Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Picopico schreef:In theorie zou dat kunnen, maar in de praktijk komt ongeveer 30% van de omzet bij thuisbezorgd vandaan. Dat kun je ook niet zomaar missen.

. Ik wil de kooi van eentje schoonmaken, maar hij vertikt het om er uit te gaan terwijl hij normaal niet weet hoe snel hij er uit moet
Bellatrix schreef:Ik moet vrijdag naar Amsterdam AMC, bloed prikken maar ik zie dat er dan weer veel kans is op sneeuw. Hoe zijn de wegen naar Amsterdam nu? Vanuit Amersfoort? Weet iemand dat?
Texas02 schreef:Maar zou die 30% niet bij jullie zelf gaan bestellen als jullie niet meer via thuisbezorgd zouden doen? Ik bestel zelf nooit via thuisbezorgd, maar de pizzeria waar ik het liefst bestel heeft dat wel. Als ik altijd via thuisbezorgd zou doen en zij zouden daarmee stoppen, zou ik wel gewoon daar bestellen want ik vind dat zij de beste pizza's hebben.
Texas02 schreef:De vindbaarheid zit hem erin hoe je de SEO geregeld hebt. Ik heb hier zelf niet genoeg verstand van om te zeggen hoe je dit zou moeten doen, maar als je dat goed geregeld hebt, kun je jouw website eerder tevoorschijn laten komen dan bijvoorbeeld thuisbezorgd. Het kan wel, ik zeg niet dat het makkelijk is, waarschijnlijk ook niet per sé goedkoop omdat je iemand in zou moeten huren die er verstand van heeft.

verootjoo schreef:Ik denk dat thuisbezorg stads is ofzo. Hier kijk ik er ook nooit op, omdat hier toch niks thuisbezorgd wordt
Ik ken het vooral van stadse mensen die ik ken en als ik daar ben. Maar ben dan toch geneigd om bij het restaurant zelf te bestellen, vertrouw zo’n website als thuisbezorgd niet echt ofzo
Texas02 schreef:Bellatrix schreef:Ik moet vrijdag naar Amsterdam AMC, bloed prikken maar ik zie dat er dan weer veel kans is op sneeuw. Hoe zijn de wegen naar Amsterdam nu? Vanuit Amersfoort? Weet iemand dat?
Ik heb juist geleden dat het noorden (wij dus) 12 uur lang sneeuw krijgen, ze hebben het over tientallen centimeters. En vanaf ergens halverwege Drenthe moet het regen worden. Maar goed, zo'n sneeuw gebied kan zich natuurlijk makkelijk nog verplaatsen. Kun je jouw afspraak niet naar een dag eerder verplaatsen voor de zekerheid?

MarlindeRooz schreef:Picopico schreef:In theorie zou dat kunnen, maar in de praktijk komt ongeveer 30% van de omzet bij thuisbezorgd vandaan. Dat kun je ook niet zomaar missen.
Ja echt onfatsoenlijk. Ze weten dat ze deze positie hebben en maken er misbruik van.
Daarom bestel ik indien mogelijk altijd rechtstreeks via het restaurant. Maar soms hebben die geen eigen site. En ik haat bellen naar restaurants want ze verstaan me dan slecht. Ik wil wel de goede pizza hè.
Daarbij is er een grotere kans op een nepbestelling. Ja dat gebeurt en ja dat is stom. Net als prank calls. Ook stom
Picopico schreef:Voor de mensen die rechtstreeks bij het restaurant bestellen ipv via thuisbezorgd: danku danku, dat maakt het leven een stuk makkelijker![]()
Naast eerder genoemde problemen wil thuisbezorgd ook nog 10% afdracht hebben en de marges zijn al laag. We geven nu kaartjes mee met kortingscodes die alleen via de app of site werken aan klanten die via thuisbezorgd bestellen.