Niet omdat ik dat wil, maar omdat het nu eenmaal zo gelopen is. Er staan wel andere paarden om haar heen, maar niet in haar land. Baal er wel van... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet omdat ik dat wil, maar omdat het nu eenmaal zo gelopen is. Er staan wel andere paarden om haar heen, maar niet in haar land. Baal er wel van... Shirley schreef:Of lekkere chips
En hier binnen is het ook heerlijk koud 21,5 graden en zit dus met kippenvel op mijn armen.
En daarbij scooter is niet echt veilig toch wel een zeker risico aanwezig dat ik iemand anders onderste boven rij.
Agossie schreef:Rienn, ik verklaar je zeker niet voor gek! Als jij dit lekker vindt, geniet er dan alsjeblieft met volle teugen van, zoals ik van sneeuw en ijs kan genieten!
Maar ja, je doet er niets tegen! Morgen maar zonder vliegendeken naar buiten omdat er toch minder zon is dan. Ik hoop echt dat dit snel voorbij is...

Rienn schreef:Sterkte voor de dames die zo slecht tegen de warmte kunnen, hopelijk slapen jullie een beetje.
Ben benieuwd naar morgen, mijn telefoon geeft morgen ochtend om 10 uur al 25 graden met onweer aan.![]()