Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanicha schreef:Ja ik wil wel maar dan denk ik weer, maak ik er wel genoeg gebruik van![]()
Anders kan mijn man ermee naar zijn werk maar het is best een uitgave vlak na de verhuizing

astrea schreef:Waarom is er niemand om te helpen als ik hulp nodig ben.
Vandaag voor de 2de keer weer aan het werk geweest na er 1,5 jaar uit geweest te zijn met burnout en knie klachten (nog steeds wil die niet buigen). Hele drukke locatie en me hoofd is zo vol en krijg hem maar niet leeg.
Moet nu in me uppie 50 zakken met strokorrel naar de opslag brengen.
Normaal leg ik 4 op een stenen kar maar dat kan ik nu niet tillen 3 is echt de max. En dan door 40 meter nat grasland en 40 meter rijbak.
Nog niet eens halverwege en nu al helemaal leeg.
Kan wel janken, maar krijg ik het werk niet mee af.
DuoPenotti schreef:Beterschap Mando.
Doen chanicha als je het geld kunt missen.
Ik heb er ook lang over nagedacht maar geen spijt.
Ik heb wel een gazelle middenmoter maar wel 1 van de goedkoopste.
3000 vond ik dan weer teveel omdat ik hem niet zoveel gebruik.
marleen_88 schreef:Uitslag van GGD test duurt lang. Woensdagavond en donderdagochtend positieve zelftest met lichte keelpijn. Sinds vanochtend geen enkele klacht, voel me kipfit. Kom maar op met die uitslag, dan weet ik of ik mn huis uit mag.
Zucht.
Marocje schreef:Dan ben je ws we van de pijn af. Ik heb zo vaak oorontsteking en dicht oor is echt naar. Ben altijd blij als het trommelvlies weer scheurt. Geeft een hoop verlichting. (Mits dat het probleem is dan: vocht achter je trommelvlies).
Sterkte. Die pijn is naar.