Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_bokworst schreef:Maar wat ik mezelf bedacht, stel er is leven ergens anders in het heelal; en het is intelligenter dan dat wij zijn, dan zou het ons toch al gevonden moeten hebben of ervoor zorgen dat wij ze niet vinden? En als het enkel bacteriën oid zijn, wat hebben we er dan aan eigenlijk? Vind het een beetje dubbel en vooral dat laatste vraag ik me oprecht af.
Cowboy55 schreef:_bokworst schreef:Maar wat ik mezelf bedacht, stel er is leven ergens anders in het heelal; en het is intelligenter dan dat wij zijn, dan zou het ons toch al gevonden moeten hebben of ervoor zorgen dat wij ze niet vinden? En als het enkel bacteriën oid zijn, wat hebben we er dan aan eigenlijk? Vind het een beetje dubbel en vooral dat laatste vraag ik me oprecht af.
Misschien zijn die bacterien net wat we nodig hebben om kanker of aids uit te bannen......
Janneke2 schreef:Free2 schreef:"Een mogelijke optie", is dat een (foutief) pleonasme?hoe fout is een pleonasme?
![]()
Maar onmogelijke opties, da's idd zoiets als lege gaten.... (of nu ja - andersom).
Cowboy55 schreef:_bokworst schreef:Maar wat ik mezelf bedacht, stel er is leven ergens anders in het heelal; en het is intelligenter dan dat wij zijn, dan zou het ons toch al gevonden moeten hebben of ervoor zorgen dat wij ze niet vinden? En als het enkel bacteriën oid zijn, wat hebben we er dan aan eigenlijk? Vind het een beetje dubbel en vooral dat laatste vraag ik me oprecht af.
Misschien zijn die bacterien net wat we nodig hebben om kanker of aids uit te bannen......
overigens, als er intelligenter leven elders is dan hoeft het natuurlijk niet 100x intelligenter te zijn dan wij. In de film is dat wel zo maar het hoeft natuurlijk niet. Misschien is dat leven maar een heel klein beetje intelligenter en kunnen zij net zo min bij ons komen als wij bij hen.
gohya schreef:Astronauten hebben ufo's gezien in het Heelal en meerdere 'geheime' dingen.Maar Nasa verzwijgt het allemaal.De astronauten hebben veel verteld wat ze mee hebben gemaakt daarboven,wat Nasa allemaal in de doofpot heeft gestopt.
Ik denk zelf dat de andere 'mens' veel verder is in ontwikkeling enzo,want zij kunnen veel verder reizen door het Heelal dan wij.
Sammie schreef:Steeph schreef:Hoe vouw je een bijsluiter..?
Zoals je 'm ontvouwt..
Britta31 schreef:Steeph schreef:Hoe vouw je een bijsluiter..?
Op dezelfde manier als een wegenkaart.
Free2 schreef:Ik ging vorig jaar gewoon naar school en omdat ik 2 werkgevers had kan ik van een nog de loonheffing van de belasting terugvragen. Moet ik dan zo'n hele aanslag invullen zoals volwassenen dat voor 1 maart moeten doen of kan dat makkelijker? Snap er niks van