tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:52

Broodjes sheitan van Ekoplaza! En van die pizzabroodjes met veel kruidenboter!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:58

Dat is idd heel zwaar over een grens heengaan en op geen enkele manier te verklaren of wat ook. :n beter vanaf zijn. :(:)

Frisse lucht, fruitsap en lammetjes opzoeken?

xClaudiaaL

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:03

Ik heb hier een drachtige merrie staan die veeeeeel aandacht wilt, mocht paard knuffelen helpen.
IJs en chocola helpt :D

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:59

Nou, mijn "date" reageert nergens meer op :+

En broertje heeft weer lekker allemaal emoties omhoog gehaald door mijn ex hier volgend weekend uit te nodigen terwijl ik thuis ben en ouders niet... Dus nu mag ik partypooper zijn en zeggen dat voor mij mijn ex niet welkom is. Z'n andere vrienden heb ik geen problemen mee, maar m'n ex komt hier niet binnen als ik hier ook ben. Doet ie dat wel dan kan ik niet voor mezelf instaan en ben ik bang dat er dingen gaan sneuvelen. Dus, ze zoeken maar een andere locatie waar ex bij kan zijn of ze komen hier en ex komt niet binnen. Laat de keuze aan m'n broertje over wat ze gaan doen.

Dat ik na al die maanden nog zo kwaad op m'n ex ben had ik eigenlijk niet verwacht... Wil het hem ook nog steeds duidelijk maken hoe verneukt hij alles heeft gedaan, maar een brief of een berichtje dekt niet de lading met de kwaadheid en gekwetstheid die hij mij heeft bezorgd. Pfffff

@marlinde, Jeetje zeg... dikke knuffel! Wat mij heel erg hielp toen mijn ex het met mij uitmaakte was erop uit gaan met vriendinnen. Gedachte verzetten, veel huilen, vooral heel veel chocolade en ijs en gewoon doen waar je zin in hebt. Niets moet, alles mag :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:19

MarlindeRooz schreef:
Klopt.

Ga zo naar de supermarkt. Welke (vega) eten helpt tegen slaaptekort, een kater, hoofdpijn en liefdesverdriet?

Chocola, chips...

De vega bapaobroodjes van de vegetarische slager zijn erg lekker. :j

Ongelofelijk ruk is het gewoon. En op dit moment kan je daar helaas altijd vrij weinig aan doen. Als ik zelf luddevedu heb, kijk ik altijd uit naar het moment dat ik geen luddevedu meer heb, want ik weet dat dat moment gaat komen. :j Komt goed. Leef daar naar toe. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 16:33

Marlinde, sterkte.

Ik heb in een soortgelijke relatie gezeten en wil even mijn ervaring delen in de hoop dat je er wat aan hebt.

Ik ben keer op keer doorgegaan en meneer wist inderdaad ook wel dat ik toch niet ging.

Uiteindelijk is het met 1 van mijn eigen vriendinnen gebeurd, uiteindelijk ook verder gegaan dan stiekem berichten uitwisselen (lees gewoon fysiek vreemdgaan).

Heel erg om te zeggen maar was het geen van mijn vriendinnen geweest dan was ik waarschijnlijk nog gebleven...

Heb me nog nooit zo verraden gevoeld maar uiteindelijk heeft het mij heel hard doen realiseren dat ik echt aan mezelf en mijn eigenwaarde moest werken.

Nu inmiddels alweer bijna een jaar samen met een ontzettend lieve kerel die nooit stiekem contact zou hebben met iemand of wat dan ook.

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 19:01

Het is fijn om gewoon even tot jezelf te komen Marlinde! Dat hielp mij afgelopen week ook, veel praten, lol maken maar ook aan jezelf denken.

Vandaag heerlijk alle verdriet eruit geshopt :') het deed mij vooral heel zeer dat het onverwachts kwam en ik blijkbaar alle 'signalen' niet zag die zij wou aangeven, maargoed praten is de key en daar was zij toch wel echt beter in.

Ondertussen er wel achter dat ik gewoon ook niet meer mijzelf was, ik voel mij een stuk vrijer..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 19:33

Helaas bleef hij bellen (ik nam niet op), berichten sturen en spraakberichten etc. Heb hem dus geblokkeerd overal. En binnen 10 min heeft zijn vader mij uit de familieapp verwijderd. Zonder bericht of wat. Lekker niveau wel... hij woont nog thuis en bespreekt altijd alles met zijn ouders. Hij zei ook allemaal dingen waarvan ik zeker weet dat het is wat zijn ouders heb gezegd hebben. Hij vond het namelijk normaal contact wat hij had gehad met collega 2. Want liegen over dat contact, zeggen dat je alleen bent en haar knap en “je type” noemen is heel normaal.

Het is nu eigenlijk gewoon wachten tot hij bij mij voor de deur staat.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 19:42

Jeetje, dat is echt heel hard, Marlinde.
En dan ook nog een trap na krijgen :(:) Heel veel sterkte.
Laat hem aub niet binnen! Ook al schreeuwt je hart nog zo hard.
Als je hem nu nog 1 vinger geeft neemt ie je nooit meer serieus met dit soort dingen.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:00

Jeetje Marlinde, wat een gedoe! Iemand in de buurt die je eventueel kan bellen als hij voor de deur staat? Echt niet binnen laten, houd voet bij stuk. Sterkte meid!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:06

Ja er zijn complexgenoten die het weten... maarja komt hij vandaag niet, dan wel morgen of een andere dag. -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:24

Alleen al het feit dat er gelogen wordt,is een reden om je vraagtekens bij je relatie te zetten.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:28

Jolien87 schreef:
Alleen al het feit dat er gelogen wordt,is een reden om je vraagtekens bij je relatie te zetten.

Dit inderdaad. Naast dat dit al een breuk in het vertrouwen geeft en weet niet of dat te fixen is.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:33

MarlindeRooz schreef:
Helaas bleef hij bellen (ik nam niet op), berichten sturen en spraakberichten etc. Heb hem dus geblokkeerd overal. En binnen 10 min heeft zijn vader mij uit de familieapp verwijderd. Zonder bericht of wat. Lekker niveau wel... hij woont nog thuis en bespreekt altijd alles met zijn ouders. Hij zei ook allemaal dingen waarvan ik zeker weet dat het is wat zijn ouders heb gezegd hebben. Hij vond het namelijk normaal contact wat hij had gehad met collega 2. Want liegen over dat contact, zeggen dat je alleen bent en haar knap en “je type” noemen is heel normaal.

Het is nu eigenlijk gewoon wachten tot hij bij mij voor de deur staat.

Wat kinderachtig.. maar goed dat je dit kwijt bent.. naar ventje. Lekker blokkeren op alles!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:32

Echt vreselijk... Heb hem net even gebeld want moest even wat uitleggen over een woningstichting waar we samen ingeschreven stonden. Heb hem uitgelegd dat ik niks kan met die liefdesbetuigingen want ik moet afstand nemen. Heb hem wel verteld dat ik het heel laag vindt van zijn ouders. Zij zijn namelijk van mening dat hij niks verkeerd heeft gedaan met die collega's. Want je mag toch best contact hebben met collega's. Dat is toch leuk. Ze denken dat ik het hem helemaal verbied om vrouwen op social media te hebben. Maar dat mag wel. Hij mag het alleen niet stiekem doen, en voor mij verbergen. Dus met hun hoef ik nooit meer iets te maken te hebben. Bah bah bah.

Het doet me zo veel pijn. Ik wil oud worden met hem als persoon. Maar niet met de acties die hij heeft geflikt de laatste tijd. %)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:40

Jeetje Marlinde wat een verhaal... :(:) Heel veel sterkte.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 14:31

Maar die acties maken blijkbaar deel uit van hem als persoon.
Ik zou daar absoluut de grens trekken.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 14:55

Ik snap je verwarring wel. Want de persoon die je dat heeft aangedaan is tegelijkertijd ook de persoon die je zoveel jaren gelukkig heeft gemaakt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 17:15

En de reden dat hij het gedaan heeft is zijn extreme onzekerheid. Niet omdat hij niet van me hield. Helaas.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 21:39

Marlinde, waarom hij dat doet maakt niet uit. Hij maakt er jou ongelukkig mee. Je mag tegen mij hetzelfde zeggen. De vraag is, gaat het stoppen en hoe? Vanwaar die onzekerheid en kan die weg?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 21:40

MarlindeRooz schreef:
En de reden dat hij het gedaan heeft is zijn extreme onzekerheid. Niet omdat hij niet van me hield. Helaas.

Niet gezond dat je die aandacht nodig bent voor je eigen onzekerheid..

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 21:42

Idd. Als je dat nodig hebt, wetend dat het je partner kwetst is de ongezonde nood sterker dan het houden van en dat werkt niet als de ander er ongelukkig van wordt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 22:17

Jup. Net 1,5 uur gebeld en blijf bij mijn mening. Ga vanbinnen echt kapot en wil heel graag terug rennen naar hem.

Maar ik weet wel beter... hij bleef ook zeggen dat hij niet snapte waarom het echt uit was. Want we konden ook een pauze hebben toch. En hij had toch niet ECHT iets verkeerds gedaan. want dat zeiden zijn ouders en collega’s.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 22:19

Wat een kaasschaaf... Beetje slachtoffer spelen en totaal voorbij gaan aan wat dit met jou doet.. Sorry hoor :(:)
Is niet makkelijk maar echt, hier wordt je niet gelukkig van op de lange duur..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 22:20

Wat verschrikkelijk dat hij dat zelf niet in ziet..