Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlou91 schreef:Leuke trui Lau! Ik vind de kleur echt heel mooi, zeker zo met dat blauwe ruitje eronder.
Jij hebt ook een fijn koopje Phrono.
Ik ben inmiddels weer terug in de babymaatjes aan het zoeken (in het najaar krijgen we er een kindje bij), maar vind het zo lastig voor een jongetje. Hebben jullie nog tips voor leuke merken baby jongenskleren?
Aranel schreef:Jullie zijn net influencers, nu heb ik een nieuw vest gekocht terwijl ik er niet naar op zoek was
[ [url=m/hMWgXE.jpg]Afbeelding[/url] ]
BigOne schreef:Die Anine Bing slippers zijn geweldig, had ze op een Amerikaanse webshop voor 225 gevonden maar niet gekocht want risico van niet fijn zitten toch wat te groot . Maar voor dat bedrag? Echt schijntje.
foxy80 schreef:Oeh, de halterjurk met print is van Essentiel, niet?
_lautje_ schreef:Foxy: bij Loods5 zijn ze nog wel eens in de sale en ook bij Veepee komen ze nog wel eens voorbij. Ik zou wel alleen van Bodum of villeroy&boch doen. Mijn ervaring is dat bij goedkopere er toch snel vocht in komt of breken/teerder zijn.
Ik heb nu 12jaar die van Bodum en allemaal nog heel mooi
Ik moet nieuwe rijbroeken. Maar dat valt nog niet mee via Vinted. Ligt ook aan mijn lijf. Heb hele dunne pootjes. Maar wel kort