Wat een werk zeg julie kerstdorp, tof maar totaal niet mijn ding.
Oja, je mag raden als je je pakket hebt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Saul schreef:Dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde je eigen poezenbende![]()
![]()
Je hebt er in elk geval genoeg speeltjes voor in huis
Knuffel Romy. Wat rot.
Poezenspeeltjes
Och Romy, wat een narigheid. Hopelijk is er snel plek voor je. Zo te zien heb je gelukkig iemand die zich wel wilt opofferen om tegen je aan te kruipen. Sterkte
Ami, dat meen je niet
Mooi voor volgend jaar dan maar.
Er wordt al flink gespeurd en gehint hier. Ik kijk er ook nu al naar uit om naderhand de berichtjes van mijn SS terug te lezen. En ik ben vooral benieuwd hoeveel deelnemers het uiteindelijk bij het rechte eind hand, aangezien een aantal al een vermoeden heeft.
Bij deze zwaai ik even naar mijn lootje:
Als je alles hebt uitgepakt en geraden en je leest mijn berichten terug dan hoop ik vooral dat je het naar je zin hebt gehad met uitpakken.
De doos staat al een tijdje klaar maar we hebben nog steeds lol van de vulling #discovloer. Sorry lootje maar dan had je maar niet moeten zeggen dat glittervulling geen probleem zou zijn.![]()
Vanaf wanneer mag je trouwens gokjes wagen? Is dat pas de bedoeling zo je pakket binnen is?
(Het kan maar zo dat deze vraag al eerder is gesteld maar mijn hoofd is momenteel een zeef, sorry!)
Yinthee schreef:Ik heb nog wel een top ben ik zojuist achter gekomenwaszakjes.. en dan niet die van de action want daar zitten dus na 1x gebruiken giga gaten in waardoor de inhoud alsnog door de hele wasmachine heen ligt
Citaat:@Carineken, jouw Santa wil graag weten of jij een kerstboom gaat opzetten en of jij, buiten de kerstboom, de rest van je huis nog gaat versieren met kerst en zo ja, wat dan je kleurthema wordt en of glitter oke is.
Verder wil hij/zij weten wat de namen van al jouw huisdieren/paarden zijn en of er nog eventuele huisdieren/paarden zijn waar je nog met veel liefde aan terug denkt?
Heb jij een bad?
Citaat:@Germie, jouw Santa wil graag weten of jij graag met verschillende kruiden kookt
Citaat:@Jorex, jij hebt ergens 12-11 of 13-11 iets ontvangen, dit is van de Santa van deze Secret Santa
Ik weet niet of je daar al achter was en anders weet je het nu
Citaat:@Pradadaan, jouw Santa wil weten of die speciale bier app gedeeld kan worden
Citaat:@Ademootje, jouw Santa wil graag weten hoe jou leerlingen jou aanspreken, is het mevrouw-voornaam, mevrouw-achternaam of nog iets anders?
Citaat:Wanneer iets spoed is, willen jullie dit dan in het onderwerp van je pb vermelden?
Wat valt dan onder spoed:
Als je als Santa tijdelijk even niet in het topic aanwezig bent door omstandigheden.
Als er iets mis gaat met de verzending van je pakket.
Als jou lootje iets heeft ontvangen en zich afvraagt of het van hier is.
En deze lijst wordt waarschijnlijk nog verder aangevuld maar dit is even wat ik zo snel kon bedenken