Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flessuh schreef:Shayenne93 schreef:Je kan je werkgeven toch weghalen uit je Tinder profiel? Dan staat er alleen dat je journalist bent maar niet voor welk bedrijf. Overigens mee eens dat het triest is om je te gaan Google'n naar aanleiding van Tinder.
zo erg ben ik niet eens
Gimme_Spurs schreef:Ik google mezelf regelmatig. Maar dat komt omdat ik 150 nieuwsgierige leerlingen heb die beter zijn met social media dan ik. Dus ik zorg wel dat alle privé dingen afgeschermt zijn
mirthheee schreef:@ Renee, wat zeggen ze dan via fb?![]()
"Ik zag je op Tinder"?
_Reneee schreef:mirthheee schreef:@ Renee, wat zeggen ze dan via fb?![]()
"Ik zag je op Tinder"?
"Hoi Renée. Het is misschien een beetje een ongebruikelijke manier om contact met iemand op te nemen, maar ik kwam je op een datingsite tegen en ben je toen maar even gaan googlen. Ik zou je graag beter willen leren kennen!"
Ik heb gezegd dat ik niet voor niets naar links had geswiped.
"Oh je had naar links geswiped, dat wist ik niet, ik kwam gewoon je foto tegen en dacht laat ik die persoon eens googlen in plaats van wachten totdat mijn foto een keer bij jou voorbij zou komen, maar hij is dus al bij je voorbij gekomen en ik ben je typ niet, oke no problem, even goede (facebook-)vrienden"
En dan stuurde er nog een: "Hee Renee ik zag je profiel op Tinder en ik hoopte op deze manier in contact te komen met je !"
Nou sorry hoor, maar ik zit dus op Tinder om met mensen in contact te komen. Ik zei dat ik het creepy vond en toen zei hij dat je dat kon verwachten als je op Tinder zit. Wat een onzin zeg. Kansloos figuur.
_Reneee schreef:Kent iemand van jullie Inner Circle? Heb 't net geïnstalleerd. Zou op uitnodiging zijn maar ik zag het voorbij komen op Facebook. Hopelijk daar meer succes dan op Tinder