Dat ik nu al een nieuwe telefoon moet kopen, omdat de software niet meer geüpdatete wordt..
Mandarijn
Geplaatst: 28-07-19 16:30
SavannahNx schreef:
Dat ik zoveel moeite doe voor iemand maar niet wederzijds..
Zo iemand is jou dan niet waard.
Boterbloem90
Geplaatst: 28-07-19 17:49
jumpyhorse schreef:
Paniekaanval van net en de enorme vermoeidheid daardoor nu. ik ga maar paardjes vlechten of zo
Hopelijk gaat het beter en staan de paarden mooi ingevlochten.
Hier sinds 3 maanden nieuwe buren, van het tokkie afkomst. Gisteren om 23.00 begonnen met boren. Buurvrouw van de andere kant ging vragen of ze konden stoppen. Werd volop uitgescholden en bedreigd.. Daarna midden in de nacht een enorme klap dat het kastje naar beneden viel en gescheld en krijsende kinderen. Het is nooit stil daar.
Dacht ik gezellig met vriend en schoonouders (vooral moeder) naar de cinema te gaan. Stel etterende kinderen, continu in schoonmoeders rug stampen, praten, opstaan, rond lopen, hoesten, zitten. En opnieuw
Kennis van me die altijd in een groepsapp reageert met "ik ga niet teruglezen dus als er iets belangrijks bij zit dan hoor ik het graag" als er veel gepraat is.
Ik heb vroege dienst en schijnbaar word direct onder mijn slaapkamerraam een tent voor een kinderfeestje opgebouwt. Ik moet om 03.45 opstaan
Ineke2
Geplaatst: 28-07-19 21:12
xPabloBokt schreef:
Kennis van me die altijd in een groepsapp reageert met "ik ga niet teruglezen dus als er iets belangrijks bij zit dan hoor ik het graag" als er veel gepraat is.
Lees gewoon even zelf terug
Tijdje later... waarom heeft niemand dit mij vertelt? Ja staat toch in de app?