Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:31

Ik heb getemd..
Terug naar het topic?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:41

Ik heb nu mn laatste werkdag. En ik wil echt niet naar binnen :')

Wil gewoon naar huis en leren voor mijn theorie examen morgen haha

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:44

Confession: Als ik me dom voel, bijvoorbeeld als ik iets maar niet begrijp qua huiswerk ofzo, ga ik altijd een aflevering van 'the beauty and the geek' kijken. Gaat mijn zelfbeeld toch wel een metertje of 500 van omhoog :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:49

guusje_h schreef:
Confession: Als ik me dom voel, bijvoorbeeld als ik iets maar niet begrijp qua huiswerk ofzo, ga ik altijd een aflevering van 'the beauty and the geek' kijken. Gaat mijn zelfbeeld toch wel een metertje of 500 van omhoog :')

Dat is echt slim :') :')

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:51

Confession: Ik heb net mijn eigen kat door het huis gejaagd omdat hij loopt te zeuren om eten. Het ging zover dat ik hem in de hoek heb gedreven en hij uit wanhoop begon te blazen en miepen. Ik ben er niet trots op, maar ik ben stiekem heel erg jaloers dat hij dit gedrag eigenlijk alleen bij mij flikt, en niet bij mijn vriend (die ook geen fluwelen handjes heeft).

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:51

Ik huil nooit als een mens overleden is, ik vind het wel jammer maar er breekt geen emotie los. Deze week moeten we onze hond laten inslapen wegens kanker, en ik heb sinds de diagnose elke dag zitten janken :(

Liekess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:59

Ik lees al een tijdje mee en ben het eens met doubtless: dingen als 'ik heb echt geen zin in werk' of 'ik erger me aan dit of dat' is in mijn ogen geen confession maar meer iets dat je kwijt wil.
Een confession moet toch iets zijn wat 'erg' is, iets wat je eigenlijk voor jezelf wil houden omdat je je er een beetje voor schaamt?
En als we met zijn alle confessions gaan veroordelen, dan durft niemand zijn confession meer neer te zetten en kan dit topic ook niet lopen.

Anyway, hierbij mijn confession (ik heb veel ergere, maar ga het toch echt niet allemaal op internet gooien :Y) ):
Altijd als ik avond eten maak voor mezelf omdat ik bijv. toets heb en eerder moet eten, gaat mijn moeder er ook van eten! Dus nu gooi ik in alles wat ik maak veel pesto, dat lust zij namelijk niet dus dan weet ik zeker dat ze ervan afblijft :o

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 18:01

iirrssjjee schreef:
Amandavd schreef:
En we gaan weer lekker elkaars confessions veroordelen....

Nee hoor. Mijn confession is gewoon dat ik het echt verschrikkelijk vind om mensen te zien eten!

Verkeerde been uit bed gestapt??

Confession; Ik had vandaag, blijkbaar, inhaal moment voor mijn scheikunde practicum.
Ik ben lekker niet geweest omdat ik geen zin had om last minute nog alles voor te bereiden :+

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 18:03

laats was ik chagerijnig en ben ik uitgevallen tegen iedereen aan tafel die smakte ( iedereen dus)
ik kan er echt niet tegen, heet was opeen stil.. :+

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 18:05

Ik lees al lang mee, maar ga ook maar wat posten.
Wij hebben een kitten in huis en die gaat echt al heel goed op de kattenbak. Alleen staat de bak in de bijkeuken en af en toe doet iemand die per ongeluk dicht, zo kan de kitten dus niet op de bak, met als gevolg dat ze het op de grond in de keuken deed.
Ik heb net gedaan alsof ik het niet gezien had, want ik had eigenlijk echt geen zin om het op te ruimen. Niet dat ik het nooit doe hoor...
Maar daardoor heeft mijn moeder het gedaan... :x

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 18:07

Ik kan echt heel lekker koken, al zeg ik het zelf. Ook Italiaans, de meest heerlijke pasta's maak ik. Maar hoe lekker het ook is, toch kan ik het dan niet laten om op mijn eigen bord er een flinke klodder ketchup doorheen te kwakken. Ik vind dat zo lekker!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 19:01

Ik laat nu de puppy altijd op de bank.
De eerste regel was dat hij helemaal niet op de bank mocht, toen alleen op schoot, toen ook naast schoot liggend, toen mocht hij zelf bepalen of het mocht of niet. Dus nu roep ik hem op de bank, zal het hem mooi aanleren :Y) Beter hebben mijn ouders snel door dat hij er dan dus altijd zit, en toch weer terug gaan naar regel 1 -O-

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 19:39

Ik hoop dat mijn huisgenoot haar propedeuse niet haalt of haar studie niet leuk vindt of wat dan ook, als het iig maar een reden is voor haar om te verhuizen. Ze woont pas sinds september bij ons en ik mag haar niet. Ik verwijt het mijn andere huisgenoot ook een beetje dat ze haar uitgekozen heeft.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 19:40

Het is gewoon geñant, maar ik kan soms echt tekeer gaan als een krijsende puber (ben 34 jaar) als er wat teveel tegenzit.
Wat lucht het toch op om flink tekeer te gaan. En wat schaam ik me later (nu dus) toch diep....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:47

Ik heb mijn man in het ziekenhuis ordinair gecorrigeerd alsof hij een klein kind was := Hij zei tegen een man in de lift zei: stoel kan omhoog hoor!
Dus heb ik gezegd op een belerende toon: nee, wat je hoort te zeggen is: meneer, kunt u de stoel omhoog klappen?

Niet zo tactisch :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 20:56

Ik heb zojuist mijn labpartner even heel duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend ben als hij op het lab geen ruk uitvoert en zelfs niet even meld als hij wat later is en daarna om de uitslagen vraagt zodat zijn labjournaal kan redden waar hij NU als onvoldoende voor stond. Ik heb het hele gesprek naar mijn andere labpartner (groep van 3) gestuurd in de hoop dat zij gewoon het zelfde zegt, want die jongen verdient het niet om nog een periode langer in de 3e te zitten. Hij weet gewoon nog niet eens de helft van wat wij weten. Van mij mag hij echt weer in de 1e beginnen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:49

Confession: Ik baal er eigenlijk ontzettend van dat nu blijkt dat de nicht van mijn vriend op mijn verjaardag trouwt. Ze trouwt als het goed is maar 1x maar toch vind ik het niet leuk dat m n vriend er niet is op mijn verjaardag. (Weinig geslapen dus morgen zal ik het wel minder erg vinden :) )

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:16

Confession: Ik mag mijn maaltijd laten vergoeden door mijn baas als ik daar 's avonds blijf eten. Nu had ik laatst wat akkefietjes met hem. Vanmiddag stond ik mijn avondeten te shoppen in de AH en er zat een 35% sticker op het bakje dat ik wilde, maar heb een bakje met de datum van morgen meegenomen zonder korting :+

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:32

xSetjeslover schreef:
Confession: Ik mag mijn maaltijd laten vergoeden door mijn baas als ik daar 's avonds blijf eten. Nu had ik laatst wat akkefietjes met hem. Vanmiddag stond ik mijn avondeten te shoppen in de AH en er zat een 35% sticker op het bakje dat ik wilde, maar heb een bakje met de datum van morgen meegenomen zonder korting :+

Haha mooie vorm van stil protest

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:39

xSetjeslover schreef:

Afbeelding

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 22:46

_Yasmine_ schreef:
xSetjeslover schreef:

[ Afbeelding ]

_O-

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:21

Heel sneue confession:

Ik ben dus ongesteld en zat lekker achter de computer om te "leren" voor mijn tentamen Frans. Ik stond op om mijn oplader voor mijn mobiel te pakken van beneden en het voelde een beetje raar, alsof ik er geen nieuwe maandverband had ingeplakt. Ik dus naar de wc, geen maandverband en verschrikkelijk doorgelekt (op mijn gelukkig zwarte broek). :') :') :') :')

Hoe kun je dat in godsnaam vergeten :Y) Gelukkig was het niet doorgelekt op mijn computerstoel, dat zou pas erg zijn :')

Nog een confession: ik heb 10 minuten zitten twijfelen of ik wel op versturen moest klikken. _O- okee, tijd om naar bed te gaan :')

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:29

Een vriendin heeft een best dikke onvoldoende gehaald voor een toets en stiekem vind ik het helemaal niet erg :x zij begint altijd veel te laat met leren en dan moeten we altijd aanhoren dat ze eerder had moeten beginnen (wat ze vervolgens nooit doet) dus een keer een onvoldoende heeft ze ook wel verdiend :x

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 07:02

Mijn vriend is de 13e jarig en wordt dan 30. We zijn nog maar 2,5 maand samen en zijn ouders en zussen weten nog niet van ons (door omstandigheden), de rest van zijn familie wel en vrienden wel. Ik kan dus niet bij hem zijn op zijn verjaardag door zijn zussen en ouders.
Ik hecht heel veel waarde aan verjaardagen ed en ik vind het dan ook echt heel erg dat ik niet bij hem kan zijn.
Kan er wel van huilen (klein kind).
Maar hierdoor vind ik zijn ouders en zussen bij voorbaat dus al vreselijk omdat ik door hun (ze weten het ergens heus wel maar staan op hun strepen en willen het nog niet wten) niet bij mijn vriend kan zijn op zijn bday....

Stomme lui

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 08:49

Ik heb sinds kort aanstaan dat je meldingen van Facebook krijgt als je precies één, twee of drie jaar geleden iets hebt geplaatst. Krijg bijna elke dag zo'n melding en ga dan kijken wat het is. Meeste dingen zijn zo knullig en beschamend dat ik ze verwijder zodat mijn vrienden niet kunnen zien wat voor retard ik was (ben?).