Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 23:28

DeMolenhoek; GC heeft zelf geen accessoires dus ook geen Illumalids :( Bij h&h hebben ze wel een soort van illumalids maar dan gaat er een houdertje naar boven en hangen er hangende sterretjes ofzo aan in een cirkel. (Kan je volgen? :P )

Nog eens bedankt voor de fijne reacties :) Kan niet zo vaak meer reageren, ben weer met 100 dingen tegelijk bezig en nu met de feestdagen wordt het er niet minder op!
Ik ben volop bezig deze naar mijn winkeltje te halen;
Afbeelding
Vind ze zoooo gaaf :D

Ik heb trouwens nog 2 andere verslavingen; Nagellak en hondenspulletjes :) Ik was ook heel erg into paardensetjes maar ik heb er nu wel voldoende en de huidige collecties spreken me momenteel niet zo aan...

Gisteren mijn WoodWick tinnetje (of hoe noem je dat?) weer aangehad, poolde niet goed, dus mijn jarjasje errond gedaan en daarop een illumalid gebalanceerd, ben na enkele minuten naar mijn kaars moeten sprinten, bijna mijn jarjasje in de fik O:) ik moet mijn lont nu ook trimmen, lont is veel te groot... Geen aanrader dus! :+ Wel bijna helemaal gepoold :o

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 23:30

Ik twijfel daar ook zo over he Yellow! De tins vind ik prachtig en als ze branden ook, het probleem is dat ik dus nulkommanul aan zilver heb in mijn huis... Ze zijn er niet in het wit of koperachtige kleur he?

maarja.. Aan de andere kant... Een oranje jar ziet er hier ook niet uit _O-
Ik wacht nog even de prijs af voordat ik besluit. Die andere ben ik wel 1000000% zeker van :))

Raja

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 23:32

Oh, die zijn gaaf!!!!

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 23:37

Yv_ schreef:
Ik twijfel daar ook zo over he Yellow! De tins vind ik prachtig en als ze branden ook, het probleem is dat ik dus nulkommanul aan zilver heb in mijn huis... Ze zijn er niet in het wit of koperachtige kleur he?

maarja.. Aan de andere kant... Een oranje jar ziet er hier ook niet uit _O-
Ik wacht nog even de prijs af voordat ik besluit. Die andere ben ik wel 1000000% zeker van :))

De factuur nog steeds niet binnen, stuur je zsm een berichtje als ik hem heb, verwacht het zeker morgen wel :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 23:39

Ik blijf erbij: kerstcadeautje :)) :P

Nee hoor, rustig aan!

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 23:44

Die Antique Silver zijn supermooi Yellomofoon :)

Hier ook een thee-junk, heerlijk potjes met losse thee <3
Voor mijn waxmelt-verslaving ben ik een tijd ernstig Lush-verslaafd geweest.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 00:18

O verslavingen.
Ik heb nooit een schoenen of kleding tik gehad.
Wel verzamelde ik rugtasjes van die kleine modellen en dan het liefst aparte soms namen vriendinnen eens een tasje voor me mee van een markt die ze nooit ergens anders gezien hadden. Heb ze inmiddels allemaal vaarwel gezegd. En dekjes in verschillende kleuren dat werd gek toen ik voor een ruin een roze met blokjes had gekocht en ik tegen mezelf zei nee dit gaat te ver. Toen honden tuigjes en god dank heb ik het niet met honden jasjes dat zou zo makkelijk zijn met zo,n klein hondje maar gelukkig blijft hem dat bespaard.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 00:27

Uhm ja hondenspullen, die was ik ff vergeten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 08:14

Yv_ schreef:
Juist wel toch? Ik begreep dat de large jars juist niet fijn poolden, de tumblers wel.

We waren eens aan het kijken naar de Amerikaanse site want daar gaven ze 50% korting op de jars. En toen zei iemand dat die jars van GC niet je van het is, die geur. Dacht bokker yellomofoon. Dat ze daardoor enkel tumblers verkocht ofzo? Want heb voor die reden toen een tumbler besteld en geen jar.

Edit:

Yellomofoon schreef:
Ja ik doe einde van de week een bestelling bij de Goose groothandel, ik kan eventueel wel jars mee bestellen, maar van tumblers zijn er veel meer positieve ervaringen dan van de jars, deze geven in verhouding heel weinig geur af

Nu ja, die bovenstaande van GC zien er wel heel leuk uit, dus wil niet zeggen dat ik ze niet ga kopen, maar ik merk dat met mijn pumkin jar ook wel. Die van Goose Creek ruik je net, terwijl die van Yankee Candle echt het hele huis doorgaat :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 08:40

Yv_ schreef:
Raja schreef:
Nagellak!!!!! :')

Helaas hier nog 1 :') _O-
En koekjes :+.

Oh en momenteel spaar ik konijnen :')

Jep... Nagelak...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 09:57

Hoop dat mijn pakketje van Ilovecandles vandaag nog komt. Post had hier normaal al moeten zijn... Anders is het morgenochtend maar morgenochtend ben ik niet thuis, dus moet er dan donderdagvoormiddag achter...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 09:58

Nou, als ik heel eerlijk ben heb ik een ieniemienie nagellak verslaving.
Maar niet zo heel erg hoor O:)

En MAC lipstick :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 10:05

Ja, ik zie dat wel vaker, Mac lipstick? Maar ik denk dan altijd aan Mac Donalds. :P Wat is dat eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 10:06

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 10:07

DeMolenhoek schreef:
Yv_ schreef:
Juist wel toch? Ik begreep dat de large jars juist niet fijn poolden, de tumblers wel.

We waren eens aan het kijken naar de Amerikaanse site want daar gaven ze 50% korting op de jars. En toen zei iemand dat die jars van GC niet je van het is, die geur. Dacht bokker yellomofoon. Dat ze daardoor enkel tumblers verkocht ofzo? Want heb voor die reden toen een tumbler besteld en geen jar.

Maar dan zeggen we hetzelfde toch :D ? Ik had het over de tumbler en niet over de jar :D.

Hahahah Anc, ik kan me ook nog een lippenbalsem foto herinneren :=

Mijn Zimbali komt vandaag en de nieuwe bak voor in het konijnenhok. Misschien ook wel Scentsy.. Hoop het!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 10:07

Oh god, goeiemorgen hoor :') sorry :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 10:12

Lippenbalsem heb ik al jaren niet meer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 10:14

Yv_ Wat heb je een leuke blog!

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 10:50

Hallo dames!
Wat een verslavingen allemaal :D
Ik ben gek op schoenen!! maar een echte verslaving zou ik het niet willen noemen haha

Ik ben aan het kijken voor een elektrische brander maar ik twijfel..
Wat is beter/fijner? een dichte of één die gewoon open is? of maakt het geen verschil

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 11:09

Hoi! Ik kom hier ook even binnenvallen. Wij hebben een prachtige geurkaars van Ralph Lauren staan, maar ik was niet bekend met het begrip 'poolen' en nu is er aan één kant dus een rand ontstaan :( Kan ik dit voorzichtig wegsnijden met een mesje en de was in kleine stukjes bij de lont neerleggen zodat het weer smelt? En hem dan wel goed laten poolen? Of werkt dit zo niet? Ik voel me een beetje een noob haha, maar ik wil de kaars ook niet verpesten :')

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 11:21

Ik ga proberen om vanaf nu weer meer met jullie mee te kletsen! Heb redelijk aan het begin van dit topic meegekletst maar ik kon jullie tempo niet bijhouden :=
Vorige week heb ik bij de intratuin van bcc twee votive's gekocht in de geuren Blue Door en Spring Dress. Gisteren heb ik voor mezelf een kerstcadeautje gekocht bij wme. Twee heerlijke geurtjes die ik al eerder heb gehad en daarnaast nog een aantal nieuwe. Ben wel een beetje meegegaan in wat hier in het topic besproken wordt dus heb ook een paar geuren uitgekozen die ik niet snel zou kiezen maar door jullie enthousiasme wel gedaan heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 13:15

DeMolenhoek schreef:
Marieke: Fijn dat je het vraagt :) Gezicht begint te ontzwellen. Vooral heel stijf, maar het gaat :)

Iemand een idee of goose creek ook illuminated dergelijke dingen heeft zoals yankee candle?

Brrr, klinkt wel heel naar hoor. Beterschap maar weer. Lekker knus maken met meltjes

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 13:18

Beterschap de molenhoek.. beetje bewegen en dan komt het vast goed.. En lekker genieten van een warme douche!

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 13:25

Dames bedankt voor de ruilingen.
Hartstikke leuk om zo wat nieuwe geurtjes te ontdekken.

@molenhoek, beterschap!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 13:41

Afbeelding

Iemand die ik toevallig hier blij mee kan maken?
Weet niet alle geuren meer, maar o.a citrus, lime, caramelachtig iets...

Ik merk dat ik die eigenlijk bijna nooit meer pak vanwege dat ik WME beter vind ruiken.
En als ik hier iemand eventueel blij mee kan maken, vind ik dat best. Anders maak ik ze zelf wel op hoor, daar niet van.