Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Prima toch? Daarom is er vinted. Kan je het daar goedkoper kopen als je dat zou willen.
En als je wel 300€ hebt uitgegeven krijg je er op vinted vaak 40/50% wel weer van terug dus dan is het niet zo veel.
PSvanLot schreef:BeFunny schreef:Ik vind 300 euro voor een outfit en zeker voor kinderen echt absurt hoor.
Veel mensen kunnen dat gewoon echt echt niet betalen.
Of willen dat niet, ik wil niet om hoeven kijken wat ze ermee doen.
Lisitano schreef:BeFunny schreef:Ik vind 300 euro voor een outfit en zeker voor kinderen echt absurt hoor.
Veel mensen kunnen dat gewoon echt echt niet betalen.
Vind je het daarom absurd?
BeFunny schreef:PSvanLot schreef:
Of willen dat niet, ik wil niet om hoeven kijken wat ze ermee doen.
Dat ook. Maar in deze tijd zijn er echt veel mensen die het ook echt niet kunnen. En die zien dan dat iemand niet bij H&M wil shoppen. Terwijl daar echt helemaal niks mis mee is.
Ik hoef niet elk dubbeltje om te keren maar soms koop ik iets bij Zeeman en ben er dan trots op dat ik dat daar heb gekocht dat ik zo geslaagd ben. Ik schaam me er ook niet voor. Ik koop ook rustig bij revolution race of een duurdere paardrijbroek. Maar ik geef niks om dure merken. En zeker voor kinderen die zo snel ergens uitgroeien en nog veel knoeien zou ik dat echt zonde vinden.
Urbanus schreef:Maar wil je echt deze discussie hier nu voeren of zullen we het gewoon laten zitten zonder oordelen naar elkaar toe?
BeFunny schreef:Urbanus schreef:Maar wil je echt deze discussie hier nu voeren of zullen we het gewoon laten zitten zonder oordelen naar elkaar toe?
O het is niet als verwijt bedoeld.
Ik wilde gewoon aangeven dat ik dat absurt vind.
Uiteindelijk moet ieder dat helemaal voor zichzelf weten natuurlijk. Je werkt uiteindelijk zelf voor je geld. En wat je ermee doet is dan ook aan jezelf