Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benoite schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Ik weet niet zeker of ik deze al eens heb gepost hier, maar ik was heel lang in de veronderstelling dat een snor heel lang gegroeide neusharen waren.
Say what!?! Hoe kan je dat nou denken? No offence btw
AnnickT schreef:Ik heb me heel lang afgevraagd wie nou die Via is waar iedereen altijd alles van hoort. Totdat ik erachter kwam dat de uitdrukking dus "via via" is en dat de tweede via geen persoon is die van alles weet
_Nadia_ schreef:AnnickT schreef:Ik heb me heel lang afgevraagd wie nou die Via is waar iedereen altijd alles van hoort. Totdat ik erachter kwam dat de uitdrukking dus "via via" is en dat de tweede via geen persoon is die van alles weet
Dat doet me denken aan facebook groepen toen we net in Engeland woonden. Heel veel mensen sloten hun bericht af met Tia x
Ik vroeg me af wie die Tia dan wel niet was.. staat natuurlijk voor Thanks in advance.
LieveLoes schreef:Ik had gisteren ook iets doms. Op mijn ereader stond oliebol-ring. Ik heb zes keer moeten lezen wat dan een “sjieterva ring” zou zijn.
Wat blijkt nou: de onderbreking streepjes waren krom over genomen vanuit het origineel. Het was dus een oliebol :’)
Rocamor schreef:LieveLoes schreef:Ik had gisteren ook iets doms. Op mijn ereader stond sh*terva-ring. Ik heb zes keer moeten lezen wat dan een “sjieterva ring” zou zijn.
Wat blijkt nou: de onderbreking streepjes waren krom over genomen vanuit het origineel. Het was dus een sh*tervaring :’)
goh, van oliebol-ring naar oliebol. Tja, dat zou je niet verwachten
Rocamor schreef:LieveLoes schreef:Ik had gisteren ook iets doms. Op mijn ereader stond oliebol-ring. Ik heb zes keer moeten lezen wat dan een “sjieterva ring” zou zijn.
Wat blijkt nou: de onderbreking streepjes waren krom over genomen vanuit het origineel. Het was dus een oliebol :’)
goh, van oliebol-ring naar oliebol. Tja, dat zou je niet verwachten