Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 22:03

Ik kom nu allemaal leuke kerels tegen die ik kan opzoeken via FB via vrienden en dan blijken ze al tijden een relatie te hebben......zijn mannen te dom om hun profiel te verwijderen? Je kan helaas niet zien wanneer ze nog ingelogd hebben...

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 22:24

Mag ik hier even m'n succesverhaal met jullie delen?
Ik woon inmiddels samen met m'n vriend, wie ik dus via Tinder heb leren kennen en ik heb nog nooit zo erg mezelf kunnen zijn bij iemand <3

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 23:53

Poess91 schreef:
Mag ik hier even m'n succesverhaal met jullie delen?
Ik woon inmiddels samen met m'n vriend, wie ik dus via Tinder heb leren kennen en ik heb nog nooit zo erg mezelf kunnen zijn bij iemand <3

Leukleuk!!! Ik wil ook!!! <3 haha! Nee tof om dit soort verhalen te horen! En dat door zo'n simpel stom datingachtig appje.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 08:34

Wat leuk Poes veel geluk samen.
Ik ben ook mega blij met 'dat simpele appje' <3 ik heb echt heel veel geluk/toeval gehad ofzo

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:05

Zonnetje81 schreef:
Ik kom nu allemaal leuke kerels tegen die ik kan opzoeken via FB via vrienden en dan blijken ze al tijden een relatie te hebben......zijn mannen te dom om hun profiel te verwijderen? Je kan helaas niet zien wanneer ze nog ingelogd hebben...

Dat kan zeker zo zijn. Je moet namelijk in de app zelf je profiel ook verwijderen, als je alleen de app verwijderd blijft je profiel bestaan :) Die vergissing hadden ik en m'n vriend ook gemaakt dus toen we onze profielen gingen verwijderen hadden we ineens allebei allemaal superlikes enzo haha. Awkward.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:09

Ja blijkbaar weten veel mensen dat niet....maar wel irritant!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:25

Oh dat heb ik ook niet gedaan, mn profiel verwijderen, gewoon de app er afgegooid _O-

En Poess91 wat leuk zo'n succesverhaal, geniet er van! :D

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:33

Maar na een aantal weken verdwijnt je tinder profiel toch? Als in: andere komen jou niet meer tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:12

Neverland schreef:
Maar na een aantal weken verdwijnt je tinder profiel toch? Als in: andere komen jou niet meer tegen.

Ligt eraan. Ik had op een gegeven moment iedereen uit de omgeving gehad en toen kreeg ik als laatste adem echt nog mensen die al een aantal maanden of zelfs een jaar niet online waren geweest.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:31

Ik Heb wel gemerkt dat als je je fb naam verwijderd, je niet meer je profiel hoeft te verwijderen om je nieuwe naam op Tinder te krijgen.
Gewoon app verwijderen en opnieuw inloggen en je nieuwe naam staat er...

Heb nu maar gewoon mn profiel verwijderd :')
Werd toch wel een beetje ongemakkelijk dat Tinder ineens op mn echte/volledige naam stond....

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 14:45

Ik zie skittle man vandaag weer *\o/*

Ik heb de app gewoon van Mn telefoon gegooid maar eens naar kijken...

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 08:35

Gisteravond tweede date gehad en die was weer super geslaagd!!!!!! Zooo die is echt leuk! :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 08:50

Nou date met buurjongen gehad....zoals verwacht een NEEEEEEE. Meteen toen ik hem zag dacht ik: ja dit had ik verwacht aan de hand van zijn ene wazige tinder foto. Hij zat mij heel de tijd te bekijken en had geen moer te vertellen. Soms leefde hij op en had hij wat te vertellen en dan dacht je oh hij kan wel 'enthousiast' praten maar daarna zat je uhhh uhhh van wtf. Hij had dan wel een dikke BMW en heeft me naar huis gebracht want er was iemand voor de trein gesprongen dus ik kon niet naar huis....

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 08:51

Maar ik heb ook nog contact met een jongen die 500 meter verderop woont en 1 uit eindhoven. Ik heb de app eraf gekiept en er weer opnieuw opgezet. Ik ben even selectief gaan swipen dus dat lijkt nu effect te hebben! Eerste criterium: dichtbij hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 08:53

Ah super leuk, mysecrets!

Zonnetje, wat jammer! Maar nu weet je het iig wel en kan je uitkijken naar een volgende :)

Ik heb gister voor de tweede keer privé afgesproken met m'n nieuwe date. Was heel leuk. Het voelt gewoon zo goed, als 'thuiskomen'. Hij neemt ook elke keer z'n hond mee en ben helemaal verliefd op dat beestje :D
Hij belt me vaak en plant al allerlei leuke dingen om te doen samen, super cute!

Hij werkt bij mij (geen directe collega's) dus op de werkvloer koekeloeren we ook de hele tijd naar elkaar :')

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 08:53

Leuk mysecrets en Laura!!

Zonnetje, dat is minder maargoed je hebt het in ieder geval wel geprobeerd, wie weet levert het nu iets anders leuks op ja :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 08:55

zonnetje, was dit die varkensboer of heb je die nog tegoed?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 08:57

Ja dit was de varkensboer!

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 08:58

Jammer zonnetje, maar goed je hebt gebreke kans gegeven, op naar de volgende dates :)

Kayleigh wat leuk zeg, mannen met honden, dat is echt leuk! Leuk dat het zo goed gaat!

Ja ben blij, na mn ex had ik de hoop opgegeven, Maar zo zie je maar weer hahaha. Trouwens mijn naam is Laura, 23 jaar oud, had me helemaal niet voorgesteld, :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 09:05

Ik vrees wel dat hij er anders over denkt....? Maar goed is zijn probleem!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 09:06

Even iets anders: ik zou met een vriendin een dagje naar Gendt gaan en naar de mud race daar maar het wordt zo vies koud nat. Iemand een idee om iets in de buurt van eindh te doen zaterdag? Ze houdt niet van bios. Ik heb ook een kat die moet bevallen dus het komt mij wel goed uit dat we niet gaan. Maar ik ben niet creatief. Dat geldt ook voor dates..........

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 09:10

Zonnetje81 schreef:
Even iets anders: ik zou met een vriendin een dagje naar Gendt gaan en naar de mud race daar maar het wordt zo vies koud nat. Iemand een idee om iets in de buurt van eindh te doen zaterdag? Ze houdt niet van bios. Ik heb ook een kat die moet bevallen dus het komt mij wel goed uit dat we niet gaan. Maar ik ben niet creatief. Dat geldt ook voor dates..........

hahaha mijn dates willen altijd wandelen maar op de een of andere manier regent het dan en gaat het niet door :+

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 09:13

Heb het laatst voorbij horen komen, glow in the dark golven of midgetgolven :o

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 09:42

Dat soort activiteiten vind ik met z'n 2en echt sufffffff dat doe je met kinderen of niet.....raar zo zit dat in mijn hoofd.... :+ Of ben ik raar hahaha. Met mijn ex ben ik wel eens wezen bowlen met zn 2en vind ik ook suf/raar zonder kinderen. Poolen vind ik dan nog wel een optie voor een date, heb ik in het verleden wel een paar x gedaan.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:17

Nee joh dat is niet alleen voor kinderen :+