Ben je er volgend jaar weer, dan moeten we misschien maar een mini bokt meeting doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Super leuk dat je er ook was. Kinderen daar zijn gewoon beleefd, zo zijn ze wel leuk
Ben je er volgend jaar weer, dan moeten we misschien maar een mini bokt meeting doen
Plop1997 schreef:Amber_anne schreef:Super leuk dat je er ook was. Kinderen daar zijn gewoon beleefd, zo zijn ze wel leuk
Jazeker! Volgend jaar wil ik ook echt campingtickets want op en neer rijden naar Limburg is niet leuk. Ga je ook naar Elfia?
Varekaj schreef:Ik had vandaag een Boze moeder op mijn route. Was met de trailer op pad met paard en reed netjes 50 zoals toegelaten. Ik zag ze wel op het voetpad en kind liet een bal stuiteren, maar verder niks bijzonders. Tot ik bijna bij hen ben en kind de bal op de weg laat botsen en ze willen ze gewoon zo achteraan gaan. Moeders met handje omhoog als in "remmen jij". Schrok me een hoedje omwille van die plotse bal op de weg maar nog meer omdat dat kind er zomaar achteraan mocht rennen! ik kon bijgevolg onmogelijk stoppen op die korte afstand. Dat mens is dingen beginnen tieren die niet voor herhaling vatbaar zijn. Ik kan daar dus knettergek van worden! Leer je kind zijn bal vasthouden en hoe dan ook KIJKEN voor ze zomaar de weg op rennen! Ik heb 'm op een haar na gemist, goddank, maar wat is dat toch dat men alsmaar denkt dat eender wel voertuig op 2m doodstil staat
Varekaj schreef:Ik had vandaag een Boze moeder op mijn route. Was met de trailer op pad met paard en reed netjes 50 zoals toegelaten. Ik zag ze wel op het voetpad en kind liet een bal stuiteren, maar verder niks bijzonders. Tot ik bijna bij hen ben en kind de bal op de weg laat botsen en ze willen ze gewoon zo achteraan gaan. Moeders met handje omhoog als in "remmen jij". Schrok me een hoedje omwille van die plotse bal op de weg maar nog meer omdat dat kind er zomaar achteraan mocht rennen! ik kon bijgevolg onmogelijk stoppen op die korte afstand. Dat mens is dingen beginnen tieren die niet voor herhaling vatbaar zijn. Ik kan daar dus knettergek van worden! Leer je kind zijn bal vasthouden en hoe dan ook KIJKEN voor ze zomaar de weg op rennen! Ik heb 'm op een haar na gemist, goddank, maar wat is dat toch dat men alsmaar denkt dat eender wel voertuig op 2m doodstil staat
Schuur_ schreef:Ja dat is echt bizar eh Varekaj. Hier ook eens een incident gehad aan onze uitrit. Scooter komt zonder licht veel te hard schuin de weg overstekend naar de verkeerde kant van de weg rijden. De klant wil uitrijden, kijkt 1 kant op en ziet de scooter aan de juiste kant van de weg, kijkt de andere kant op = vrij en zet aan. Schampt hij net die scooter die uit het niks kwam. Jongen maakt een hoop drama, klant heeft schade en hij springt op zijn brommer naar de school 100m verderop.
Dus uiteindelijk politie gebeld, die zijn komen kijken naar de camerabeelden en de reactie: ah ja de klant is in fout eh, die scooter was doorgaand verkeerd. Echt hoe dan, die scooter ging zo hard dat die pas 2 huizen verder stil kwam te staan met vol remmen, je ziet hem schuin oversteken net op het moment dat
de klant de andere kant uitkijkt en hij had geen licht aan in de schemer.
Ik kijk nu al op tegen 1 september als de scholen weer beginnen. Het is nu zo lekker rustig smorgens op de weg. Geen 10min aanschuiven om op het bedrijf te raken, geen kinderen die overal tussendoor komen vlammen met hun fiets..
idinn schreef:Ja best, maar dan moet je ze als moeke gewoon goed in het oog houden. Hier net ook (wel in een park) een koter. Wijzend richting een hondje 'woowoof' kijkend naar zijn ma. Die alleen oog had voor haar telefoon en de buggy wat stuurde richting geluid koter. Nou toen was koter het denk ook zat en is vrolijk de andere kant van het park op gehobbeld. Eer moeke door had dat koter weg was... te triest voor woorden gewoon
Tiggs schreef:idinn schreef:Ja best, maar dan moet je ze als moeke gewoon goed in het oog houden. Hier net ook (wel in een park) een koter. Wijzend richting een hondje 'woowoof' kijkend naar zijn ma. Die alleen oog had voor haar telefoon en de buggy wat stuurde richting geluid koter. Nou toen was koter het denk ook zat en is vrolijk de andere kant van het park op gehobbeld. Eer moeke door had dat koter weg was... te triest voor woorden gewoon
Ik zag laatst iemand met AirPods in achter een kinderwagen lopen. Vond ik ook zo gek.