Windkracht 10 en windstoten 140 km/uur mwa niet echt landweer.

Eerder met deze maatschappij een discussie gehad ivm orkaan in Florida. Niemand vloog maar zij nog wel

Maar we zullen zien. Als zij niet wegkomen uit nl komen wij niet terug.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0091 schreef:Ik wilde naast mn oprijlaan een paar leibomen plaatsen voor schaduw. Maar ik kan nergens vinden welke bomen geen hars afscheiden.. Ik wil geen hars op mn lak natuurlijk. Welke leiboom kan ik het beste gebruiken?
oomens schreef:0091 schreef:Ik wilde naast mn oprijlaan een paar leibomen plaatsen voor schaduw. Maar ik kan nergens vinden welke bomen geen hars afscheiden.. Ik wil geen hars op mn lak natuurlijk. Welke leiboom kan ik het beste gebruiken?
Linden worden traditioneel veel als lijboom toegepast. Scheiden geen hars af ook.
Miekje1979 schreef:Nou.... misschien zijn leilindes en ander soort linde dan de lindebomen waar ik op mijn werk onder moet parkeren... elk jaar eind van de zomer 3 weken mijn auto volledig onder de plakzooi
oomens schreef:Miekje1979 schreef:Nou.... misschien zijn leilindes en ander soort linde dan de lindebomen waar ik op mijn werk onder moet parkeren... elk jaar eind van de zomer 3 weken mijn auto volledig onder de plakzooi
Plakzooi wel, maar dat is honingdauw (afkomstig van de bladluizen die erin zitten) en geen hars. Gelukkig, want hars is een stuk slechter wateroplosbaar.
karuna schreef:Tjsa de storm. Berichten worden steeds beroerder klm neemt maatregelen of je mag later vliegen zonder extra kosten advies blijf binnen tenzij niet anders kan. En wij zouden gewoon terug kunnen? En het vliegtuig kan ook heen midden in de storm? En daarna met de auto 130 km naar huis rijden. Blijft heel vreemd.
Janine1990 schreef:karuna schreef:Tjsa de storm. Berichten worden steeds beroerder klm neemt maatregelen of je mag later vliegen zonder extra kosten advies blijf binnen tenzij niet anders kan. En wij zouden gewoon terug kunnen? En het vliegtuig kan ook heen midden in de storm? En daarna met de auto 130 km naar huis rijden. Blijft heel vreemd.
Echt doe ff niet zo egoïstisch! Jullie zijn heus niet de enige in dat vliegtuig
Verdiep je eens in bedrijfsvoering en de waarde van 1 mensenleven. Dan begrijp je dat economisch gezien de veiligste beslissing wordt genomen.