Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik hoor m'n moeder nog gillen bij de bakrand, TIJDENS EEN WEDSTRIJD KAN HET OOK REGENEN.
Zeker een aspect van het rijden dat ik niet mis.
Kookaburra schreef:_San87_ schreef:Ik wilde vandaag gaan tekenen, maar het weer is zo donker en inspiratieloos.
Teken een zwarte tunnel met monsters. Past er perfect bij.
Merlen schreef:Ik ga zodadelijk mijn boerenfox laten inslapen.Ze was al doof en blind aan één oog.Sinds vorige zondag ook blind aan het andere.
Ze loopt doelloos en depressief rond.Dit is geen leven meer voor haar.
Zo jammer want voor de rest is ze fysiek nog heel goed en zou je haar de leeftijd van bijna 15 niet aangeven.
Zebrastreep schreef:Ik denk ook altijd moet ik met harde wind wel gaan rijden? En vervolgens denk ik maar ja ze moet er ook maar aan wennen anders blijft het een probleem.
Alleen regen zeg ik nee tegen
Mando schreef:In bakkeveen zijn ze een plein aan het opknappen wat inhoud dat alles over onze weg komt dus ook het vrachtverkeer.
Zijkanten worden aan gort gereden dus dacht de gemeente we vullen de gaten op, leggen rijplaten neer zodat mensen kunnen wachten op elkaar.
Zetten ze daar paaltjes voor en het verkeer gaat daar helemaal niet staan.
Stel hersenloze bij de gemeente.
Zo ziet het er nu uit, om te janken.
Mensen rijden hun banden lek, spiegels kapot omdat ze elkaar het licht niet in de ogen gunnen.
Echt triest.
[ [url=m/1US5RM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1M1u7T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sx9A2O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vYASkq.jpg]Afbeelding[/url] ]
DuoPenotti schreef:Same, wij stonden ook echt te huilen als kleine kinderen toen onze boxer werd ingeslapen. We zeiden nog tegen de DA 'vind je dat niet ongemakkelijk, die huilende baasjes,' waarop zij antwoordde dat ze het veel moeilijker vindt als mensen (ogenschijnlijk) heel onverschillig zijn en hun hond nog net niet voor de deur van de kliniek afzetten en wegrijden.Dat neem ik me niet eens voor. Dat lukt toch niet.
Is niet erg toch? Verdriet hoeft niet weggestopt te worden
Merlen schreef:Dankjewel iedereen voor het meeleven,niet alleen voor mijn hond maar ook het andere.
Ik had me voorgenomen niet te huilen bij de dierenarts.Dat is niet gelukt.
Telpeva schreef:Urbanus schreef:Taartje eten in m'n favoriete café met vriendin. Is leuk. Maar poedersuiker.
Voor een volgende keer:
https://solow.nl/winkel/paraplu-poedersuiker/