Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wyoming schreef:Ex is bang dat dochter bij hem ook een terugval nog krijgt, dus ze gaat met mij mee naar huis.
En ik vind het zo dubbel, mijn moeder gevoel zegt: blijf maar lekker bij mama als je ziek bent, liever bij mij dan zo’n 1000 km bij mij uit de buurt mocht ze terugvallen. (Op dit moment heeft ze ook gewoon nog koorts)
Aan de andere kant denk ik: lekker makkelijk weer, hij lekker vakantie vieren en ik alles omgooien om voor haar te kunnen zorgen. Terwijl het “zijn tijd” is op papier.
wyoming schreef:Ahhhh, dochter heeft gewoon 39 graden koorts, vertikt het om pcm in te nemen (en de zetpillen zijn ondertussen op) en schopt ook nog eens de beker water uit mijn handen, hele bed nat, dochter over de zeik, boze buren op de gang. Kon er ook nog wel bij. En ik heb tot nu amper geslapen, het is ook stikheet op de kamer en de airco maakt herrie. Dus het is of niet slapen door de hitte of niet slapen door de herrie. Ik wilde eigenlijk morgen in 1x door naar huis, maar dat gaat hem dus ook niet worden.
wyoming schreef:Sorry mensen voor mijn gezeur.
Dochter vandaag dus met hoge koorts wakker. Pcm zetpillen gehaald en toen zakte de koorts gelukkig, zij veel geslapen onderweg. Zij moest een nieuwe pil hebben maar had nog wat speling dacht ik, ik was dus op zoek naar een plek om te stoppen. Krijgt ze dus in de auto weer een koortsstuip, ze kwam er ook nog eens slecht uit. Ik kon gelukkig de eerste afslag nemen en de auto langs de kant zetten maar ze kwam niet uit de stuip. Helemaal blauw werd ze en kwijl/ snot overal. Dus ik heb 112 gebeld en ze is dus opgehaald met de ambulance, koorts was over de 40 gr. Ik was net voor de grens met Luxemburg (dus zo’n 2 uur vanaf nl) en nu zitten we dus in een ziekenhuis in Thionville. Ze heeft nu sowieso een fikse keelontsteking te pakken en haar oortjes doen ook wat mee. Hopelijk mogen we zo wel verder rijden. Ze spreken hier gelukkig wel meer en beter Engels, dat scheelt wel. Maar deze vakantie is er 1 die ik heel snel wil vergeten.
wyoming schreef:Sorry mensen voor mijn gezeur.
Dochter vandaag dus met hoge koorts wakker. Pcm zetpillen gehaald en toen zakte de koorts gelukkig, zij veel geslapen onderweg. Zij moest een nieuwe pil hebben maar had nog wat speling dacht ik, ik was dus op zoek naar een plek om te stoppen. Krijgt ze dus in de auto weer een koortsstuip, ze kwam er ook nog eens slecht uit. Ik kon gelukkig de eerste afslag nemen en de auto langs de kant zetten maar ze kwam niet uit de stuip. Helemaal blauw werd ze en kwijl/ snot overal. Dus ik heb 112 gebeld en ze is dus opgehaald met de ambulance, koorts was over de 40 gr. Ik was net voor de grens met Luxemburg (dus zo’n 2 uur vanaf nl) en nu zitten we dus in een ziekenhuis in Thionville. Ze heeft nu sowieso een fikse keelontsteking te pakken en haar oortjes doen ook wat mee. Hopelijk mogen we zo wel verder rijden. Ze spreken hier gelukkig wel meer en beter Engels, dat scheelt wel. Maar deze vakantie is er 1 die ik heel snel wil vergeten.