Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ivana78

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:25

Ik heb echt geen zin in stage :x

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:46

Het is nog geen weekend -O-

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:50

Dat ik echt alles tot het laatste moment uit stel. Morgen moet ik naar een bruiloft, maar ik heb mn kleding uitgezocht in de mega hitte. Nu moet ik t dus aan gaan passen vanwege het weer. Maar dat moet ik vandaag dus nog maar even doen. Dingen extra te kopen: schoenen, vestje of blazer, tas etc :7

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 08:06

Wederom aan UPS, ze zijn mijn pakketje kwijt geraakt |( Mijn dochter gaat enorm balen dat haar Ielm pak niet binnen is voor het bosfeest dinsdag.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-20 08:48

Mijn vriend die het weer eens verzaakt om zijn vaste taak te doen in huis. Hele aanrecht staat weer vol met afwas en hij heeft de vaatwasser niet eens ingeladen. Terwijl ik gister middag nog heb aangegeven hoe vol ik zit in mijn hoofd met alles omtrent school, werk, verhuizen en ga zo maar door. Het doet hem gewoon niks voor mijn gevoel. Ben zo boos, teleurgesteld en verdrietig tegelijk..

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 09:08

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die het weer eens verzaakt om zijn vaste taak te doen in huis. Hele aanrecht staat weer vol met afwas en hij heeft de vaatwasser niet eens ingeladen. Terwijl ik gister middag nog heb aangegeven hoe vol ik zit in mijn hoofd met alles omtrent school, werk, verhuizen en ga zo maar door. Het doet hem gewoon niks voor mijn gevoel. Ben zo boos, teleurgesteld en verdrietig tegelijk..

Naar de winkel gaan en papieren of plastic bordjes en bestek voor jezelf halen.
Hij zal wel moeten als tie niks meer heeft.

Mijn vriend laat ook alles staan en vertelde dit ook toen we iets kregen. Ik heb m meteen verteld dat ik geen schoonmaakster ben en dat tie zn eigen zooi op zal moeten ruimen. En ja, de afwas stond bijna tot t plafon opgestapeld en ik heb dus mn eigen bestek en bordjes gebruikt. Vond tie minder leuk en de hint dat ik zn schoonmaakster niet ben is sindsdien echt wel binnen. Hij ruimt netjes zn eigen zooi op, want ik doe t niet :Y)

T is even verbijten voor jezelf als je de zooi ziet, maar t resultaat is t waard!! *\o/*

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 09:29

Gisteren van de trap gevallen en nu zo beurs en stijf. %)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-20 10:06

Rambogirl schreef:
xPabloBokt schreef:

Naar de winkel gaan en papieren of plastic bordjes en bestek voor jezelf halen.
Hij zal wel moeten als tie niks meer heeft.

Mijn vriend laat ook alles staan en vertelde dit ook toen we iets kregen. Ik heb m meteen verteld dat ik geen schoonmaakster ben en dat tie zn eigen zooi op zal moeten ruimen. En ja, de afwas stond bijna tot t plafon opgestapeld en ik heb dus mn eigen bestek en bordjes gebruikt. Vond tie minder leuk en de hint dat ik zn schoonmaakster niet ben is sindsdien echt wel binnen. Hij ruimt netjes zn eigen zooi op, want ik doe t niet :Y)

T is even verbijten voor jezelf als je de zooi ziet, maar t resultaat is t waard!! *\o/*

Ja heb vaak genoeg gedacht om het gewoon niet te doen, maar die methode werkt niet bij hem.. en nu zit ik me weer schuldig te voelen dat ik boos heb gedaan over zoiets kleins. Maar aan de andere kant, juist omdat het zo iets kleins is snap ik niet dat hij het niet gewoon even gedaan heeft.. en natuurlijk geeft hij nu geen antwoord -O- cue verlatingsangst. Krijg zo niks gedaan vandaag.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:09

Speciaal een bril gekocht om mee achter het scherm te werken, tegen blauw licht enzo. Is het kreng zodanig waardeloze kwaliteit dat het echt is alsof ik door een wolk zit te kijken, ding is niet schoon te krijgen dus ik vermoed dat het schade is aan het glas.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:13

xPabloBokt, ben je zeker dat hij je niet een beetje aan het manipuleren is op deze manier? Het is helemaal niet onredelijk om te verwachten dat hij gewoon een deel van het huishouden op zich neemt. Als je daarvoor altijd bang moet zijn om iets te zeggen omdat hij dan verlatingsangst heeft (heb ik dat juist gelezen?), dan zit er sowieso iets niet helemaal goed. Praat eens open over wat je wil en maak duidelijk dat je wel met hem wil samenleven en dat dat niet meteen zal veranderen, maar dat hij ook verder moet kijken dan 'hoe zorg ik ervoor dat ze me niet verlaat', maar vooral ook 'hoe draag ik eraan bij dat zij gelukkig is'. Dat is namelijk veel gezonder als basis.

Maar het kan ook dat ik het dik overanalyseer :') krijg gewoon altijd alarmbellen van die slachtofferhouding in zo'n gevallen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:13

Mensen die je negeren. Bloed irritant.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-20 10:16

SinneJ schreef:
xPabloBokt, ben je zeker dat hij je niet een beetje aan het manipuleren is op deze manier? Het is helemaal niet onredelijk om te verwachten dat hij gewoon een deel van het huishouden op zich neemt. Als je daarvoor altijd bang moet zijn om iets te zeggen omdat hij dan verlatingsangst heeft (heb ik dat juist gelezen?), dan zit er sowieso iets niet helemaal goed. Praat eens open over wat je wil en maak duidelijk dat je wel met hem wil samenleven en dat dat niet meteen zal veranderen, maar dat hij ook verder moet kijken dan 'hoe zorg ik ervoor dat ze me niet verlaat', maar vooral ook 'hoe draag ik eraan bij dat zij gelukkig is'. Dat is namelijk veel gezonder als basis.

Maar het kan ook dat ik het dik overanalyseer :') krijg gewoon altijd alarmbellen van die slachtofferhouding in zo'n gevallen.

Nee, ik heb last van verlatingsangst :+ gelijk als ik voor mezelf op kom en er komt niet meteen bevestiging dat het goed is dan voel ik me er echt slecht/bang over zeg maar. En hij heeft gister wel de kattenbakken gedaan en was opgeruimd maar ik ben er wel een beetje klaar mee om hem elke keer een veer in z'n reet te steken als hij iets in het huishouden gedaan heeft (hij heeft ADD).

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:22

Oooh ja nu zie ik hoe je het bedoelde. In ieder geval, praat er eens open over.

Ik zeg altijd; ik wil heel erg mijn best doen om niet kwaad op je te worden, maar als ik 10 keer heb geprobeerd rustig en lief met je te praten en je hebt niet echt gereageerd, dan moet je inzien dat je toch echt zelf hebt bijgedragen aan de irritatie. Je kan eeuwig blijven "Schat, ik zou het heel fijn vinden als je even achter jezelf opruimt, kus, hou van je", maar als ze dat elke keer opnieuw negeren, hebben ze het toch echt zelf gedaan... Je bent met 2, zorg dat hij doorheeft dat hij deel is van die 2.

Jij weet goed genoeg dat het sowieso een ongezonde relatie is als hij je zou verlaten omdat je voor jezelf opkomt (en ik weet dat dat gemakkelijk gezegd is ;) ). Maar kom op! Emancipatie! Hup! Even doorzetten. Hij gaat niet doodvallen van een paar boze opmerkingen als hij kans genoeg heeft gehad.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-20 10:23

Kans genoeg heeft hij denk ik gehad.. dit is al 5 jaar een issue inmiddels..

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:24

Dan mag jij lekker op je paard kruipen en er een punt van maken. Geniet ervan zou ik zeggen :Y) je hebt het verdiend met je engelengeduld om even je inner dramaqueen te laten gaan.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:27

Oh mag ik even spuien hier?

Ik ben zo boos dat het me toch echt even niet lukt om dit los te laten.

Gisteravond was de uitvaartceremonie van mijn vader, vanwege corona mocht er maar een beperkt aantal mensen komen en ook vanwege andere omstandigheden konden er een aantal mensen niet fysiek bij zijn. Gelukkig hadden we de optie voor een livestream.

Kregen we achteraf te horen dat bij niemand de livestream werkte... Zojuist het uitvaartcentrum gebeld, blijkt dat de opnames via een extern bedrijf gaan en zij hadden de verkeerde code geleverd. Met de juiste code was er niets aan de hand geweest. _-:(
Omdat de ceremonie om 17:00 plaats vond, kon er geen contact meer gelegd worden met het externe bedrijf want het was buiten kantooruren. Er hadden namelijk meerdere mensen gebeld dat de livestream niet werkte.

Sorry, maar dit kan toch niet?? Wat een slecht verhaal! Want dat betekend dus ook dat niemand even de code checkt om te kijken of het überhaupt werkt.
Zo verdrietig voor alle mensen die er graag bij wilde zijn en vervolgens naar een zwart schermpje staren... -O-

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:29

Suliko schreef:
Oh mag ik even spuien hier?

Ik ben zo boos dat het me toch echt even niet lukt om dit los te laten.

Gisteravond was de uitvaartceremonie van mijn vader, vanwege corona mocht er maar een beperkt aantal mensen komen en ook vanwege andere omstandigheden konden er een aantal mensen niet fysiek bij zijn. Gelukkig hadden we de optie voor een livestream.

Kregen we achteraf te horen dat bij niemand de livestream werkte... Zojuist het uitvaartcentrum gebeld, blijkt dat de opnames via een extern bedrijf gaan en zij hadden de verkeerde code geleverd. Met de juiste code was er niets aan de hand geweest. _-:(
Omdat de ceremonie om 17:00 plaats vond, kon er geen contact meer gelegd worden met het externe bedrijf want het was buiten kantooruren. Er hadden namelijk meerdere mensen gebeld dat de livestream niet werkte.

Sorry, maar dit kan toch niet?? Wat een slecht verhaal! Want dat betekend dus ook dat niemand even de code checkt om te kijken of het überhaupt werkt.
Zo verdrietig voor alle mensen die er graag bij wilde zijn en vervolgens naar een zwart schermpje staren... -O-

Neeeeeeee wat slecht!!! Gecondoleerd trouwens, Suliko, hoop dat jij wel degelijk afscheid hebt kunnen nemen?

Is er een opname gemaakt?

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:33

Dankjewel SinneJ, de ceremonie zelf was prachtig, verdrietig maar een waardig afscheid van mijn vader.
Wij hadden natuurlijk ook niet door dat de livestream niet werkte tot pas erna.

Gelukkig is de opname wel gelukt met de andere code. Dus mensen kunnen het wel terug kijken, maar dat is toch anders.

Ik vind het echt zo'n belachelijk slecht verhaal, dat kan toch niet als professionele organisaties en in deze tijden dat het zo normaal is om online aanwezig te zijn. Hoeveel werk is het om een medewerker even de code te laten testen? Of een communicatielijntje te hebben met zo'n belangrijk extern bedrijf buiten de kantooruren? Het had binnen 1 minuut gefikst kunnen worden.

Maar goed, ik ben al moe genoeg van de afgelopen weken dus ik ga het proberen los te laten. Maar jeetje mina wat een frustratie.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:39

Ik denk dat iedereen je frustratie kan snappen, maar inderdaad, maak het jezelf niet te moeilijk in deze tijd die sowieso al uitdagend is met zo'n verlies in deze omstandigheden en probeer het van je af te zetten. Het belangrijkste is dat de nabije familie een mooie dienst heeft gehad en dat wie wil toch nog even je vader kan herdenken.

Iedereen verwerkt op een andere manier. Zo heb ik zelf niets met begrafenissen omdat ik heel moeilijk op zo'n moment me kan laten gaan en me nogal afsluit. Dat wil niet zeggen dat je met je eigen herinneringen in jezelf geen afscheid kan nemen op een later tijdstip en/of over een lange periode van verwerking heen. En dat zal iedereen die je vader lief had ongetwijfeld doen op zijn eigen manier, of er nu een live ceremonie was of niet. Dat is wat er het meeste toe doet.

Veel sterkte nog komende tijd!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 11:00

Dat onze apotheek steeds een chronisch tekort aan Euthyrox 150 heeft |o
Hoe moeilijk kan zoiets zijn, neem aan dat ik niet de enige ben die het gebruikt ^)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 11:08

Medicijntekorten zijn momenteel een ding, van wat ik van mijn apotheker hoor verwachten ze ook dat het alleen maar erger gaat worden. Mijn medicijnen heb ik begin vorig jaar voor het laatst kunnen krijgen := Ik zit niet geheel zonder medicijnen nu hoor, maar elke keer is het weer: oh probeer dit dan maar eens, probeer dat eens. Schijtziek word je er van, soms letterlijk :+ Ik deel je ergernis dan ook compleet.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 12:05

Dat een "jurist" in Nederland niet kan stellen dat mijn foto's onrechtmatig gebruikt zijn, en Facebook met enige uitleg en bewijs kan zien dat de foto's onrechtmatig gebruikt zijn. :+ En dan toch wel heeeeeel laag dat de overkoepelende organisatie geen excuses kan aanbieden maar heel lomp zegt: "je staat niet in je recht, jammer dan" (kort samengevat dan :+ ). Als een foto commercieel gebruikt wordt zonder licentie oid, of een foto gecropped wordt waardoor logo eraf gaat en geen bronvermelding erbij zit, maak je zeker fouten. En ik heb nog geen enkele excuus ontvangen vanuit het hele bedrijf. Willen het ook niet oplossen. Stelletje kneuzen.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 13:47

Beste vriendinnetje gaat verhuizen naar de Duitse grens ;(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 14:04

Planners |o
Ik heb ook buiten werk om nog wat te doen hoor.
Mijn leven bestaat niet alleen uit werken

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 14:25

Mijn bankrekening. En de maand begint net :')