Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_mexx_lady_ schreef:Schoenen op de vorige pagina vindt ik helaas maar niks!
Vero moda en only heb ik gekeken maar daar vond ik op het eerste zicht geen shirtjes die me aanstonden... Maar ga het in mijn hoofd houden!
Ben vandaag na mijn examen even de stad in gegaan, ik heb 7 of 8 leren jasjes aan gehad en allemaal niks. Mouwen te kort, of ze vallen niet zoals ik het wil aan de voorkant. Wil hem namelijk open dragen en met zo een schuine rits valt vaak raar, en zo een rechte waren dan weer lelijk![]()
Heb er 1tje gevonden die ik echt leuk vond, maar die kostte dan weer 100.00 euro en dat geld heb ik even niet nu.
Even doorsparen en achter een tijdje naar Eindhoven of Roermond, heb iemand kunnen paaien die mee wil
_mexx_lady_ schreef:Had al gekeken op Omoda en zalando maar daar hebben ze ze niet meer in mijn maat of niet het model en verder als die sites kom ik eigenlijk niet.
Ik was aan het twijfelen om een 39.5 te bestellen, maar de 40 zat te ruim in de winkel en ben bang dat een half maatje groter zelfs met een zooltje weer te ruim gaat zitten..
anoukkk. schreef:_mexx_lady_ schreef:Had al gekeken op Omoda en zalando maar daar hebben ze ze niet meer in mijn maat of niet het model en verder als die sites kom ik eigenlijk niet.
Ik was aan het twijfelen om een 39.5 te bestellen, maar de 40 zat te ruim in de winkel en ben bang dat een half maatje groter zelfs met een zooltje weer te ruim gaat zitten..
je weet dat All stars een maat groter vallen?
Rebeccaa schreef:anoukkk. schreef:je weet dat All stars een maat groter vallen?
Nee hoor, mijn all stars vallen gewoon true to size.
Macyy schreef:Iemand inspiratie voor mij waarmee je een grijze broek kan combineren? Ik kwam een wat lichtere grijze broek tegen in mijn kast, maar heb geen idee wat ik er op kan dragen.. Jasjes en topjes heb ik in verschillende kleuren.
@hierboven, ik ga niet, maar ben wel benieuwd wat zoiets inhoud?