Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 11:02

Ik weiger in de drukke supermarkt te komen, er hoeft maar 1 besmette persoon tussen te staan. Daarbij zijn er meer dan genoeg voorraden, als mensen maar normaal boodschappen blijven doen...

Ik erger me aan het feit dat ik na mijn werkdag geen boodschappen kan halen omdat Gerda, die niet hoeft te werken/ thuis mag werken heeft gehamsterd.

SpikkelFire

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 11:07

Ik moet vandaag echt mn grote boodschappen doen en zie er zoooo tegenop :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-20 11:13

Mijn buurman die al drie kwartier keihard staat te zingen. Vind 't wel prima zo.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 11:16

Aan een mevrouw die boos werd op mijn moeder omdat ze 3 broden meenam. Wij doen absoluut niet aan hamsteren, kan ook financieel gezien niet eens, maar mijn broertje eet +/- 6 boterhammen per dag en werkt ontzettend onregelmatig dus wij hebben altijd een voorraadje in de vriezer die nu bijna op was en gister waren de schappen met brood al leeg …

Mensen doe toch normaal zeg. Ze is overigens de winkel uitgezet en aangesproken door andere mensen dat ze niet zo achterlijk moest doen want er lag nog brood genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 11:17

cursebreaker schreef:
Eigen ergernis:
Ik wordt dan weer gestoord van mensen die zelfs nu nog de situatie niet serieus kunnen behandelen en doen 'alsof het allemaal wel meevalt'. Daarom gaan idd wereldwijd zoveel landen op slot. Doen ze idd voor de lol. En rekening houden met je medemens is dan schijnbaar teveel gevraagd en hysterie opwekkend 8)7

De massahysterie als in; dat overdreven hamsteren enz vind ik ook wel echt heel erg verdrietig :( Daar doen we elkaar gewoon geen goed mee.

Tell me about it. :roll: De overheid hier doet vrijwel niks concreets, want BoJo wacht "op het juiste moment". Dit was Cheltenham deze week, een dikke 56,000 man publiek:
Afbeelding

Ik ben er vrij nuchter onder in de zin dat ik denk: als het komt, dan komt het, maar zelfs als ik plannen had gehad om naar Cheltenham te gaan, had ik toch even overgeslagen. :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-20 11:18

xDenies schreef:
Aan een mevrouw die boos werd op mijn moeder omdat ze 3 broden meenam. Wij doen absoluut niet aan hamsteren, kan ook financieel gezien niet eens, maar mijn broertje eet +/- 6 boterhammen per dag en werkt ontzettend onregelmatig dus wij hebben altijd een voorraadje in de vriezer die nu bijna op was en gister waren de schappen met brood al leeg …

Mensen doe toch normaal zeg. Ze is overigens de winkel uitgezet en aangesproken door andere mensen dat ze niet zo achterlijk moest doen want er lag nog brood genoeg.

Zo dan was ik uit mijn slof geschoten als iemand tegen mijn moeder durft te beginnen waar ik bij sta := gelukkig is ze de winkel uit gezet!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 11:19

Ik was er niet bij. Ik voel me niet zo lekker dus beperk mijn buiten komen alleen met honden uitlaten.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-20 11:21

xDenies schreef:
Ik was er niet bij. Ik voel me niet zo lekker dus beperk mijn buiten komen alleen met honden uitlaten.

Oh maar dat was ook geen "verwijt" of iets dergelijks naar jou, was meer om aan te geven hoe belachelijk ik dat soort gedrag vind :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 11:23

xPabloBokt schreef:
xDenies schreef:

Oh maar dat was ook geen "verwijt" of iets dergelijks naar jou, was meer om aan te geven hoe belachelijk ik dat soort gedrag vind :)

Oh haha, zag het niet als verwijt hoor! Maar ik had hetzelfde gedaan :) Kan heel slecht tegen dit gedrag en elkaar dingen misgunnen.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 11:34

Mkango schreef:
cursebreaker schreef:
Eigen ergernis:
Ik wordt dan weer gestoord van mensen die zelfs nu nog de situatie niet serieus kunnen behandelen en doen 'alsof het allemaal wel meevalt'. Daarom gaan idd wereldwijd zoveel landen op slot. Doen ze idd voor de lol. En rekening houden met je medemens is dan schijnbaar teveel gevraagd en hysterie opwekkend 8)7

De massahysterie als in; dat overdreven hamsteren enz vind ik ook wel echt heel erg verdrietig :( Daar doen we elkaar gewoon geen goed mee.

Tell me about it. :roll: De overheid hier doet vrijwel niks concreets, want BoJo wacht "op het juiste moment". Dit was Cheltenham deze week, een dikke 56,000 man publiek:
[ Afbeelding ]

Ik ben er vrij nuchter onder in de zin dat ik denk: als het komt, dan komt het, maar zelfs als ik plannen had gehad om naar Cheltenham te gaan, had ik toch even overgeslagen. :=

En dan zit men hier te zeiken dat Nederlands niks doet :=

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 11:52

Dat ik mijn boodschappen niet kan bestellen omdat de site eruit ligt...

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 12:37

Gisterenavond boodschappen wezen doen. Echt alle houdbare producten op zoals pasta, rijst, knakworst, diepvriesaardappels, potgroente enz. :+ echt idioot.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 12:48

Wij doen onze boodschappen 1x per week. Ja een volle kar dus. Die blikken die we kregen joh. Net als ons brood, er gaan hier zes broden doorheen in 1,5 week. Nou dat kon echt niet hoor toen we dat ophaalden bij de bakker. Was echt hamsteren. Zucht.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 12:51

xDenies schreef:

Toen wij allemaal nog thuis woonde gingen er ook 5 broden in een week door, zo gek is dat niet.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 12:54

nicole_floor schreef:
xDenies schreef:

Toen wij allemaal nog thuis woonde gingen er ook 5 broden in een week door, zo gek is dat niet.

Nee precies, daar dacht deze mevrouw echter anders over :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 13:19

Normaal gesproken vier ik mijn verjaardag niet. Dit jaar wel. Restaurant waar we uit eten gingen is gesloten en er komt misschien niemand meer. -O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 13:33

xPabloBokt schreef:
Mijn buurman die al drie kwartier keihard staat te zingen. Vind 't wel prima zo.

:') :')

Aam boven staande post, wat klote is dat zeg.
Ik twijfelde om dit jaar iets te vieren want doe dat nooit.
Word 30 dit jaar volgende maand.
Maar ik plan nog even iets vrees ik ook. Vind t sneu voor je :(:)

Ik heb boodschappen gedaan een plaats verderop, was bij een jumbo daar nog goed te doen en met de zelfscan was ik er zo door *\%/*
Toen de Lidl daar, de sfeer was al grimmiger en lange wachtrijen... plus gekibbel onderling.
Mensen doe normaal _-:(
Ik deed mijn normale boodschappen want alles is echt ver op. Ik maak altijd kasten leeg voor ik ga.
Heb iets meer gehaald dan normaal want ik ga altijd verspreid en nu Ineens.
Maar niks geks, wat mensen ook meenemen en hoe ze doen :')

MAAR IK HEB WC PAPIER EN PIZZAS *\%/*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 13:38

Ik moet ook naar de winkel vandaag of morgen, heb er echt zo ontzettend geen zin in vanwege alle gekkies met hun wcpapier.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 13:47

Telpeva schreef:
Ik moet ook naar de winkel vandaag of morgen, heb er echt zo ontzettend geen zin in vanwege alle gekkies met hun wcpapier.

Of gewoon dat er überhaupt niks meer is. Deze ochtend boodschappen gaan doen, zoals elke zaterdagochtend. Er was in de appie gewoon niks meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 14:02

Net schapenluis ontdekt. Waarschijnlijk meegebracht door de nieuwe ooien die we hebben gekocht. Zo meteen alles maar scheren en behandelen |o Stop het gewoon even alsjeblief...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 14:33

Mijn vriend die echt overdrijft.
We hebben sinds januari een nieuwe woning met veel meer land.
Hij wil nu echt alles, letterlijk alles nieuw en van allerbeste kwaliteit kopen. Zelfs wat we bijna niet gebruiken.
Van tv en meubels tot nu weer een onkruidsteker.
Zo'n onkruidsteker moet dan ook persé zo ongeveer de duurste zijn en persé van Fiskars. De bijlen ook. Al het andere is niet goed genoeg. :roll:

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 14:56

MPR4 schreef:
Normaal gesproken vier ik mijn verjaardag niet. Dit jaar wel. Restaurant waar we uit eten gingen is gesloten en er komt misschien niemand meer. -O-

Wat ontzettend rot!

Ik vier ook mijn verjaardag vandaag, wordt 30. Donderdag nog gevraagd of mensen wilde aangeven als ze niet wilde komen ivm boodschappen. 1 zei er af. Dus lekker alles voorbereid. Nu zegt dr een na de ander af :(

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 14:56

Dat ik er niet uit kom of ik een laatste veulen uit mijn merrie wil fokken of niet, om te houden en mee verder te gaan als zij op pensioen gaat.

Ze is een aantal jaar fokmerrie geweest, maar staat nu eindelijk terug in training en gaat best goed. Heb t gevoel dat als ik nu fok, haar “carrière” afgelopen is (ze is 18) en haar niet meer oppak.

Maar ben ook bang dat als ik het niet doe dat ik dan spijt krijg.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 15:12

Dat mensen veel te afwachtend zijn..... je kan ook zélf besluiten niet naar een winkel/restaurant/pretpark /bioscoop te gaan ipv wachten tot het dicht is....

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 15:29

Dat mijn opa's en oma's (alle 4 80+) weer lekker eigenwijs en gewoon zelf naar de supermarkt gaan. :')