Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Resistance schreef:Hannemarie schreef:Trui: primark
Broek: only
Schoenen: pier one
[ [url=m/3EFI4V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kijk wel heel boos zie ik nu
Volgens mij hebben wij echt precies dezelfde smaak.Ik heb net bijna dezelfde schoenen gekocht van Pier One, alleen wat hoger.
Resistance schreef:Hannemarie schreef:Trui: primark
Broek: only
Schoenen: pier one
[ [url=m/3EFI4V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kijk wel heel boos zie ik nu
Volgens mij hebben wij echt precies dezelfde smaak.Ik heb net bijna dezelfde schoenen gekocht van Pier One, alleen wat hoger.
Resistance schreef:F_Orumster schreef:Hoe zijn de schoenen van Pier one? Ik wilde ook broques kopen maar las een slechte recensie.
Ik heb deze. Lopen heerlijk, zijn lekker stevig. Voelen aan als kwaliteitsschoenen.
[ [url=m/DE3SSi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er ook gewoon helemaal verliefd op!
Gianti schreef:Ik heb eindelijk beetje passende laarzen gevonden
[ [url=m/LtpByg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Resistance schreef:F_Orumster schreef:Hoe zijn de schoenen van Pier one? Ik wilde ook broques kopen maar las een slechte recensie.
Ik heb deze. Lopen heerlijk, zijn lekker stevig. Voelen aan als kwaliteitsschoenen.
_KiMbErLeY_ schreef:Resistance schreef:
Sorry maar dit zijn echt net jodphurs![]()
![]()
![]()
Gianti schreef:Ik en blok hak zijn weer van die combinaties die never nooit zullen gebeurenheb volgens mij in mijn hele leven nog maar 1 keer paar blokhakkrn mooi gevonden, maar die waren dan ook gelijk 15 cm of iets meer
eenitraM schreef:Die zijn leuk! Volledig leer?
Ik moet nieuwe winterschoenen hebben want heb mijn rits gesloopt van mijn leren. Enige eis is dat ze van leer moeten wezen, en draagbaar zijn onder jurkjes en zwart. (Oh dit zijj al 3 eisen)
Resistance schreef:Petit is vooral voor mensen met hele smalle heupen.Ik heb maat 34 en broeken zitten goed rond m'n benen maar m'n heupen zijn gewoon heel smal. Dan is petit fijn.
Ik zou 'm gewoon even passen als ik jou was!