Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 14:05

Iemand vraagt best wel vaak om af te spreken , maar heel eerlijk? geen zin in...

Ben dan ook een watje om te zeggen dat ik niet een persoon ben die in mijn vrije weekend steeds wil afspreken. Nee ik wil tijd voor mijzelf om bij te komen en mijn examens en schoolopdrachten bij te werken

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 14:20

Zebrastreep schreef:
Iemand vraagt best wel vaak om af te spreken , maar heel eerlijk? geen zin in...

Ben dan ook een watje om te zeggen dat ik niet een persoon ben die in mijn vrije weekend steeds wil afspreken. Nee ik wil tijd voor mijzelf om bij te komen en mijn examens en schoolopdrachten bij te werken

Ik zou het wel waarderen als iemand daar eerlijk over is :) .
Niet dat ik het niet meer zou vragen maar dan je makkelijker gezamenlijk iets afspreken in de toekomst.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 14:26

michelle___ schreef:
Zebrastreep schreef:

Niet dat ik het niet meer zou vragen maar dan je makkelijker gezamenlijk iets afspreken in de toekomst.

Dat is zo , ligt ook een beetje aan mij. Een vriendschap die voor mij erg belangrijk was , is sinds begin dit jaar wat in het water gevallen en ik heb niet zo heel veel zin meer in nieuwe mensen om mij heen voor nu. Ik heb ook het idee dat deze jongen mij wel ziet zitten , niet dat dat erg is maar ik heb nu gewoon geen zin in een relatie en steeds dat geïrriteerde gevoel om af te moeten spreken. Ik had het hier laatst met een collega over en zij zei ook van gewoon eerlijk zijn dat je daar geen zin in hebt als dat boven tafel komt , ik snap wel dat je gewoon ook lekker je ding wilt doen.

Ik kan zeg maar niet zo goed tegen als mensen mij gaan vragen wat ik ga doen op een dag :') Ik ben zo'n iemand als ik denk nu ga ik naar mijn paarden dan ook ga en dat niet bij iemand meld.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 15:02

michelle___ schreef:
Zebrastreep schreef:

Goed om te lezen dat jij dat wel zou waarderen. Ik ben door de weeks druk met werk, sporten en de beestenboel. In het weekend gaan die laatste 2 natuurlijk gewoon door dus ik zit s avonds graag in m'n uppie op de bank om eens een keer te ontspannen.
Ben daar ook gewoon duidelijk in tegen m'n vriendinnen zonder dat ik stomme smoesjes verzin. 2 vriendinnen lijken het niet te begrijpen dat ik overdag druk ben (IPV hele dag op bed lig te netflixen) en s'avonds graag een beetje alonetime wil. Eerst kreeg ik een tirade of dat zij niet leuk genoeg waren, dat ik saai ben etcetc. Nu zijn ze gewoon gestopt me te vragen. Of, nog leuker, als ik hun eens vraag "nee jij wou laatst ook niet, dan ga ik nu geen tijd maken".
Oké dit moest duidelijk even van m'n hart :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 15:07

Nyaleti schreef:
michelle___ schreef:

Goed om te lezen dat jij dat wel zou waarderen. Ik ben door de weeks druk met werk, sporten en de beestenboel. In het weekend gaan die laatste 2 natuurlijk gewoon door dus ik zit s avonds graag in m'n uppie op de bank om eens een keer te ontspannen.
Ben daar ook gewoon duidelijk in tegen m'n vriendinnen zonder dat ik stomme smoesjes verzin. 2 vriendinnen lijken het niet te begrijpen dat ik overdag druk ben (IPV hele dag op bed lig te netflixen) en s'avonds graag een beetje alonetime wil. Eerst kreeg ik een tirade of dat zij niet leuk genoeg waren, dat ik saai ben etcetc. Nu zijn ze gewoon gestopt me te vragen. Of, nog leuker, als ik hun eens vraag "nee jij wou laatst ook niet, dan ga ik nu geen tijd maken".
Oké dit moest duidelijk even van m'n hart :+

Moet ik je ook wel gelijk in geven hoor Nyaleti! Mensen kunnen ook denken van prima dan vraag ik je wel niet meer. Of het idee hebben dat je iemand niet leuk genoeg vindt om mee af te spreken. Nu spelen er ook wel wat dingen waardoor ik merk dat ik laag in mijn energie zit momenteel omdat dat soort dingen veel energie hebben gekost. Ik voel mij oprecht nu ook heel moe en moet mijzelf al pushen om bezig te gaan met mijn schoolopdrachten. Heb ook een gekke tijd achter de rug , maar de verwerking komt bij mij altijd een tijdje later. En ik ben bang dat ik daar nu een beetje weer tegen aan loop. Ben dan toch niet zo heel gezellig om mee af te spreken.

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 15:11

Het is het best om gewoon eerlijk te zijn maar dan kun je inderdaad verwachten dat mensen je niet meer meevragen. Soms groei je uit elkaar, past het gewoon niet meer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 15:17

MarcoBorsato schreef:
Het is het best om gewoon eerlijk te zijn maar dan kun je inderdaad verwachten dat mensen je niet meer meevragen. Soms groei je uit elkaar, past het gewoon niet meer.

Ik ken deze jongen gelukkig nog niet zo lang dus uit elkaar groeien zal nog niet echt voorkomen :') Maar ik wordt altijd een beetje nerveus als bepaalde mensen dan elk weekend dezelfde vraag gaan stellen. Vaak negeer ik het of vergeet ik oprecht om te reageren omdat ik dan wat anders ga doen. Ik voel dan al snel iets als een verplichting.

Ik ben wat dat betreft niet echt een mensen mens ook al werk ik in de zorg. Ik kan van mijn ouders al gek worden om die elke dag te zien , het is soms echt verschrikkelijk :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 15:21

Ik had het ook een beetje over Nyaleti's situatie.

In ieder geval zou ik gewoon eerlijk zijn tegen die jongen, dan weet hij ook waar hij aan toe is.

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 15:31

Captain schreef:
Gisteren paard in laten slapen. Ben kapot, kan alleen maar huilen. ;(

Toch niet Menno? :knuffel:

Heel veel sterkte Y;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 15:42

Afvoer lek... stroomt er echt uit. Huurstichting kennende word ik woensdag een keer gebeld en komen ze over 2 weken het eens repareren!

Wie heeft er dan ook een wasbak nodig he? :n

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 15:56

Nyaleti schreef:
RoosDeG schreef:
Mijn ergenis van vandaag, dat ik de auto heb vol getankt. Doei 120 euro :evaw:
Is dat ik nu weer minimaal 2 weken kan rijden zonder te hoeven tanken

Hoe groot is die tank joh? :+

-
Dat ik een paar dagen vrij ben van het werk en nu in m'n hoofd zit te stressen of alles wel duidelijk is voor m'n collega's en of ik alles heb afgewerkt etc etc :Z

70 liter tank :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 17:18

Hamster ook nog eens ziek / natte kont. Echt top dag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 17:19

MarlindeRooz schreef:
Hamster ook nog eens ziek / natte kont. Echt top dag.

Diarree?

Ik voer mijn cavia's altijd tarwegras als ze wat moeite hebben met de ontlasting of als het dun is. Werkt best wel goed!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 17:59

Dat de ene kat bij vriend ligt en de andere boven zit.
Ik wil er ook een op schoot/bij me -O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 18:11

Dat iemand mijn emmer gebruikt heeft om slobber ofzo te maken. Wel redelijk schoongemaakt daarna, maar erger mij er wel aan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 18:11

Ik voel mij nu weer ietsje beter. Gisteren en vannacht niets meer gedronken of gegeten. Vanmorgen dus echt echt heel veel dorst. Ik zat om 8 uur voorzichtig aan de cola :') en een cracker.

Over de hele dag 2 crackers en en een flesje cola op. Niet veel, maar het is in elk geval binnen gebleven.
Zo nog maar soep opwarmen :)

O en ik heb mijn examen inleiding recht gehaald ondanks 2 slechte nachten en dat ik mij zo beroerd voelde. Mag een wonder heten, maar ben er blij mee!

Oja slapen met oordopjes durf ik niet meer zo goed omdat ik gauw oorontsteking krijg.

Moestuin wat een vervelend verhaal zeg sterkte ermee, is echt niet leuk om je zo niet welkom te voelen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 18:30

Auto waarschijnlijk total loss gereden op een drempel :\.

Morgen er maar even onder kruipen, maar we denken t spruitstuk.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 19:13

Mijn tuin die weer als kattenbak is gebruikt door een buurtkat _-:(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 19:16

Hier in Utrecht willen ze alle loslopende katten gaan vangen en steriliseren halleluja _/-\o_
Zal de buurvrouw verderop wel weer dierenmishandeling vonden, geitenwollensok, want ze moeten de ruímte hebben had ze tegen mijn buurman gezegd toen hij klaagde over haar katten :=

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 19:21

chanicha schreef:
Hier in Utrecht willen ze alle loslopende katten gaan vangen en steriliseren halleluja _/-\o_
Zal de buurvrouw verderop wel weer dierenmishandeling vonden, geitenwollensok, want ze moeten de ruímte hebben had ze tegen mijn buurman gezegd toen hij klaagde over haar katten :=

Ik neem aan geen huiskatten met chip?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 21:19

_San87_ schreef:
Auto waarschijnlijk total loss gereden op een drempel :.

Hoe krijg je dat voor elkaar. Wel balen :(:)

Ik erger me er aan dat ik vergeten was om mijn thermobroek aan te trekken. Dus nu nog koudere benen dan normaal. Weet niet of ik ooit ga wennen aan het werken in een koelcel.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 21:34

Loeky01 schreef:
_San87_ schreef:
Auto waarschijnlijk total loss gereden op een drempel :.

Hoe krijg je dat voor elkaar. Wel balen :(:)

Ik erger me er aan dat ik vergeten was om mijn thermobroek aan te trekken. Dus nu nog koudere benen dan normaal. Weet niet of ik ooit ga wennen aan het werken in een koelcel.

Een waardeloze drempel :\.

De 'drempel' is letterlijk een rechthoekige kei van ca een meter bij 30 cm, waarschijnlijk is toen het water afgelopen maand zo enorm hoog stond wat erosie opgetreden waardoor de kei meer uitsteekt en we met eroverheen gaan dus een flinke klap hoorden toen de voorbanden de grond weer raakten ;(. Heeft niks te maken met slecht chauffeursschap, maar met slecht wegonderhoud.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 22:04

Auw!! Dat is zo zonde!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 22:37

Zondag mijn neefje op bezoek geweest, werd maandag verkouden, en dus getest. Positief... Wij moesten testen na 5 dagen, dus gisteren getest op corona. Negatief! Vandaag gebeld door GGD, dinsdag in aanraking geweest met iemand die ook positief is. Oftewel, morgen weer testen :+

Helemaal blij dat ik maandag gewoon naar mn werk kon, maar waarschijnlijk dus niet :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 22:54

Oh oliebol dat is echt een onmogelijke drempel -O-. Gemeente al gecontacteerd? Wat onwijs zuur van je auto San