Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mirjam schreef:Bij ons heeft de kat een groot probleem als die hier binnen durft te komen. Mijn vriend en ik zijn beiden allergisch, plus dat ik een onbekende kat/hond echt niet bij mijn cavia's (in een open kooi) vertrouw.
MizzMontana schreef:Als de kat van de buren hier binnen komt krijgt ie een koude douchedenk niet dat ie dan weer komt!
Ik zou hem in elk geval geen aandacht/eten/speeltjes geven.
Wij hebben trouwens een buurman die nooit thuis is en wel een kat heeft, ik vind het niet zo gek dat het beestje bij de andere buren probeert binnen te komen..... Het is niet zo dat ze hem binnen laten maar dat de kat daar in de bosjes gaat zitten en zodra de voordeur open gaat schiet hij naar binnen. Als je er dan als eigenaar achter komt dat je kat daar binnen is kun je daar toch niet boos om worden?? zorg er dan zelf voor dat t beestje bij jou thuis naar binnen kan.
Froukje schreef:Voor de goede orde, mijn katten komen niet bij iemand anders in huis of tuin. Ze hebben 3 hectare weiland voor de deur en thuis een hele grote tuin.
Maar ja, als die ene constant aandacht en zelfs eten gaat krijgen van bepaalde mensen is het wel zo'n oetlul die dan uit eindelijk niet meer thuis komt.
Schaf lekker je eigen kat aan als je er graag 1 wilt. Je pakt toch ook niet de hond van de buren als je zin hebt in een wandeling of een gezellige avond op de bank?
bruintje123 schreef:Misschien is een katten discussie hier niet het goede topic?
Maar een kat binnenhalen vind ik sowieso erg fout. Afblijven, is niet van je.
Captain schreef:Ja, ik zou hier als eigenaar niet blij mee zijn. Een kat kiest zijn eigen huis en grote kans dat die straks naar jullie toe blijft trekken. Van andermans dieren blijf je af, niet meer binnen laten dus en al helemaal niet gaan voeren.
Captain schreef:Ja, ik zou hier als eigenaar niet blij mee zijn. Een kat kiest zijn eigen huis en grote kans dat die straks naar jullie toe blijft trekken. Van andermans dieren blijf je af, niet meer binnen laten dus en al helemaal niet gaan voeren.