Overigens communiceer ik beter met mannem dan vrouwen
Rianne11_42
Geplaatst: 29-12-13 18:00
SteffiiY schreef:
Ja dacht ik ook..
Overigens communiceer ik beter met mannem dan vrouwen
Ja, dat heb ik ook een beetje. Op m'n werk zitten er ook vrijwel alleen maar mannen en dat bevalt me ook heel goed Kan altijd wel met ze opschieten. Met vrouwen vind ik dat toch anders... Daar roddel je eerder mee, ditjes en datjes. Soms leuk, maar niet voor constant. En is het niet zo dat vrouwen in de gevangenis sowieso al een stuk meer post krijgen? Of klopt dat niet?
Niet eens bewust, al is de reden vooral dat de profielen van de mannen met wie ik nu schrijf me meer aanspraken. En idd zitten meer mannen vast dan vrouwen, als ik op Wap bij needs mail kijk.....en tsja voorlopig heb ik er even genoeg (hooguit mailadres erbij;-)) maar who knows.....
Anoniem
Geplaatst: 29-12-13 18:07
Okee ja iemand schreef wel met een vrouw dacht ik ook gezien te hebben?
Leuk om te lezen dat jullie zo druk zijn met schrijven (en lezen ). Hier is het wat dat betreft rustiger, post is traag momenteel volgens mij
Ik schrijf wel bewust met een man, om de simpele reden dat er meer mannen vastzitten en daarom minder post krijgen. Wat Isegrim aanhaalt, dat mannen onder slechtere omstandigheden vastzitten dan vrouwen, speelt voor mij ook een rol.
Morgen de laatste brief van 2013 posten (tenzij er morgen nog post komt natuurlijk)
Brechtje_A
Geplaatst: 29-12-13 18:50
Ik heb niet speciaal voor een man gekozen, was gewoon aan het rond kijken en toevallig werd het een man Ik zit er over na te denken om ook een vrouw te gaan schrijven, dan heb ik een man en een vrouw
Hopelijk krijg ik binnekort post Ik verheug me zo op post krijgen!
Mavelle
Geplaatst: 29-12-13 19:03
Jaaaa, that's me! Ik schrijf met een vrouw (inmiddels ook met een man). Een van de redenen is dat ik verwachtte makkelijker een vriendschappelijke klik met haar te hebben, en haar profiel sprak me erg aan.
Voelde je ook een betere klik met de vrouw dan met de man?
Mavelle
Geplaatst: 29-12-13 19:07
Nee
Maar was bij een man eerder bang dat hij misschien toch uit zou zijn op een relatie ofzo. En daar zit ik echt niet op te wachten, ook al heeft Tomika aangegeven bi te zijn, haha. Omdat SteffiY steeds postte dat Tony's broer zo eenzaam was ben ik toen toch maar met een man gaan schrijven