Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mir schreef:janderegelaa schreef:Kortom, niets aan de hand...
True. Hij is net weg.![]()
Wordt toch langzaamaan steeds serieuzer merk ik
Nessie schreef:Als er iets belangrijk is, is dat wel wederzijdse communicatie over gevoelens, insteek en wensen. Heb dat wel vaker verkeerd zien gaan bij vriendinnen waar dat niet duidelijk wordt besproken en de intenties dan niet overeen komen.
Hier is onze Tinderdate inmiddels 1.5 jaar geleden, absoluut wederzijdse liefde op het eerste gezicht. We zijn sindsdien onafscheidelijk, het is zo fijn dat je partner ook je beste vriend is geworden. We zijn nu bezig voor een koopwoning (met de paarden erbij, die kreeg hij cadeau bij een relatie met mij) en trouwplannen worden in potlood ook besproken. Een modern liefdesverhaal!
Nessie schreef:Als er iets belangrijk is, is dat wel wederzijdse communicatie over gevoelens, insteek en wensen. Heb dat wel vaker verkeerd zien gaan bij vriendinnen waar dat niet duidelijk wordt besproken en de intenties dan niet overeen komen.
Hier is onze Tinderdate inmiddels 1.5 jaar geleden, absoluut wederzijdse liefde op het eerste gezicht. We zijn sindsdien onafscheidelijk, het is zo fijn dat je partner ook je beste vriend is geworden. We zijn nu bezig voor een koopwoning (met de paarden erbij, die kreeg hij cadeau bij een relatie met mij) en trouwplannen worden in potlood ook besproken. Een modern liefdesverhaal!
Hhilde schreef:Ahhh Mir, het mag af en toe best een beetje onwennig voelen en een beetje onzekerheid kan geen kwaad, zolang het in het totaalplaatje maar in orde is. Blijf er over praten en goed voelen
NimberInderdaad snel blokkeren
Rawr schreef:Stomme vraag misschien maar is het heel pretentieus als ik m'n bio volledig in het Engels schrijf?
Ik begon in het Nederlands maar om één of andere reden kan ik me zoveel beter uiten in het Engels.