Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:Ik heb laarzen te koop gezet op mp en kreeg vrij snel de vraagprijs. Kan want de prijs is niet heel hoog. Akkoord gegaan met het bod, reactie of ik mijn 06 zit sturen zodat ze een appje kan sturen. Daar doe ik niet aan, dus vriendelijk aangegeven dat ik liever blijf communiceren via de mail. Bod is direct verwijderd.ik heb dit maar even gemeld bij mp. Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?
Caira schreef:Ceetje_bokt schreef:Ik heb laarzen te koop gezet op mp en kreeg vrij snel de vraagprijs. Kan want de prijs is niet heel hoog. Akkoord gegaan met het bod, reactie of ik mijn 06 zit sturen zodat ze een appje kan sturen. Daar doe ik niet aan, dus vriendelijk aangegeven dat ik liever blijf communiceren via de mail. Bod is direct verwijderd.ik heb dit maar even gemeld bij mp. Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?
Uhm heel vaak, ik vind het via whatsapp veel makkelijker, vanmorgen nog een kast gekocht via mp en gelijk nr’s uitgewisseld en hem opgehaald. Als iemand zijn nummer niet wil geven vertrouw ik het toch minder snel.
Ceetje_bokt schreef:Caira schreef:
Uhm heel vaak, ik vind het via whatsapp veel makkelijker, vanmorgen nog een kast gekocht via mp en gelijk nr’s uitgewisseld en hem opgehaald. Als iemand zijn nummer niet wil geven vertrouw ik het toch minder snel.
Jij haalt nu een product op dat vind ik iets anders, dan geef ik ook mijn nummer. Zij wilde dat ik de laarzen verstuur. Bovendien heb ik alleen vijf sterren beoordelingen en al 14 jaar lid.
MizzMontana schreef:Ik had nog iets aparts, gebruiker aangeklikt die bij mij iets op wou halen. Man had bovenaan bij de sterren balken alleen 5 sterren beoordelingen, maar bij het doorscrollen van de beoordelingen zag ik meerdere 1 ster beoordelingen er tussen staan. Dan zit er toch ergens een fout in de administratie van mp.
naomiiiii schreef:Gelukkig ben ik dus niet de enige die niet zulke gegevens ga geven.Vind het gewoon echt niet nodig en ben zeer gesteld op mijn privacy. Als je iets van me wilt kopen heb je echt geen tel nummer of adres nodig. Tenzij je het komt halen dan.
Morganlefay schreef:01San schreef:Je kan ook op de chat gaan, dan moet je een paar keer medewerker typen anders heb je een robot
Is al gedaan maar er is vanalles beloofd maar ondertussen geen millimeter verder. Is een technisch verhaal
Heb al 10 vragen beantwoord en diverse printscreens aangeelverd
Artimes schreef:Poe misschien ligt het aan corona, maar wat kunnen mensen drammen.
Had een paar items te koop staan, blijkbaar erg in trek dus veel berichten. Zijn er toch een paar die blijven berichten dat ze vinden dat het item voor hun is... Nee, item is nog van mij en ik werk gewoon vanaf de eerste geïnteresseerde het lijstje af, ik meld dat ook nog eens netjes. Maar dan nog blijven drammen , ik bied meer, kom het nu halen ect. Man man al was je de eerste verkoop het wel aan iemand anders
pillow schreef:Artimes schreef:Poe misschien ligt het aan corona, maar wat kunnen mensen drammen.
Had een paar items te koop staan, blijkbaar erg in trek dus veel berichten. Zijn er toch een paar die blijven berichten dat ze vinden dat het item voor hun is... Nee, item is nog van mij en ik werk gewoon vanaf de eerste geïnteresseerde het lijstje af, ik meld dat ook nog eens netjes. Maar dan nog blijven drammen , ik bied meer, kom het nu halen ect. Man man al was je de eerste verkoop het wel aan iemand anders
Nou dan zou ik het op bieden zetten, en de hoogste bieder is de koper.