Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 21:14

Ex is bang dat dochter bij hem ook een terugval nog krijgt, dus ze gaat met mij mee naar huis.

En ik vind het zo dubbel, mijn moeder gevoel zegt: blijf maar lekker bij mama als je ziek bent, liever bij mij dan zo’n 1000 km bij mij uit de buurt mocht ze terugvallen. (Op dit moment heeft ze ook gewoon nog koorts)
Aan de andere kant denk ik: lekker makkelijk weer, hij lekker vakantie vieren en ik alles omgooien om voor haar te kunnen zorgen. Terwijl het “zijn tijd” is op papier.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 22:46

Kat bij ons in de tuin.... Is ook altijd dezelfde. We hebben onze tuin "catproof" gemaakt, die van ons kan er niet uit. Schijtirritant dat er dan andere katten wel bij ons erin komen...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 23:33

Waarom maken mensen op straat op dit tijdstip toch zoveel herrie

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 23:38

Jongste kat die hazelnoten loop te jatten, maar die moeten nog even drogen. _-:(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 00:16

Blaffende hond ergens in de flat. . _-:(

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 00:20

Onweer. Zo geen zin in, ik wil slapen, ben moe. :O

Beterschap voor je dochter en sterkte voor jullie beiden wyoming. :(:)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 00:27

wyoming schreef:
Ex is bang dat dochter bij hem ook een terugval nog krijgt, dus ze gaat met mij mee naar huis.

En ik vind het zo dubbel, mijn moeder gevoel zegt: blijf maar lekker bij mama als je ziek bent, liever bij mij dan zo’n 1000 km bij mij uit de buurt mocht ze terugvallen. (Op dit moment heeft ze ook gewoon nog koorts)
Aan de andere kant denk ik: lekker makkelijk weer, hij lekker vakantie vieren en ik alles omgooien om voor haar te kunnen zorgen. Terwijl het “zijn tijd” is op papier.

T is en blijft een poedersuiker situatie. Sterkte ermee.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 03:20

Ahhhh, dochter heeft gewoon 39 graden koorts, vertikt het om pcm in te nemen (en de zetpillen zijn ondertussen op) en schopt ook nog eens de beker water uit mijn handen, hele bed nat, dochter over de zeik, boze buren op de gang. Kon er ook nog wel bij. En ik heb tot nu amper geslapen, het is ook stikheet op de kamer en de airco maakt herrie. Dus het is of niet slapen door de hitte of niet slapen door de herrie. Ik wilde eigenlijk morgen in 1x door naar huis, maar dat gaat hem dus ook niet worden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 03:38

Ah wyoming wat enorm rot allemaal zeg, dikke knuffel :(:)

Hier alweer uur wakker...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 03:43

Boze buren op de gang? Waarom?
Heel veel sterkte! Ziek zijn is nooit leuk en helemaal niet voor kinderen! :(:)

Hier ook wakker zoals altijd..

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 07:18

Telefoon is vannacht weer uitgevallen. Rotding. Van 45% batterij naar 0% in die 8 uur. Het is dat mijn biologische klok dacht: 'gooooooedemorgen!'

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 08:43

wyoming schreef:
Ahhhh, dochter heeft gewoon 39 graden koorts, vertikt het om pcm in te nemen (en de zetpillen zijn ondertussen op) en schopt ook nog eens de beker water uit mijn handen, hele bed nat, dochter over de zeik, boze buren op de gang. Kon er ook nog wel bij. En ik heb tot nu amper geslapen, het is ook stikheet op de kamer en de airco maakt herrie. Dus het is of niet slapen door de hitte of niet slapen door de herrie. Ik wilde eigenlijk morgen in 1x door naar huis, maar dat gaat hem dus ook niet worden.

Jeetje wat rot en dan ook nog in het buitenland :(:)
Hoop dat je snel thuis bent en beterschap voor je dochter!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 11:58

Ik kreeg gister op een festival, per ongeluk, een elleboog tegen mijn oogkas, inmiddels is de zwelling in mijn bovenste ooglid gezakt. Nu loop ik het hele festivalweekend rond als quasimodo >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 17:08

Rytir schreef:
Ik kreeg gister op een festival, per ongeluk, een elleboog tegen mijn oogkas, inmiddels is de zwelling in mijn bovenste ooglid gezakt. Nu loop ik het hele festivalweekend rond als quasimodo >;)

Welk festival? Ik ga zondag ook naar een festival :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 18:06

Net terug van een heel lange auto rit vanuit zuid Duitsland.
Voel me hondsberoerd :(
Ziek kind achterin hielp ook niet echt mee..

De piep is leeg!! :z

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 18:16

Mensen op een camperplaats met afgezet rennetje en daarin 9 als in négen als in bijna 10 minikeesjes.

Die het om álles met zijn allen op een krijsen zetten.

Hoe haal je het in je hoofd....

Voor mij puur doorgangsplek voor 1 nacht.

Maar echt, hoe haal je het in je hoofd.
Ook mensen om je heen hebben recht op hun rust.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 18:28

Sorry mensen voor mijn gezeur.

Dochter vandaag dus met hoge koorts wakker. Pcm zetpillen gehaald en toen zakte de koorts gelukkig, zij veel geslapen onderweg. Zij moest een nieuwe pil hebben maar had nog wat speling dacht ik, ik was dus op zoek naar een plek om te stoppen. Krijgt ze dus in de auto weer een koortsstuip, ze kwam er ook nog eens slecht uit. Ik kon gelukkig de eerste afslag nemen en de auto langs de kant zetten maar ze kwam niet uit de stuip. Helemaal blauw werd ze en kwijl/ snot overal. Dus ik heb 112 gebeld en ze is dus opgehaald met de ambulance, koorts was over de 40 gr. Ik was net voor de grens met Luxemburg (dus zo’n 2 uur vanaf nl) en nu zitten we dus in een ziekenhuis in Thionville. Ze heeft nu sowieso een fikse keelontsteking te pakken en haar oortjes doen ook wat mee. Hopelijk mogen we zo wel verder rijden. Ze spreken hier gelukkig wel meer en beter Engels, dat scheelt wel. Maar deze vakantie is er 1 die ik heel snel wil vergeten.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 05-08-22 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 18:29

Het feit dat ik vanmorgen intens opgelucht was toen ik zag dat de auto van de director er niet stond. Na haar geschreeuw van vorige week, en überhaupt het op alle slakken zout leggen, terwijl ze zelf ook constant fouten maakt, zit ik nu gewoon de hele dag te wachten tot ze weer uit haar stekker gaat om niks. Het helpt ook niet mee dat collega’s bevestigd hebben dat dat dus vaker gebeurt en dat zij er ook regelmatig lijdend voorwerp van zijn. :=

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 18:35

Ik leef ontzettend met je mee Wyoming, wat ontzettend heftig. Ik vind het knap hoe je het allemaal doet, sterkte en een virtuele knuffel voor jou!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 18:42

Goed gehandeld Wyoming. Het is niet te geloven wat je allemaal meemaakt. Heel veel sterkte

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 18:46

wyoming schreef:

Dochter vandaag dus met hoge koorts wakker. Pcm zetpillen gehaald en toen zakte de koorts gelukkig, zij veel geslapen onderweg. Zij moest een nieuwe pil hebben maar had nog wat speling dacht ik, ik was dus op zoek naar een plek om te stoppen. Krijgt ze dus in de auto weer een koortsstuip, ze kwam er ook nog eens slecht uit. Ik kon gelukkig de eerste afslag nemen en de auto langs de kant zetten maar ze kwam niet uit de stuip. Helemaal blauw werd ze en kwijl/ snot overal. Dus ik heb 112 gebeld en ze is dus opgehaald met de ambulance, koorts was over de 40 gr. Ik was net voor de grens met Luxemburg (dus zo’n 2 uur vanaf nl) en nu zitten we dus in een ziekenhuis in Thionville. Ze heeft nu sowieso een fikse keelontsteking te pakken en haar oortjes doen ook wat mee. Hopelijk mogen we zo wel verder rijden. Ze spreken hier gelukkig wel meer en beter Engels, dat scheelt wel. Maar deze vakantie is er 1 die ik heel snel wil vergeten.

Dat is geen zeuren, hoor, maar terechte ergernissen en machteloosheid van jouw kant. Arme meid, hopelijk krijgen ze het snel onder controle. En ik hoop voor jou dat je thuis even flink goed je slaap kunt pakken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 18:50

Ah Wyoming, je zeurt echt niet, ik leef zo met je mee! Hopelijk knapt je meisje snel op!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 18:57

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers, je zeurt echt niet! Wat zal jij je zorgen maken.. Misschien maar goed ook dat je ex haar niet "wilde". Ik ken hem niet, maar als ik je verhalen zo lees is je dochter bij jou een stuk beter af. Ik heb met je te doen hoor!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 19:00

wyoming schreef:

Wat een schrik weer zeg!
Nu maar hopen dat je snel naar huis kan.
Misschien zeg ik dit geheel onnodig maar mijn oudste dochter haar jongste zoontje kreeg twee jaar geleden ook drie keer een koortsstuip en zo erg dat hij helemaal weg viel en slap werd en zij hem gereanimeerd heeft, zijnis gastouder en gelukkig heeft ze EHBO voor kinderen.
Bleek dat onze dochter een te lage dosis Paracetamol gaf, zij was altijd nogal voorzichtig daarmee en nadat hij uit het ziekenhuis kwam is ze een hogere dosis gaan geven als hij ziek was en gelukkig heeft hij het niet meer gehad want je schrikt je een ongeluk.
Beterschap voor je dochtertje :(:)
Laatst bijgewerkt door chanicha op 05-08-22 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 19:01

Aan dat chagrijnige stuk vreten hier in huis -:(-

Wyoming dat is geen zeuren!
Leef met je mee, wat een ellende krijg jij voor je kiezen, heel veel beterschap voor je dochter.