Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xJurdyWonanx schreef:Weeer gebeld net en er zou een actuele berekening zichtbaar moeten zijn maar die staat er dus niet en ze ging weer opnieuw (2e keer nu) een opdracht doorsturen naar een andere afdeling en die bellen binnen 5 werkdagen terug, en dan kan ik weer opnieuw wachten en dan nog geloof ik niet dat het daarna geregeld is. Jeetje.. Fijn die grote instanties die doen waar ze zin in hebben. Je zou het geld maar nodig hebben, dan heb je na 4 maanden toch langzaam een probleem gok ik.
lor1_1984 schreef:Ik heb bewust voor houtkorrel etc gekozen omdat ik gewoon grit niet goed kan tillen met m'n rug, dan moet ik 3x lopen bij het legen.
Met houtkorrel lukt het in 1x en op heel slechte dagen 2x, maar verdelen over 2 (vuilnis)zakken werkt ook nog wel omdat het gewicht dan wat meer verdeeld is.
mirriejj schreef:Silicaatkorrels zijn dan ook misschien een oplossing voor je!
Drollen kunnen gewoon door de wc en de silicaat weegt letterlijk niets, daarbij ruik je ook niets.
Per zak betaal ik 3,30 en met 2 katten doe ik daar 2 weken mee

Ik heb een hele grote stellingkast waar ik echt heel blij mee ben.
Neemt bijna geen ruimte in, maar ik kan er zoooveel in kwijt. Er staat nu al super veel in, maar hij is nog lang niet vol! Iets dergelijks zou ik je dus wel aanraden. 
Ik had daar alleen bijvoorbeeld een mega grote kast, waar je ondertussen niks in kwijt kon, dus dat was zonde van de ruimte. Je moet echt functionele meubels kiezen.

, maar je word wel creatief in je ruimte 

, lengte 88 cm

, en dat voor nop van de weggeefhoek