Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Mijne bleven eraf tot ze mij een keer zagen plukken en opeten![]()
xXLiekeXx schreef:Jemig wat zijn jullie goed bezig met inmaken! Hoe maak je de pasta saus Moonfight?
Heb laatst flink wat weckspullen gekocht en nog 6 kilo tomaten klaar liggen voor verwerking in de diepvries.
Ben al wel meerdere recepten tegengekomen, maar weet nog niet wat nu de beste is.
Ga ook even bij Stichting Corazon voor boompjes kijken!
Moonfight schreef:xXLiekeXx schreef:Jemig wat zijn jullie goed bezig met inmaken! Hoe maak je de pasta saus Moonfight?
Heb laatst flink wat weckspullen gekocht en nog 6 kilo tomaten klaar liggen voor verwerking in de diepvries.
Ben al wel meerdere recepten tegengekomen, maar weet nog niet wat nu de beste is.
Ga ook even bij Stichting Corazon voor boompjes kijken!
Heel makkelijk eigenlijk. Tomaten kapot koken en zeven. Dan nog een beetje inkoken en evt andere groente er doorheen. Ik heb deze keer knoflook, ui, paprika en courgette gedaan. Dan nog even kruiden en dan 30 minuten op 90 graden wecken.
Mooi konijnenhok Mizora!
Hier zijn de biggen alweer 4 weken en net gecastreerd. Mijn oren moeten weer even bijkomen
DeMolenhoek schreef:Oh nee, zeker niets mis mee! Maar nogal moeilijk te realiseren hier want onze grond is ook maar beperkt.
Vanaf 11 schapen worden wij boer dus even kijken wat daarin mogelijk is.