Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:55

Ik rijd geen paard meer, haha!

Ohhhh jongens ik ben per ongeluk het perfecte paar enkellaarsjes tegen gekomen net.. 260 euro alleen ^) :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:05

Rebeccaa schreef:
Ik rijd geen paard meer, haha!

Ohhhh jongens ik ben per ongeluk het perfecte paar enkellaarsjes tegen gekomen net.. 260 euro alleen ^) :')

Haha per ongeluk :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:24

Ik voel je pijn Rebec ;(

Afbeelding
(190,-)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:28

Hou op met je winter jongens, ik heb nog niet eens de kans gekregen om fatsoenlijk bruin te worden :(

Iemand ervaring met dingen uit je H&M bestelling? Ik heb die leren broek niet in de winkel kunnen vinden, maar wil graag nog een maatje groter passen.. Betaal je dan weer verzendkosten enz.?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:31

Oooooh Lau <3 <3

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:32

Hou op hoor, 22-25 graden is echt heeerlijk. Ik heb altijd last van een winterdip, dus kijk er nog niet bepaald naar uit. :brr:
Vind truien shoppen altijd wel leuk, maar dat is dan ook het enige. :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:32

Geen idee hoe dat werkt met retouren Lau!

Denk dat ik m'n boyfriend jeans eens uit de kast trek & wat outfits bij ga zoeken. Zo zonde, heb best veel spul liggen dat nog nooit gedragen is :\

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:33

LauraSaskia schreef:
Hou op met je winter jongens, ik heb nog niet eens de kans gekregen om fatsoenlijk bruin te worden :(

Iemand ervaring met dingen uit je H&M bestelling? Ik heb die leren broek niet in de winkel kunnen vinden, maar wil graag nog een maatje groter passen.. Betaal je dan weer verzendkosten enz.?

Als je het via dat kaartje wat er bij zit in de zak besteld, dan volgens mij niet. Maar als je hem 'los' weer besteld op de site wel.

But not 100% sure.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 21:43

Doubtless schreef:
Ik voel je pijn Rebec ;(

[ Afbeelding ]
(190,-)

Ooooh waaauw :+: :+: :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:55

Nee je kan gewoon ruilen, hoef je niet extra voor te betalen Lau!

En mooie schoenen andere Lau! Ik vind 150-200 echt de max, dus ik blijf lekker kwijlen bij foto's van mijn droompaar laarsjes. :')
Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:56

Het is weliswaar frisjes vandaag! Zit aan de eettafel met mijn fluffy vest aan. Wat heb ik die gemist zeg :D <3
Ik moet zo werken, maar ik heb echt totaal geen zin. Ben al dagen misselijk, draaierig, geen eetlust en buikkrampen. Komt waarschijnlijk door de pijnstillers. Daarbij ook nog veel last van mijn rug (al jaren, maar nu net een beetje extra).
Zo, klaag minuutje is weer geweest, haha. Even online shoppen om me beter te voelen :j

Ik heb vorige week zondag spullen besteld bij Agradi (rijschoenen, paardensnoepjes en nog wat dingetjes) en het is gewoon nog steeds niet binnen. Donderdag stond er binnen 1 tot 4 werkdagen, maar die zijn vandaag wel voorbij? Heel irritant in elk geval, want ik ben zo een type dat als ik iets bestel, ik het meteen wil hebben. :o

Mooie laarsjes allemaal zeg..!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 11:25

Die laarsjes van Rebeccaa en Doubtless <3

Gaaf ook die sneakers van Roos! Ik ben nooit zo van de 'gaatjes'schoenen, maar zo in sneakervorm vind ik het wel wat hebben :j

Beterschap Frummels :(:) Heb je van Agradi ook geen verzendbevestiging gehad ofzo? Inderdaad wel lang :\

Ik heb nog geen idee hoe koud of warm het is, ik ga voor laagjes. Moet vanavond een uur wandelen op mijn werk :\
Maar ik ga proberen om er leuker uit te zien dan gemiddeld vandaag O:)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 12:06

Rebecca, die laarsjes zijn tof zeg, waar zijn ze van?

Ik ben ook al een beetje in de winterstemming, een aantal dingen besteld!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vestje
Afbeelding

Guts & Gusto heeft nu korting op de nieuwe collectie, had op bovenstaande dingen samen 55 euro korting, dus leuk meegenomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:58

Wauw nice CCCC! :D

Zolang het droog is vind ik het helemaal prima. :D Dan heb ik tenminste geen last van uitlopende make-up, lelijk haar en natte kleren. :') Wij hebben wel een binnenbak dus dat scheelt. :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:19

Wauww doubtless!! Als je die koopt moet je inderdaad de boyfriend jeans weer gaan dragen. Top combi vind ik!!

Die stoere boots zijn ook erg leuk, maar daar moet wel een perfect strakke broek in (doe ik altijd bij mijn lompe boots). Anders vind ik het te mannelijk :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 19:13

Super gave laarsjes, Lau en Rebec!
Aah Roos is back, Yeaah :)). Helemaal leuk weer!

Mijn lievelings jeans, boyfriend, is net helemaal open gescheurd bij het gat op mijn knie ;(. Nu maar opzoek naar een nieuwe, want ik kan echt niet zonder boyfriend broek.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 19:18

BF jeans staan mij zo lomp!

Eindelijk mijn 77onlineshop bestelling kunnen halen bij de buren. Hebben die Duitsers geen borsten? Alles zat mega strak om mijn borsten...

De roze/zwart peplum hou ik en het donkerblauwe Blousje, rest gaat terug... Zonde!

Er is in ieder geval iemand blij met de bestelling:
Afbeelding
:')

Heeft iemand ervaring met schoudervulling uit een jasje halen? Ik heb het perfecte zwarte jasje maar die vulling is echt absurd, lijk wel vierkant :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 19:44

Leuke dingen corien!

Haha friemel, die gezichtsuitdrukking van jouw kat :')

Hier vandaag mijn winterjas onverwacht gekocht! Was de nieuwe collectie aan het labelen op werk en toen was ik verliefd dus heb deze meteen meegenomen. :D heel erg uit mijn comfortzone, maar ik vind hem heel gaaf. Heb hem even over mn joggingbroek en trui heen gedaan hier:
Afbeelding

Afbeelding

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 21:13

Ik vind hem bijzonder en gewaagd. Zit er een riem bij? Hij lijkt vrij recht. Waar werk je?

Ik heb zojuist weer wat geshopt bij de hm. Ben verliefd op de hoge akinnys. Dus er moesten nog 2 bij in andere kleuren ^^

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 21:22

Er zit geen riem bij, het is een A lijn model. :)
Vond hem zelf ook vrij gewaagd, maar omdat ik vrijwel alleen maar zwart draag vond ik het wel weer oke, haha. Ik werk bij de Fashion Factory Outlet in Den Haag.
Oh, die hoge skinny's zijn heerlijk! Ik wil er eigenlijk ook nog meer - heb er nu 4 - maar per 14 september heb ik een nieuwe baan (waar ik nu werk was mijn bijbaan tijdens mijn studie, maar ben inmiddels klaar) en daar mag ik geen jeans aan helaas. Dus dan vind ik het een beetje zonde om er meer te kopen :) Welke kleuren heb je gekozen?

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 21:49

CCCCC schreef:
Rebecca, die laarsjes zijn tof zeg, waar zijn ze van?

Ik ben ook al een beetje in de winterstemming, een aantal dingen besteld!

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vestje
[ Afbeelding ]

Guts & Gusto heeft nu korting op de nieuwe collectie, had op bovenstaande dingen samen 55 euro korting, dus leuk meegenomen!

Die eerste en tweede zijn echt zo mooi! <3 Zag ze al voorbij komen op fb, maar twijfel nog.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:26

Pff mooie schoenen komen weer voorbij <3

Jas is leuk, maar ik grijp altijd naar jassen die effen zijn. Ben echt een kneus in combineren :')

Ik twijfel om deze te bestellen.
Afbeelding

Tis dat de zomer ten einde loopt.. Maar m'n zus heeft ze laatst ook gekocht en ze combineren echt gemakkelijk :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:37

Oh nee die vind ik echt niet leuk :o Doen me echt heel erg denken aan die goedkope aftrapgympen van de Primark, die van 2 euro...

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 22:57

CC, jeetje leuke bestelling zeg! En chill van de korting. Vind vooral het grijze langere jasje heel leuk! :D

Boyfriend jeans heb ik nog nooit begrepen eerlijk gezegd :+ voel mij er zelf heel erg dik in dus zal het nooit dragen. Bij anderen vind ik het vaak ook mwoah.

Jou kat Friemel, wat een toetie <3

Aparte jas Frummels! Zou hem zelf nooit kopen denk ik, maar de foto is ook wat onduidelijk haha :D

Vandaag ook m'n H&M pakketje opgehaald. Een zwarte strakke pantalon, off the schouder shirtje, T-shirt uit de party collectie die echt heel leuk is en nog een blauw topje. Verder niet zo heel bijzonder allemaal.

En ondanks dat ik echt niet van de herfst en winter hou, vind ik het wel heel leuk om m'n kast aan te vullen met mooie truien, shirts met lange mouw en herfst kleuren <3

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 07:59

Voor de liefhebbers/twijfelaars, guts&gusto heeft vandaag nog een dag stapelkorting! Dus op 1 artikel 10%, 2e 20% enz!