Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeBuurvrouw schreef:En wat ben ik blij! Niet alleen voor mijzelf en mijn bankrekening maar ook voor de lieve bieder die gelijk doorpakt en niet loopt te mauwen of te miepen.
Gisteravond reageerde ze en nu binnen 5 min alles geregeld en het geld staat al op mijn rekening.
Hoop dat ze veel plezier ervan heeft.
youaremystar schreef:Ik had laatst een Poang stoel van Ikea op mp staan. Ding stond ongelofelijk in de weg, dus mocht voor een mooie prijs weg.
Meneer bied €10. Prima kom maar ophalen.
Man loopt er omheen en loopt over elke kras te zeuren en te miepen.![]()
Halloo meneer, hij is maar €10! Koop hem dan maar nieuw voor €150 ofzo. Uhg, daar kan ik dan niet zo goed tegen.
pfff youaremystar schreef:Ik had laatst een Poang stoel van Ikea op mp staan. Ding stond ongelofelijk in de weg, dus mocht voor een mooie prijs weg.
Meneer bied €10. Prima kom maar ophalen.
Man loopt er omheen en loopt over elke kras te zeuren en te miepen.![]()
Halloo meneer, hij is maar €10! Koop hem dan maar nieuw voor €150 ofzo. Uhg, daar kan ik dan niet zo goed tegen.
en ik heb het leger des heils opgebeld en iemand er heel blij mee gemaakt voor nop. Liever dat dan het verkopen aan onbeschofte snobs. Urona447 schreef:Op dat moment zeg ik dat ook gewoon hoor. We hadden toen een auto te koop en zat die vent te miepen dat er maar 1 tv schermpje in zat en hij had 2 kinderen. Vervolgens zeurde die dat er steenslag op de bumper zat. De auto was 15 jaar oud en bij dat soort opmerkingen ben ik er snel klaar mee.
Dan koop je hem maar lekker niet.
_Nadia_ schreef:Zolang jij bewijs hebt dat je het verzonden hebt en dat het aangekomen is haalt Paypal echt niet zomaar het geld terug. Het enige is dat de koper een dispute kan openen als het gekochte item niet is zoals omgeschreven, dan moet de koper het terugsturen en krijgt hij zn geld terug.
Hier in Engeland werkt niemand met bankoverschrijving, alles gaat hier via paypal.
hoeft niet eens aangekomen te zijn.