Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Reneee

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 15:01

Oh man ik kreeg via FB messenger weer een bericht van een dude die me op Tinder had gezien. Ik ben journalist dus als je mijn naam en werkgever Google'd krijg je me. Dit is serieus al de derde vent die me zo opspoort. Wat denken ze zelf man? Ik swipe toch niet voor niets naar links 8)7

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 15:05

Je kan je werkgeven toch weghalen uit je Tinder profiel? Dan staat er alleen dat je journalist bent maar niet voor welk bedrijf. Overigens mee eens dat het triest is om je te gaan Google'n naar aanleiding van Tinder.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 15:07

oh wat erg! Op zo'n manier toch nog ff proberen....
Net of je ze dan ineens wel aantrekkelijk vind om een gesprek mee aan te gaan :P

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 15:41

Ik kan kiezen uit m'n werkgever of verslaggever. En verslaggeven is niet wat ik doe en dat staat stom :+

Ja ik snap mannen soms echt niet hoor.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 15:52

Haha okay goed punt :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 16:27

Shayenne93 schreef:
Je kan je werkgeven toch weghalen uit je Tinder profiel? Dan staat er alleen dat je journalist bent maar niet voor welk bedrijf. Overigens mee eens dat het triest is om je te gaan Google'n naar aanleiding van Tinder.

zo erg ben ik niet eens :')

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 16:35

Flessuh schreef:
Shayenne93 schreef:

zo erg ben ik niet eens :')

Haha misschien niet na dat je gematched bent en al een tijdje praat maar niet als je nog niet eens een match bent :+

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 16:47

Nee dan spoor je gewoon niet hoor. Ik zou al te lui zijn om de moeite te nemen :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:22

Dat is eigenlijk best wel creepy ik had denk ik die informatie op niet zichtbaar gezet

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:25

Ja ach, ik word hier in het dorp ook herkend. Hoort er een beetje bij. Maar ik vind het wel echt kansloos om me dan berichtjes te gaan sturen.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:26

Och met mijn naam en iets dat op een foto staat kunnen ze me al vinden.. zelfs met telefoonnummer :')

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:28

Ik google mezelf regelmatig. Maar dat komt omdat ik 150 nieuwsgierige leerlingen heb die beter zijn met social media dan ik. Dus ik zorg wel dat alle privé dingen afgeschermt zijn :Y)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:30

Gimme_Spurs schreef:
Ik google mezelf regelmatig. Maar dat komt omdat ik 150 nieuwsgierige leerlingen heb die beter zijn met social media dan ik. Dus ik zorg wel dat alle privé dingen afgeschermt zijn :Y)

Ik Google ook weleens. Toch is er alsnog een hoop te vinden maar vind ik niet erg.
Bij mij: instagram- alleen paarden en honden spam.
En over wedstrijden die ik rijd staan in de krant, of op andere sites. Na 2x is het allemaal niet meer interessant.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:35

@ Renee, wat zeggen ze dan via fb? :+
"Ik zag je op Tinder"? :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 17:59

mirthheee schreef:

"Hoi Renée. Het is misschien een beetje een ongebruikelijke manier om contact met iemand op te nemen, maar ik kwam je op een datingsite tegen en ben je toen maar even gaan googlen :) . Ik zou je graag beter willen leren kennen!"

Ik heb gezegd dat ik niet voor niets naar links had geswiped.

"Oh je had naar links geswiped, dat wist ik niet, ik kwam gewoon je foto tegen en dacht laat ik die persoon eens googlen in plaats van wachten totdat mijn foto een keer bij jou voorbij zou komen, maar hij is dus al bij je voorbij gekomen en ik ben je typ niet, oke no problem, even goede (facebook-)vrienden :P "

En dan stuurde er nog een: "Hee Renee ik zag je profiel op Tinder en ik hoopte op deze manier in contact te komen met je !"

Nou sorry hoor, maar ik zit dus op Tinder om met mensen in contact te komen. Ik zei dat ik het creepy vond en toen zei hij dat je dat kon verwachten als je op Tinder zit. Wat een onzin zeg. Kansloos figuur.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:10

Mijn Facebook is volgens mij redelijk privé. Insta is voor iedereen te zien maar daar staat weinig nuttigs op

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:14

Op mijn Facebook is ook niks te zien. Instagram alleen paardenfoto's en op twitter werkdingen en gezever. Maar ik heb eigenlijk niks te verbergen. Via m'n website heb je mijn telefoonnummer zo gevonden :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:15

_Reneee schreef:
mirthheee schreef:

"Hoi Renée. Het is misschien een beetje een ongebruikelijke manier om contact met iemand op te nemen, maar ik kwam je op een datingsite tegen en ben je toen maar even gaan googlen :) . Ik zou je graag beter willen leren kennen!"

Ik heb gezegd dat ik niet voor niets naar links had geswiped.

"Oh je had naar links geswiped, dat wist ik niet, ik kwam gewoon je foto tegen en dacht laat ik die persoon eens googlen in plaats van wachten totdat mijn foto een keer bij jou voorbij zou komen, maar hij is dus al bij je voorbij gekomen en ik ben je typ niet, oke no problem, even goede (facebook-)vrienden :P "

En dan stuurde er nog een: "Hee Renee ik zag je profiel op Tinder en ik hoopte op deze manier in contact te komen met je !"

Nou sorry hoor, maar ik zit dus op Tinder om met mensen in contact te komen. Ik zei dat ik het creepy vond en toen zei hij dat je dat kon verwachten als je op Tinder zit. Wat een onzin zeg. Kansloos figuur.

Dat ze ook denken op die manier niet creepy over te komen en een kans te maken.. :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:16

Mijn facebook is wel mega privé, maar ja, ergens anders sta ik dus nog wel op.. :+

Juist tijdje geleden zo er op gezet..

Oh ja, ik kwam in IJsland zelfs nog een paar Tinder profielen tegen waar een facebook profiel in stond :')
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 02-05-17 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 18:17

Ik kreeg een heel verhaal via fb messenger van iemand die het idee had dat ik de ware wel zou zijn. Erg lief maar ook erg creepy. Daarnaast ben ik momenteel geen 'lief materiaal' dus dat is best sneu voor em. Verhaal ga ik hier niet plaatsen, was een flinke lap tekst.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 22:11

Kent iemand van jullie Inner Circle? Heb 't net geïnstalleerd. Zou op uitnodiging zijn maar ik zag het voorbij komen op Facebook. Hopelijk daar meer succes dan op Tinder :')

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 22:18

Inner circle klint wel een beetje... uhm ja... sekte achtig? :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 22:25

Gimme_Spurs schreef:
Inner circle klint wel een beetje... uhm ja... sekte achtig? :')

Mijn idee :')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 22:33

_Reneee schreef:
Kent iemand van jullie Inner Circle? Heb 't net geïnstalleerd. Zou op uitnodiging zijn maar ik zag het voorbij komen op Facebook. Hopelijk daar meer succes dan op Tinder :')

Mijn zusje heeft al een aantal leuke dates met leuke mannen gehad via Inner Circle! Nu zit zij ook in regio A'dam dus daar zal het mannelijke publiek wat groter zijn dan bij mij haha.
Zij vindt het een aanrader, serieuzer dan Tinder ed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 22:38

Hier ook een journaliste en iemand waarvoor het (helaas) moeilijk is om echt prive te blijven. Met een beetje slim googlewerk ben ik zo gevonden, inclusief telefoonnummer. Sta ook in het handelsregister dus voor iemand die het graag wilt is zelfs mijn adres vrij makkelijk te achterhalen geloof ik. Woon gelukkig niet alleen dus vind het niet zo'n hele grote issue, maar vind het als zelfstandige wel een lastige afweging tussen het bereikbaar zijn voor opdrachtgevers (wat meestal via de mail gaat, maar toch) en mijn leven niet op het internet willen zetten.