Maar ben blij dat ik weer thuis ben inmiddels , lange zit hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:Ik heb het gevoel dat mijn doorligplekje toch weer opengaat van de sportbh die ik naar mijn werk draag. Dat zijn drie, misschien vier uurtjes op een dag, max, en dan gaat hij gelijk weer uit. Maar waarschijnlijk toch teveel wrijving...
En het duurde al zo lang voor het dicht was.
astrea schreef:Heb me vandaag erg aan de hardheid van me man geërgerd.
Geen arm om me heen, geen knuffel terwijl mijn oma vanmorgen is overleden. Had zo'n behoefte aan een arm om me heen.
( Verder is het echt een enorme schat)
Ja heb er vrede mee dat ze overleden is dat is het ook niet, prachtige leeftijd (98) is haar slaap overleden zonder pijn.
Al enige jaren zwaar dementerende, maar toch het zo definitief en voelde me vandaag zo leeg.
marley93 schreef:Ik heb het gevoel dat mijn doorligplekje toch weer opengaat van de sportbh die ik naar mijn werk draag. Dat zijn drie, misschien vier uurtjes op een dag, max, en dan gaat hij gelijk weer uit. Maar waarschijnlijk toch teveel wrijving...
En het duurde al zo lang voor het dicht was.
furious schreef:Captain schreef:Demi van 28 jaar die er van houdt om een statement te maken en constant van stijl te wisselen via Vinted. Ik krijg die fiets reclame echt elke keer. Kan ik een bepaalde reclame blokkeren?
Ik krijg deze ook steeds! Zo irritante, kan haar stem niet hebben ofzo.