Oeps xD Maar we waren op Sicilie

@Fem Jup derdejaars TFB nu
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RianC schreef:Haha oeps, dacht eigenlijk dat ik in het andere topic zatOeps xD
Maar we waren op Sicilie
@Fem Jup derdejaars TFB nu
Wat leuk van dat cadeautje!
Onze fotografen waren Damien Milan en zijn vriendin Anastasia, Australiërs.
Ontzettend lieve mensen en uiterst professioneel! ik had me geen betere fotografen kunnen wensen
ik kon een wilde gewoon niet zoveel geld uit geven aan een fotograag
zijn nu 700,- kwijt, en dat vind ik ook echt meer dan genoeg

Maar als je je erin verdiept zie je het verschil wel imo. Wij waren 2800 euro kwijt voor 12 uur voor 2 fotografen (professionele huwelijksfotografen, zij doen dus enkel huwelijken en hier en daar eens wat portretten, maar in dezelfde stijl) en hebben bijna 1000 foto's digitaal op groot formaat ontvangen die echt allemaal even mooi zijn. Ik had verwacht dat er op zoveel foto's wel een aantal zouden zitten die ik maar niets vond, maar ze hebben top werk geleverd.
Althans mijn ring is niet op bespaard, mijn man wilde eerste een goedkope om te zien of hij wel kon wennen, maar hij heeft al laten vallen dat hij volgend jaar wel voor een mooier exemplaar wil gaan kijken, hij heeft hem sinds de trouwdag niet meer uitgedaan
En uiteindelijk heeft zijn outfit het dubbele gekost van mijn jurk
Mijn jurk viel heel erg goed mee in prijs Tink89 schreef:Ik wil ook geen bloemen (decoratie regelt de locatie, zit bij de prijs in, daar wel bloemen dus) en we gaan wrs voor titanium ringen. Die hoeven echt geen duizend euro te kosten. Mijn jurk was incl. torselet, string, hoepel, op maat maken en schoenen 1175 euro. Vond ik alles meevallen.