Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
):
iirrssjjee schreef:Amandavd schreef:En we gaan weer lekker elkaars confessions veroordelen....
Nee hoor. Mijn confession is gewoon dat ik het echt verschrikkelijk vind om mensen te zien eten!
Beter hebben mijn ouders snel door dat hij er dan dus altijd zit, en toch weer terug gaan naar regel 1
xSetjeslover schreef:Confession: Ik mag mijn maaltijd laten vergoeden door mijn baas als ik daar 's avonds blijf eten. Nu had ik laatst wat akkefietjes met hem. Vanmiddag stond ik mijn avondeten te shoppen in de AH en er zat een 35% sticker op het bakje dat ik wilde, maar heb een bakje met de datum van morgen meegenomen zonder korting
xSetjeslover schreef:Confession: Ik mag mijn maaltijd laten vergoeden door mijn baas als ik daar 's avonds blijf eten. Nu had ik laatst wat akkefietjes met hem. Vanmiddag stond ik mijn avondeten te shoppen in de AH en er zat een 35% sticker op het bakje dat ik wilde, maar heb een bakje met de datum van morgen meegenomen zonder korting
_Yasmine_ schreef:xSetjeslover schreef:Confession: Ik mag mijn maaltijd laten vergoeden door mijn baas als ik daar 's avonds blijf eten. Nu had ik laatst wat akkefietjes met hem. Vanmiddag stond ik mijn avondeten te shoppen in de AH en er zat een 35% sticker op het bakje dat ik wilde, maar heb een bakje met de datum van morgen meegenomen zonder korting
[ Afbeelding ]
Gelukkig was het niet doorgelekt op mijn computerstoel, dat zou pas erg zijn 
okee, tijd om naar bed te gaan
zij begint altijd veel te laat met leren en dan moeten we altijd aanhoren dat ze eerder had moeten beginnen (wat ze vervolgens nooit doet) dus een keer een onvoldoende heeft ze ook wel verdiend