Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 17:12

Oh, mango heeft sowieso zulke mooie jasjes! Ik mag eigenlijk niets kopen van mezelf tot 1 oktober, maar ze hebben ook zo'n mooi t-shirt, in de sale, in mijn maat.. O:)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 17:36

Ik vind mango vaak wel prijzig, maar zoals nu is het wel leuk shoppen! Schoenen op de pagina hiervoor zijn helaas niet mijn ding.. Ben nog wel opzoek naar leuke schoenen voor de winter. Maar eerst weer werken!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 18:11

Schoenen op de vorige pagina vindt ik helaas maar niks!
Vero moda en only heb ik gekeken maar daar vond ik op het eerste zicht geen shirtjes die me aanstonden... Maar ga het in mijn hoofd houden!
Ben vandaag na mijn examen even de stad in gegaan, ik heb 7 of 8 leren jasjes aan gehad en allemaal niks. Mouwen te kort, of ze vallen niet zoals ik het wil aan de voorkant. Wil hem namelijk open dragen en met zo een schuine rits valt vaak raar, en zo een rechte waren dan weer lelijk :')
Heb er 1tje gevonden die ik echt leuk vond, maar die kostte dan weer 100.00 euro en dat geld heb ik even niet nu.
Even doorsparen en achter een tijdje naar Eindhoven of Roermond, heb iemand kunnen paaien die mee wil :+

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 18:17

_mexx_lady_ schreef:
Schoenen op de vorige pagina vindt ik helaas maar niks!
Vero moda en only heb ik gekeken maar daar vond ik op het eerste zicht geen shirtjes die me aanstonden... Maar ga het in mijn hoofd houden!
Ben vandaag na mijn examen even de stad in gegaan, ik heb 7 of 8 leren jasjes aan gehad en allemaal niks. Mouwen te kort, of ze vallen niet zoals ik het wil aan de voorkant. Wil hem namelijk open dragen en met zo een schuine rits valt vaak raar, en zo een rechte waren dan weer lelijk :')
Heb er 1tje gevonden die ik echt leuk vond, maar die kostte dan weer 100.00 euro en dat geld heb ik even niet nu.
Even doorsparen en achter een tijdje naar Eindhoven of Roermond, heb iemand kunnen paaien die mee wil :+

Know the feeling, ik kan ook maar geen geschikt leren jasje vinden. Maar heel eerlijk, 100 euro is toch niet zoveel voor een leren jas? :+ Ik denk dat als je een kwalitatief goede leren jas wilt hebben, je toch wel aan die prijs zit. Het is wel veel geld hoor, daar niet van. Ik heb die 100 euro er ook alleen maar voor over als ie echt perfect is.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 18:22

Daarom maar écht overtuigd was ik niet dus wou er geen 100 euro aan geven op dat moment.
Plus het feit dat ik nog all-stars wil, en misschien ga voor een nieuwe auto die kost ook wat centjes

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 18:51

Voor een echt goede leren jas ben je al gauw meer dan 200/300 euro kwijt, ben ik bang. Bij veel winkels betaal je voor imitatieleer al bijna 100 euro... :n
Ik ken de struggle trouwens, bij mij wil het ook maar niet lukken...

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 19:19

Heerlijk verjaardagcadeau grhad, stoere blavkstones en ze lopen geweldig!!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 19:29

Zijn inderdaad allemaal imitatielederen jassen maar toch een duur grapje als het niet helemaal perfect is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 20:04

Ik ben gek op nep lederen jasjes, maar wil ook heel erg graag nog een echte, maar zó duur.. :')
Ik zou het liefste elke dag een nep leren jasje dragen, heb er al 2, maar wil er echt snellll nog eentje. _O-

xMell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 21:58

Dat shirt mer today's outfit is echt leuk! en dat jasje ook :)

Ik ben van de week even snel de stad in gedoken, een zwarte broek bij de veromoda kunnen halen + een leuk blousje.
En een nieuwe paar schoenen met studds, erg leuk! :)

Werd vandaag door een meisje uit mn klas aangesproken of ik binnekoet met dr mee wilde naar de primark, of een andere winkel, zodat ik,haar kon helpen met kleding uitzoeken ^^ beschouw ik maar als een compliment denk ik.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 10:58

Haha dat is toch een super groot compliment?? :D

xMell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 11:04

Haha i think so. Ik ben zelf altijd erg onzeker ala t gaat om kleding. Vind het nooit goed genoeg & kan de leuke dingen nooit aan (ivm maatjemeer). Maar was wel erg leuk om te horen idd, haha.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 11:19

Ik ben trouwens gisteren 3 winkels binnen gelopen waar ze àltijd all-stars hebben. Nergens zwarte all-stars maat 39 te vinden :') Serieus...

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 12:47

Internet O:)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 13:00

Had al gekeken op Omoda en zalando maar daar hebben ze ze niet meer in mijn maat of niet het model en verder als die sites kom ik eigenlijk niet.
Ik was aan het twijfelen om een 39.5 te bestellen, maar de 40 zat te ruim in de winkel en ben bang dat een half maatje groter zelfs met een zooltje weer te ruim gaat zitten..

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 15:57

Hoi allemaal! Ik vroeg me af of hier nog mensen zijn die morgen naar de vintage per kilo gaan in Amsterdam? :)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:24

Iemand inspiratie voor mij waarmee je een grijze broek kan combineren? Ik kwam een wat lichtere grijze broek tegen in mijn kast, maar heb geen idee wat ik er op kan dragen.. Jasjes en topjes heb ik in verschillende kleuren.

@hierboven, ik ga niet, maar ben wel benieuwd wat zoiets inhoud? :D

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:26

Ik vind oud roze of wat zacht roze altijd mooi op grijze broeken :j

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:28

_mexx_lady_ schreef:
Had al gekeken op Omoda en zalando maar daar hebben ze ze niet meer in mijn maat of niet het model en verder als die sites kom ik eigenlijk niet.
Ik was aan het twijfelen om een 39.5 te bestellen, maar de 40 zat te ruim in de winkel en ben bang dat een half maatje groter zelfs met een zooltje weer te ruim gaat zitten..

je weet dat All stars een maat groter vallen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:34

anoukkk. schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Nee hoor, mijn all stars vallen gewoon true to size.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:39

Ik heb ze in maat 37,5 terwijl ik normaal 38/39 heb (meestal 38,5). Ik heb wel de lage variant. :)

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:41

Rebeccaa schreef:
anoukkk. schreef:

Nee hoor, mijn all stars vallen gewoon true to size.

Ik draag van All stars het liefst maat 39.5. Terwijl ik normaal gesproken met alle andere schoenen maat 40 draag. Dus ik denk dat Anouk wel gelijk heeft. Maar het is zeker geen hele maat verschil. Bij mij is het dus net een halve maat verschil.

Maat 40 heb ik overigens ook van All stars, maar die zitten toch minder lekker. Daar draag ik altijd dikke sokken in, anders voelen ze zo groot :+

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:44

All star valt idd wat groter naar mijn idee.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:45

Macyy schreef:
Iemand inspiratie voor mij waarmee je een grijze broek kan combineren? Ik kwam een wat lichtere grijze broek tegen in mijn kast, maar heb geen idee wat ik er op kan dragen.. Jasjes en topjes heb ik in verschillende kleuren.

@hierboven, ik ga niet, maar ben wel benieuwd wat zoiets inhoud? :D

Voor zover ik weet houdt het gewoon in dat je vintage kunt shoppen, en dan een bepaald bedrag betaald voor een kilo :) Bij dat soort gelegenheden zitten er eigenlijk altijd wel gave dingen tussen, en het bedrag ligt sowieso niet hoog (ben even vergeten hoeveel het precies was).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:49

Vaak is het 5 of 7 euro per kilo, in ieder geval erg betaalbaar. Let wel op dat het incl schoenen en jassen enzo is, een zwaar paar schoenen kost dus al snel 5 of 7 euro. Maar het is alsnog erg leuk! Je moet wel vroeg komen, anders worden alle pareltjes al vroeg opgekocht en blijft er alleen maar meuk hangen. Ik vind het vergelijkbaar met de Episode. Voor sommige dingen is het erg handig en chill, en ook erg fijn dat je het daar voor een kleine prijs kan kopen, maar er zit ook heel veel troep tussen :=