Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 18:35

Nog even terugkomend op de vervelende man bij de BHV , hij ging ook eerder naar huis opgeruimd staat netjes denk ik dan maar weer :') Daarna werd het ook wat minder vervelend.

Maar ben blij dat ik weer thuis ben inmiddels , lange zit hoor :Z

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 18:48

Aan 2 bejaarden die hun fietstassen aan het vullen waren met kalebasen die in bakken in een veld klaar stonden.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 18:54

Bepaalde soort schoenen die allemaal met rits worden aangeboden. Ik wil geen rits, ik wil alleen veters. :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 20:03

Ik heb het gevoel dat mijn doorligplekje toch weer opengaat van de sportbh die ik naar mijn werk draag. Dat zijn drie, misschien vier uurtjes op een dag, max, en dan gaat hij gelijk weer uit. Maar waarschijnlijk toch teveel wrijving...
En het duurde al zo lang voor het dicht was. |(

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 20:33

marley93 schreef:
Ik heb het gevoel dat mijn doorligplekje toch weer opengaat van de sportbh die ik naar mijn werk draag. Dat zijn drie, misschien vier uurtjes op een dag, max, en dan gaat hij gelijk weer uit. Maar waarschijnlijk toch teveel wrijving...

Misschien helpt een beetje Barrière crème als bescherming van je huid? :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 20:57

Kom bij mijn vriend, is er niemand thuis. Heb met hem overlegd en alles. Hij wist wanneer ik thuis kwam. _O-

Mannen.... :roll:

Kan ik wel mooi in alle rust en stilte douchen. :=

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 20:57

Pony kreupel |( |( |(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 23:06

Britta31 schreef:
Aan 2 bejaarden die hun fietstassen aan het vullen waren met kalebasen die in bakken in een veld klaar stonden.

Tenzij ze toestemming hebben anders is het gewoon diefstal. :oo

Mijn lichaam zo zat. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 23:56

Ik ben gewoon de grootste ergernis van vandaag vergeten te benoemen....

Inmiddels ben ik alweer wat rustiger onder de heftige situatie op mijn werk ik hoef er gelukkig niet 24/7 meer aan te denken (wordt er nog wel dagelijks even mee geconfronteerd). Ik praat er veel over en dat werpt zijn vruchten af.

Alleen was er een mega vervelende bhv'er aanwezig die van buitenaf kwam om te reanimeren (wat niet meer nodig was) deze 'mevrouw' was opgeroepen. Enige reden waarom ik haar binnen liet was omdat ze zei ik ben verpleegkundige. Ik dacht toen oh wat fijn misschien heeft ze even tips hoe wij weer een beetje rustiger worden. Maar nee deze mevrouw wou de held van de dag worden en gaf daarbij mijn collega heel vervelend feedback op een totaal niet tactisch moment. Die vrouw is weggegaan en wij wouden nog met haar in gesprek gaan om haar ook feedback te geven ze was verpleegkundige / docent dus je verwacht wel dat die mensen weten waneer feedback handig is om te geven en wanneer niet. En dat mag ze best even weten.

Verhaal wordt nog mooier ze had tegen iemand gezegd die ook was opgeroepen dat zij nog wel even langs wou komen om ons nog meer feedback en tips te geven want er ging wel zoveel mis. Helaas voor haar was die persoon waar tegen ze dat heeft verteld de zoon van een collega van mij. Dus dit is inmiddels al bij mij aangekomen. Deze mevrouw gaat nu zeker weten even een gesprek met mij krijgen. En daarbij ga ik even feedback vragen hoe ik omga met vervelende omstanders die op een verkeerd moment feedback geven.

Vreselijk zulke mensen ik was wat in paniek op dat moment en dan ga je dat soort opmerkingen maken tegen mijn collega. Hou dan gewoon je muil en ga weg.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 23:56

Heb me vandaag erg aan de hardheid van me man geërgerd.
Geen arm om me heen, geen knuffel terwijl mijn oma vanmorgen is overleden. Had zo'n behoefte aan een arm om me heen.
( Verder is het echt een enorme schat)
Ja heb er vrede mee dat ze overleden is dat is het ook niet, prachtige leeftijd (98) is haar slaap overleden zonder pijn.
Al enige jaren zwaar dementerende, maar toch het zo definitief en voelde me vandaag zo leeg.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 05:23

astrea schreef:
Heb me vandaag erg aan de hardheid van me man geërgerd.
Geen arm om me heen, geen knuffel terwijl mijn oma vanmorgen is overleden. Had zo'n behoefte aan een arm om me heen.
( Verder is het echt een enorme schat)
Ja heb er vrede mee dat ze overleden is dat is het ook niet, prachtige leeftijd (98) is haar slaap overleden zonder pijn.
Al enige jaren zwaar dementerende, maar toch het zo definitief en voelde me vandaag zo leeg.

:(:) gecondoleerd.

Al is het 'goed zo', het is inderdaad definitief. En dat is iets heel geks.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 05:24

Baby die al 1,5 uur aan het schoppen/bewegen is in mijn buik. Ik wil slapen :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 05:34

Aan de mega blaasontsteking en bloedarmoede die ik opgelopen heb na mm keizersnede _-:( hopelijk slaan alle medicijnen snel aan

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 07:07

Love_Laugh schreef:

Hier besloot mijn baby om 2u te beslissen dat ik genoeg geslapen had…

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-21 07:09

Eerste 4u van de nacht constant wakker geworden en nu helemaal geradbraakt. Stage van 7.30 tot 16.00..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 07:10

Love_Laugh schreef:

Geweldig,mijn dochter draaide ook hele salto’s in mijn buik.Slaapt inderdaad niet goed als je tussen je ribben geschopt word.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 07:27

Vanacht om 2 wakker geworden omdat ik heel nodig moest plassen, daarna een enorm rare droom gehad. Net aan het ontbijt kreeg ik een melding van NS dat mijn trein uit ging vallen, extra hard doorgefietst om een trein eerder te halen, waar ik nu in zit met kramp want *\o/* ongesteld *\o/*

Mag ik met een kruik terug naar bed?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 08:56

Afgelopen nachten geen kat bij mij geslapen. Gisteren ventilator aangezet boven bed. En de hele nacht 3 katten bij mij geslapen. Lekker hoor met deze hitte 3 kruiken. :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 09:33

marley93 schreef:

Mijn oma had dat ook door haar bh. Die deed er een stukje van dat afplak tape over (uit de bouwmarkt) met een stukje verband ertussen. Dat irriteerde minder dan pleisters of leukoplast en is minder plakkerig waardoor haar huid ook minder geïrriteerd was bij het weer afhalen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 09:48

En een washandje?de onderkant eruit knippen,in het midden een gat voor de sluiting en voor vastmaken en dan de bh omdraaien tot op de rug.Je hebt ook dunne baby washandjes,dan heb je niet een washand vormige afdruk onder je trui.Hebben ze bij de HEMA.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 08-09-21 09:51, in het totaal 2 keer bewerkt

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 09:49

Captain schreef:
Demi van 28 jaar die er van houdt om een statement te maken en constant van stijl te wisselen via Vinted. Ik krijg die fiets reclame echt elke keer. Kan ik een bepaalde reclame blokkeren?

Ik krijg deze ook steeds! Zo irritante, kan haar stem niet hebben ofzo.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 09:54

furious schreef:
Captain schreef:
Demi van 28 jaar die er van houdt om een statement te maken en constant van stijl te wisselen via Vinted. Ik krijg die fiets reclame echt elke keer. Kan ik een bepaalde reclame blokkeren?

Ik krijg deze ook steeds! Zo irritante, kan haar stem niet hebben ofzo.

Precies dat, en gewoon haar hele attitude. Bah! :')

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 10:12

Van alles bij elkaar op dit moment eigenlijk.
Ik heb een nieuwe baan (yaay!), en heb daarvoor gisteren meerdere mails gehad met van alles wat ik moet aanleveren (is gedetacheerd bij een bank, dus flinke screening). Binnen 2 werkdagen. Daarbij zit een referentiecheck van mijn werkgevers van de afgelopen 5 jaar. Op zich niet zo'n probleem, ik vul dat formulier in, en zij hoeven alleen nog een digitale handtekening te zetten en doorsturen. Ware het niet dat ik uit de kinderopvang kom = gruwelijk personeelstekort, en de managers staan ook op de groep. Tel daarbij van alles regelen i.v.m. stakingen volgende week, en dan zijn die 2 werkdagen ineens wel een ding.

Daarbij komt dat ik weer aan mijn conditie wil werken en wil gaan banen zwemmen. Maar ik zwem met een flinke monovin, die ik niet altijd mee kan nemen met banenzwemmen. Als het te druk is, dan is dat gewoon niet handig. Het is voor mij ook het beste om daarmee te zwemmen, omdat daarmee precies die groepen worden aangesproken waar ik juist wat kwijt wil raken. Mijn man is zijn lunch vergeten, dus die kom ik hem straks even brengen, niet zo'n probleem. Maar hij heeft dan gelijk zoiets van dat als ik het goed time, ik meteen kan komen zwemmen. En dat is een beetje het ding. Hij probeert mij iedere keer in dat soort dingen te forceren op momenten dat ik het niet in mijn planning heb zitten. Ik moet nog wat dingen invullen en regelen voor mijn nieuwe baan. Daarbij ben ik bezig met de laatste loodjes van het herschrijven van mijn boek, waar ik nu nog tijd voor heb, straks niet meer. Ik wil dat dus graag deze week af krijgen. Het banen zwemmen is nu ook nog eens op woensdag op tijden dat niet handig is voor mij. Ze hebben om 11 uur (te druk al), 12 uur en 13 uur tijdslots. Maar met chronische maagproblemen, zijn die laatste 2 niet praktisch. Ik wil liever op maandagmiddag, dan is het ook zo rustig, maar niet rond een maaltijd-tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 10:33

Gezeik om een deadline waarvoor ik een half uur te laat was. Ik wist niks van de deadline en kon het ook niet weten.
Nog maar 1 practicum...

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-21 10:39

Dat ik deze week elke dag met de trein moet naar werk ipv fietsen.
Heb dat zo niet gemist. Pas dag 2 en nu al stress :')