Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Seltje schreef:Mag ik mij melden bij de bloggende bokkers?
Ik ben nog maar sinds het kort aan het bloggen, ik blog namelijk over een gevoelige materie: mijn stofwisselingsziekte die ik voor heel de wereld verborgen wil houden. Na 23 jaar er mee te leven, heb ik nu pas de moed om het met de wereld te delen.
http://seltje.wordpress.com/
Hier kan je mij en mijn verhalen vinden.
This_is_me schreef:Marit schreef:Bij mij is het meer of ik 1x per week of meer updateIk wou dat ik tijd had voor elke dag een post, halleluja hahaha. Ik heb nu vaak weken lang helemaal geen tijd, daarom schrijf ik zoveel mogelijk vooruit. Ik probeer nu 2 a 3 post per week erin te houden.
Dat had ik ook. Ik begon juist met 2 tot 3 blogjes per week. Maar al snel kwam ik er achter dat dit niet ging werken. Als je iets plaatst moet het ook wel een beetje leesbaar zijn en steeds terug vallen op hetzelfde is ook niet leuk voor je lezers.
Dus schrijf nu 1 keer per week. Als dat niet gaat, dan wordt het een blogje om de twee weken. Is ook prima te doen.
xSaarSaar schreef:Hmm naar mijn idee niet. Of tenminste, het moet niet álleen maar daarom gaan. Bloggen doe je omdat je het leuk vindt, en het dan is leuk als anderen dan je blogs lezen, dat is waar. Ik zie echter ook vaak blogs die om de week een nieuwe winactie hebben, maar om kans te maken moet je ze eerst op minimaal 5 verschillende manieren volgen, en ze laten voortdurend comments achter op andere blogs met alleen 'leuk.' en vervolgens een reclamepraatjes voor hun eigen blog met 'volg je mij ook?'. Tsja, ik vraag me af waarom je dan blogt....
Yv_ schreef:Oh okee.. Ik ga straks eens op dat linkje klikken in je post, ben wel nieuwsgierig, ken het helemaal niet...
Oh echt? Wat raar...
Nu wel? I'm Not Lion
Tazzey, jammer dat je foto's niet aanklikbaar zijn en je dan groter formaat te zien krijgt. Ik zie namelijk op de flesjes naast elkaar een licht kleurverschil in de tint, maar weet het niet zeker omdat ze niet groot te zien zijn.. Wel lomp weer hoor van OPI.. HEbben ze wel vaker last van
elinevandijk schreef:Seltje schreef:Mag ik mij melden bij de bloggende bokkers?
Ik ben nog maar sinds het kort aan het bloggen, ik blog namelijk over een gevoelige materie: mijn stofwisselingsziekte die ik voor heel de wereld verborgen wil houden. Na 23 jaar er mee te leven, heb ik nu pas de moed om het met de wereld te delen.
http://seltje.wordpress.com/
Hier kan je mij en mijn verhalen vinden.
pfoeh dapper!