Fotograaf fotografeert normaal vooral bruiloften.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fotograaf fotografeert normaal vooral bruiloften.

Vorige week had een kennis van mij gevraagd of hij foto's van mij mocht maken, dat is een hobby van hem. Dat had ik nog nooit gedaan dus ik vond het wel spannend maar ook super leuk!

Flying_Angel schreef:Ik heb er niet veel verstand van, maar ik zou proberen je mond te ontspannen en een meer natuurlijke vorm aan te nemen hierin.
Je bent wel echt heel knap!!
Ik ga heel erg knijpen met mijn mond en ogen ook vind ik! Best lastig.
Leuk om te horen, was m'n eerste "officiele" shoot (samen met die foto's die ik eerder stuurde in dit topic), dus had af en toe nog wel echt het idee van what am I doing.
2x eerder met deze fotograaf geshoot (Martin Ortze) en hij doet nu een vrij-werk project "Tattoo's in milk", maar dit wel mijn favo shoot

)? Ik heb een hele lange tijd geleden al nagedacht over het doen van fotoshoots maar ik was toen wat jonger, dikker en had nog een beugel. Ik zou het nu wel heel leuk vinden maar weet niet zo goed waar ik op zoek moet gaan naar een fotograaf (ik weet dat er heel veel gure types zijn die zich voordoen als fotograaf) en aangezien hier wel wat mensen in het topic zitten die fotograferen en die ik vaker voorbij zie komen probeer ik het hier. Foto’s van mezelf wil ik op aanvraag natuurlijk sturen in een pb
en als iemand me door kan verwijzen naar iemand hier op bokt die geen creep is en TFP shoots doet als fotograaf dan hoor ik dat ook heel graag

Mocht je willen overleggen oid kan je mij altijd een berichtje sturen, niet dat ik een “pro” ben maar een beetje mental support kan nooit kwaad

Je hebt een onwijs toffe uitstraling, dat is belangrijker dan de juiste maten hoor
Wat ik voor jou als tip mee wil geven, je oogt nu nog heel kinderlijk, je mag wat stoerder worden in je uitstraling. Misschien iets met make-up doen, dat geeft vaak automatisch een boost voor je uitstraling, kijk mij eens, ik voel me goed! En verder, door je onzekerheid kruip je wat in elkaar en heb je geen nek, prober dus je nek lang te maken, schouders omlaag. Niet de kin omhoog, want dan sla je door