echt.. Ga je doodschamen man! Ik maak nog betere foto's met mn SRC. Zo loopt er ook een fotograaf bij ons in de buurt rond die zich aanbiedt als trouwfotograaf. En als je dan die foto's bekijkt.. Bah! Halve hoofden erop, of denken dat ie een interessante hoek heeft en dan is de helft niet scherp..En iedereen vind het geweldig. poe

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 09:37

Ja dat klopt.... :=
Zulke heb je ook :?

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 11:17

Hangt idd heel erg van smaak af ;) Maar als je je erin verdiept zie je het verschil wel imo. Wij waren 2800 euro kwijt voor 12 uur voor 2 fotografen (professionele huwelijksfotografen, zij doen dus enkel huwelijken en hier en daar eens wat portretten, maar in dezelfde stijl) en hebben bijna 1000 foto's digitaal op groot formaat ontvangen die echt allemaal even mooi zijn. Ik had verwacht dat er op zoveel foto's wel een aantal zouden zitten die ik maar niets vond, maar ze hebben top werk geleverd.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:18

Wij hebben bewust gekozen om de ringen en de foto's geen budget te geven, maar te gaan voor wat we mooi vonden. Beide zijn uiteindelijk toch waar je jaren later nog op terug kijkt (onze kleding werd betaald, anders had die ook in dat rijtje gehoord). Het jammere was dat ik van de wat modernere foto's ben en mijn man van de wat traditionelere fotografie. Uiteindelijk hadden we 1 fotograaf die we beiden erg mooi vonden maar die was bezet op onze trouwdag. Daarna hebben we een andere gevonden, persoonlijk voor mij net iets te traditioneel maar ben wel heel blij met de foto's die er uit gekomen zijn.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:24

Onze kleding en ringen hebben we idd ook niet op bespaard en het viel voor onze ouders nog binnen budget, zij hebben dat geschonken :) Althans mijn ring is niet op bespaard, mijn man wilde eerste een goedkope om te zien of hij wel kon wennen, maar hij heeft al laten vallen dat hij volgend jaar wel voor een mooier exemplaar wil gaan kijken, hij heeft hem sinds de trouwdag niet meer uitgedaan :P En uiteindelijk heeft zijn outfit het dubbele gekost van mijn jurk :') Mijn jurk viel heel erg goed mee in prijs

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 13:55

Wij gaan juist wel voor goedkopere ringen waarschijnlijk.(Hoewel, goedkoop, 600 vind ik nog veel geld maar goed)
Dure jurk, dure locatie, de bezuiniging moet ergens vandaan komen, haha.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:02

Wij besparen op trouwvervoer en bloemen, daar doen we niet aan :P

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:36

Ik wil ook geen bloemen (decoratie regelt de locatie, zit bij de prijs in, daar wel bloemen dus) en we gaan wrs voor titanium ringen. Die hoeven echt geen duizend euro te kosten. Mijn jurk was incl. torselet, string, hoepel, op maat maken en schoenen 1175 euro. Vond ik alles meevallen.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:40

Ik/wij besparen op:
- Bloemen (Mijn moeder is bloemist)
- Visagie (zusje)
- Pak (krijgt hij van zijn ouders)
- Jurk (outlet + waardebon)
- Trouwauto (zit bij de ringen)

Maar indd nog een hoop geld :=

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:50

Tink89 schreef:
Ik wil ook geen bloemen (decoratie regelt de locatie, zit bij de prijs in, daar wel bloemen dus) en we gaan wrs voor titanium ringen. Die hoeven echt geen duizend euro te kosten. Mijn jurk was incl. torselet, string, hoepel, op maat maken en schoenen 1175 euro. Vond ik alles meevallen.

Oh dat valt mee ja! :)
Mijn jurk alleen al is duurder *huil* ik heb een witte kanten string bij de Primark gekocht voor 1,50. Daar bespaar ik dan maar op :+

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:54

Aranel, heb je je jurk al?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 14:59

Ons trouwvervoer (bentley continental GT) is gratis. De ringen zijn een keer zo duur geworden, mijn jurk uiteindelijk ook 400,- boven gepland. Zijn pak was zoals gepland maar zijn schoenen en bijpassende riem 150 duurder dan gepland. Dus die 700 max voor de fotograaf wilde ik wel graag houden :')

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 15:01

Waarschijnlijk heb ik het al wel ergens gelezen, maar Aranel, is het die Sophia geworden die je me gestuurd had?

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 15:02

Prairy schreef:
Waarschijnlijk heb ik het al wel ergens gelezen, maar Aranel, is het die Sophia geworden die je me gestuurd had?

Ik heb dat denk ik gemist, of gewoon niet onthouden :oo

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 15:04

Haha nee jullie zijn niets vergeten hoor! :)
Maar het wordt inderdaad die Sophia Tolli die ik stuurde. De 27e ga ik er weer heen om te bestellen en maten op te nemen.

Ben na die keer dat ik hem aan had in 4 of 5 andere winkels geweest op zoek naar goedkopere jurken maar die vond ik echt in het niet vallen bij die ene jurk. Dus maar iets over budget gegaan uiteindelijk..

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 15:07

Mooi! Leuk dat het toch die ene geworden is, mooie jurk!