Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 07:19

Ah fijn Mir!

Maite, je snapt t niet hè? Alsof t nooit uitkomt met een date.

Kreeg een bericht via socials van een gast die mij leuk zei te vinden. Ik heb m meteen gezegd dat ik 0 interesse heb. Geen probleem gewoon af en toe eens een berichtje( en met eens bedoel ik dan 1x per 2 an 3 weken) over koetjes en kalfjes.

Vannacht stuurde hij een filmpje over een auto wat ik niet heb gezien en een uur later die nacht een berichtje waarin ie me een stomme trut vind omdat ik niet op z’n filmpje reageer en dat het voor hem niet meer hoeft. ( euh wat?) meteen maar geblokkeerd raar figuur.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 08:40

_Mir schreef:
janderegelaa schreef:
Kortom, niets aan de hand...

True. Hij is net weg. :')
Wordt toch langzaamaan steeds serieuzer merk ik

Kijk het gewoon aan. Als jij je hier goed bij voelt is het prima, anders aangeven en ermee stoppen.
Beter nog er eerst goed over praten zodat de verwachtingen van beide kanten duidelijk zijn.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 09:35

Als er iets belangrijk is, is dat wel wederzijdse communicatie over gevoelens, insteek en wensen. Heb dat wel vaker verkeerd zien gaan bij vriendinnen waar dat niet duidelijk wordt besproken en de intenties dan niet overeen komen.

Hier is onze Tinderdate inmiddels 1.5 jaar geleden, absoluut wederzijdse liefde op het eerste gezicht. We zijn sindsdien onafscheidelijk, het is zo fijn dat je partner ook je beste vriend is geworden. We zijn nu bezig voor een koopwoning (met de paarden erbij, die kreeg hij cadeau bij een relatie met mij) en trouwplannen worden in potlood ook besproken. Een modern liefdesverhaal!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 09:46

Ahhh Mir, het mag af en toe best een beetje onwennig voelen en een beetje onzekerheid kan geen kwaad, zolang het in het totaalplaatje maar in orde is. Blijf er over praten en goed voelen :)

Nimber :wow: Inderdaad snel blokkeren :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 09:52

Nessie schreef:
Als er iets belangrijk is, is dat wel wederzijdse communicatie over gevoelens, insteek en wensen. Heb dat wel vaker verkeerd zien gaan bij vriendinnen waar dat niet duidelijk wordt besproken en de intenties dan niet overeen komen.

Hier is onze Tinderdate inmiddels 1.5 jaar geleden, absoluut wederzijdse liefde op het eerste gezicht. We zijn sindsdien onafscheidelijk, het is zo fijn dat je partner ook je beste vriend is geworden. We zijn nu bezig voor een koopwoning (met de paarden erbij, die kreeg hij cadeau bij een relatie met mij) en trouwplannen worden in potlood ook besproken. Een modern liefdesverhaal!

Wat fijn Nessie <3
Heel veel plezier met de plannen!

Ik hou van dit soort feel good verhalen

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 10:55

Ja ik ben heel blij met hoe het heeft uitgepakt, want vertrouwen had ik niet altijd in Tinder.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 11:54

Nessie schreef:

Wat fijn! Veel plezier en geluk samen!
Zijn de cadeautjes ook blij met hem ?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 13:14

M’n sportpaard heeft er een extra groom bij op wedstrijd en mijn mini vindt het leuk om met hem te wandelen / springen etc. En mij helpt hij weer bij het weitje schoonmaken :D

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 16:09

Nessie schreef:
M’n sportpaard heeft er een extra groom bij op wedstrijd en mijn mini vindt het leuk om met hem te wandelen / springen etc. En mij helpt hij weer bij het weitje schoonmaken :D

You are a lucky one *\o/*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 16:15

Nessie wat fijn!
Mijn zusje is getrouwd met dr tinder date en mijn ene neef heeft 1 dochter met zijn tinder date. Mijn andere neef is getrouwd en net vader van nr3 en ja ook via tinder

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 19:22

Hhilde schreef:
Ahhh Mir, het mag af en toe best een beetje onwennig voelen en een beetje onzekerheid kan geen kwaad, zolang het in het totaalplaatje maar in orde is. Blijf er over praten en goed voelen :)

Nimber :wow: Inderdaad snel blokkeren :=

Lief van jullie! Ja, kijk het gewoon aan. Vanaf de eerste keer dat ik hem zag vond ik hem meteen al leuk hoe hij was. Hij is echt heel grappig, maar kan ook heel serieus zijn. :o

Nimber dat klinkt echt als een klein kind, zonde van je tijd.

SiSi1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 21:38

Mag ik hier even een vraag stellen?
Ik ben nieuw met de dating apps, heb me gisteren bij Tinder aangemeld en moest vandaag mijn account verifiëren, alleen nu blijft die al de hele dag hangen op dat mijn account beoordeeld moet worden (op het scherm staat "enkele minuten"), maar het duurt nu al ongeveer 10 uur....
Is dit normaal? :o

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 22:11

Ik heb zeker een lot uit de loterij voor mij :j

Nimber: Mooi om te horen al die succesverhalen! Het is vissen uit een vijver met veel niet zo serieuze vissen (of vissen die zich een beetje anders voordoen op de app versus in het echt) maar er zitten ook wel goede vissen tussen :D

Mir: Goed naar je gevoel luisteren en het ook bespreekbaar maken.

Saffiera: Geen ervaring, maar heb je de app al eens helemaal afgesloten (weg geswyped) en opnieuw geopend?

SiSi1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-23 11:07

Het is inmiddels gelukt.
Was via de site gegaan en moest iets beantwoorden en nu doet die het weer ;)

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 22:08

Nessie, Soms zit mijn gevoel er compleet naast. :+
Inmiddels onverwachts zijn kindje gezien, iets wat hij heel graag wilde. Ben zelf overigens ook mama. :)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 22:31

Stomme vraag misschien maar is het heel pretentieus als ik m'n bio volledig in het Engels schrijf?

Ik begon in het Nederlands maar om één of andere reden kan ik me zoveel beter uiten in het Engels. :\

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 22:55

Rawr schreef:
Stomme vraag misschien maar is het heel pretentieus als ik m'n bio volledig in het Engels schrijf?

Ik begon in het Nederlands maar om één of andere reden kan ik me zoveel beter uiten in het Engels. :

Tuurlijk niet!
Je moet doen waar jij je goed bij voelt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 22:59

Rawr schreef:

Ik begon in het Nederlands maar om één of andere reden kan ik me zoveel beter uiten in het Engels. :

*knikt ja*

Ja.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 23:10

Rawr schreef:

Nee hoor, doen zoveel. Zitten ook veel expats etc. op. Zie vaak wel bij sommigen nog 'ook in het Nederlands verkrijgbaar' o.i.d. Ik vind het een heeeel klein beetje pretentieus (misschien niet eens het goede woord), maar ook omdat Nederlands mijn allerlievelingstaal is :))

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 23:11

Ik knap af op mannen die in het Engels schrijven maar misschien zoek jij wel breder dan alleen nederlanders? Is denk ik dus heel persoonlijk. Niet zo zeer pretentieus denk ik.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 23:49

Ik had een compleet leeg bio en mijn vriend in het Engels, omdat hij zich in het Nederlands nog niet zo goed kon uitdrukken. Maar we hebben allebei geswipet met de gedachte “leuk voor de zomer”. :')

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 00:23

Hier in m'n studentenstad is het heel normaal om je bio in het Engels te doen. Schrikt de internationals niet af :D Maar het ligt er natuurlijk maar net aan waar je woont en wat je zoekt. In een slaperig Noord-Nederlands dorpje zou ik minder snel een Engelse bio nemen dan in de randstad :7

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 07:19

Wat mij betreft alleen doen als het foutloos Engels is. :D
Soms is het inderdaad gewoon makkelijker om je in een andere taal uit te drukken. Vind ik niks pretentieus aan.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 07:25

Als ik tinder zou hebben, dan was de kans groot geweest dat ik dat ook in het engels had gedaan.
Soms gaat dat gewoon makkelijker ofzo :')

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 07:29

Ik vond het altijd vreemd als Nederlanders dat deden, beetje op het niveau van ‘populair willen doen’ en buitenlandse mensen swypte ik sowieso weg omdat de meesten hier maar tijdelijk blijven.