Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wyoming schreef:Absolem schreef:Ik ben helemaal gesloopt . Wordt ik gebeld. Ja je dochter mag volgende week starten op de groep . Maar het vervoer is nog niet geregeld ( speciaal onderwijs indicatie groep ) . Dus je moet haar nog wel zelf even brengen tot we dat rond hebben . Are you ffing kidding me !? . Ik leef rond bijstands niveau . Veenendaal is een half uur enkele reis . Dus twee uur reistijd per dag .... Rip bankrekening .
Moet je dat niet zelf aanvragen bij de gemeente waar je woont? Maar ze hebben altijd een paar weken nodig inderdaad, ik weet er alles van. (Mijn dochter gaat sinds januari naar so en ik kreeg pas vanaf maart een vergoeding, ik moest de eerste maanden ook zelf betalen)
MarlindeRooz schreef:Nyaleti schreef:Ik loop op m'n tandvlees en niemand lijkt het te begrijpen.
Na 2 jaar thuis zitten is de switch naar 30 uur werken enorm. Ja ik zit maar te zitten op kantoor maar wel in een kippenhok met tig prikkels en (sociale) verwachtingen.
"maar ik werk 30uur en fysiek zwaar"
"Maar ik werk fulltime en loop al jaren op m'n tandvlees"
Ja, dat jullie geen verandering aandurven of absoluut geen grenzen kunnen stellen is niet mijn probleem.
Zo weer weg en vannacht pas thuis, naar iets wat leuk zou moeten zijn maar ik heb alleen maar stress dat ik moet werken morgen.
Van het weekend een super leuk feestje waar ik graag heen wil maar weer geen rust.
Weer een vriendin die vraagt wat te doen, waar ik al 10x nee te heb gezegd dus niet nóg eens wil afzeggen.
Ik bedoel het niet naar, maar waarom plan je dan je vrije tijd zo vol? Toen ik begon met werken weer heb ik langzaam opgebouwd én heb ik alle privéafspraken afgezegd. Of gezegd ik bepaal pas de dag zelf of ik kan komen.
Je weet dat zo'n omslag zwaar is en dat je even je privéleven een paar weken on hold moet zetten om werk weer te normaliseren. Maar het is ook wel een kwestie van prioriteiten.
Maar ik ga / ging niet naar feestjes, was op tijd thuis en deed in mijn vrije tijd alleen 1 op 1 dingen in prikkelarme omgevingen. Geen drukte.
Absolem schreef:Ik ben al drie jaar bezig erkenning te krijgen .Dit jaar juni kreeg ik die éindelijk. Dit hele verhaal loopt dus ook via Wmo en gemeente. Kreeg toen tijdens het gesprek te horen . Ja mevrouw, het systeem heeft u echt gefaald maar vanaf hoeft u de kar niet meer zelf te trekken maar gaan wij u helpen . Ze hebben werkelijk nog geen hol gedaan behalve mijn dochtertje aanmelden bij die groep ( wat ik zelf ook had kunnen doen ) . Het vervoer is ingekocht . Maar ze is er nog niet voor het vervoer aangemeld door hen . Dus ze moeten de ritten indeling nog maken . Terwijl ik tijdens het initiële gesprek al zei dat het geregeld MOET zijn tegen de tijd dat ze er heen gaat omdat ik nog geen dubbele kinderbijslag krijg om benzine te compenseren. Want we zijn nog niet langs de kinderneuroloog geweest . Ciz wil gronderig onderzoek hebben voor ze toezeggen. Wat belachelijk is want iedereen inclusief de kinder psychiater zegt dat mijn dochtertje abnormaal ontwikkeld. En alle partijen hebben allang al een dossier gemaakt wat dat bevestigt.
Het is bureaucratie gezeik wat echt ontzettend frustrerend is.
Moska schreef:Ik heb erg leuk nieuws, maar mag het nog niet delen![]()
Marigold schreef:Maralyn, de zeurders blijven op sm, de relaxte mensen gaan er niet meer op. Omdat het negatieve gedoe alleen maar energie kost, en je hebt er niks aan.
Ik erger me aan mijn (heus verder hele lieve) kat die telkens midden in de nacht wakker wordt en dan probeert mij wakker te maken door met haar snorharen in mijn gezicht te kriebelen (ik denk dat ze probeert te voelen of ik nog adem want stel je voor van niet, dan heeft zij geen nieuwe brokjes als deze op zijn, waarbij vanzelf die lange snorharen komen kriebelen) waarvan ik wakker wordt en dus telkens maar max 6u slaap heb.
Want ook ik kan door het brakke lichaam geen fijne slaaphouding vinden, dus wakker is wakker.
En katjelief overdag maar![]()
![]()
Zucht