Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Eigen ergernis:
Ik wordt dan weer gestoord van mensen die zelfs nu nog de situatie niet serieus kunnen behandelen en doen 'alsof het allemaal wel meevalt'. Daarom gaan idd wereldwijd zoveel landen op slot. Doen ze idd voor de lol. En rekening houden met je medemens is dan schijnbaar teveel gevraagd en hysterie opwekkend
De massahysterie als in; dat overdreven hamsteren enz vind ik ook wel echt heel erg verdrietigDaar doen we elkaar gewoon geen goed mee.
xDenies schreef:Aan een mevrouw die boos werd op mijn moeder omdat ze 3 broden meenam. Wij doen absoluut niet aan hamsteren, kan ook financieel gezien niet eens, maar mijn broertje eet +/- 6 boterhammen per dag en werkt ontzettend onregelmatig dus wij hebben altijd een voorraadje in de vriezer die nu bijna op was en gister waren de schappen met brood al leeg …
Mensen doe toch normaal zeg. Ze is overigens de winkel uitgezet en aangesproken door andere mensen dat ze niet zo achterlijk moest doen want er lag nog brood genoeg.
xPabloBokt schreef:xDenies schreef:Ik was er niet bij. Ik voel me niet zo lekker dus beperk mijn buiten komen alleen met honden uitlaten.
Oh maar dat was ook geen "verwijt" of iets dergelijks naar jou, was meer om aan te geven hoe belachelijk ik dat soort gedrag vind
Mkango schreef:cursebreaker schreef:Eigen ergernis:
Ik wordt dan weer gestoord van mensen die zelfs nu nog de situatie niet serieus kunnen behandelen en doen 'alsof het allemaal wel meevalt'. Daarom gaan idd wereldwijd zoveel landen op slot. Doen ze idd voor de lol. En rekening houden met je medemens is dan schijnbaar teveel gevraagd en hysterie opwekkend
De massahysterie als in; dat overdreven hamsteren enz vind ik ook wel echt heel erg verdrietigDaar doen we elkaar gewoon geen goed mee.
Tell me about it.De overheid hier doet vrijwel niks concreets, want BoJo wacht "op het juiste moment". Dit was Cheltenham deze week, een dikke 56,000 man publiek:
[ Afbeelding ]
Ik ben er vrij nuchter onder in de zin dat ik denk: als het komt, dan komt het, maar zelfs als ik plannen had gehad om naar Cheltenham te gaan, had ik toch even overgeslagen.
xDenies schreef:Aan een mevrouw die boos werd op mijn moeder omdat ze 3 broden meenam. Wij doen absoluut niet aan hamsteren, kan ook financieel gezien niet eens, maar mijn broertje eet +/- 6 boterhammen per dag en werkt ontzettend onregelmatig dus wij hebben altijd een voorraadje in de vriezer die nu bijna op was en gister waren de schappen met brood al leeg …
Mensen doe toch normaal zeg. Ze is overigens de winkel uitgezet en aangesproken door andere mensen dat ze niet zo achterlijk moest doen want er lag nog brood genoeg.
nicole_floor schreef:xDenies schreef:Aan een mevrouw die boos werd op mijn moeder omdat ze 3 broden meenam. Wij doen absoluut niet aan hamsteren, kan ook financieel gezien niet eens, maar mijn broertje eet +/- 6 boterhammen per dag en werkt ontzettend onregelmatig dus wij hebben altijd een voorraadje in de vriezer die nu bijna op was en gister waren de schappen met brood al leeg …
Toen wij allemaal nog thuis woonde gingen er ook 5 broden in een week door, zo gek is dat niet.
xPabloBokt schreef:Mijn buurman die al drie kwartier keihard staat te zingen. Vind 't wel prima zo.
MPR4 schreef:Normaal gesproken vier ik mijn verjaardag niet. Dit jaar wel. Restaurant waar we uit eten gingen is gesloten en er komt misschien niemand meer.