Ohhhh jongens ik ben per ongeluk het perfecte paar enkellaarsjes tegen gekomen net.. 260 euro alleen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LauraSaskia schreef:Hou op met je winter jongens, ik heb nog niet eens de kans gekregen om fatsoenlijk bruin te worden![]()
Iemand ervaring met dingen uit je H&M bestelling? Ik heb die leren broek niet in de winkel kunnen vinden, maar wil graag nog een maatje groter passen.. Betaal je dan weer verzendkosten enz.?

Heb je van Agradi ook geen verzendbevestiging gehad ofzo? Inderdaad wel lang

Dan heb ik tenminste geen last van uitlopende make-up, lelijk haar en natte kleren.
Wij hebben wel een binnenbak dus dat scheelt.
. Helemaal leuk weer!
. Nu maar opzoek naar een nieuwe, want ik kan echt niet zonder boyfriend broek. 

heel erg uit mijn comfortzone, maar ik vind hem heel gaaf. Heb hem even over mn joggingbroek en trui heen gedaan hier:
Welke kleuren heb je gekozen? CCCCC schreef:Rebecca, die laarsjes zijn tof zeg, waar zijn ze van?
Ik ben ook al een beetje in de winterstemming, een aantal dingen besteld!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vestje
[ Afbeelding ]
Guts & Gusto heeft nu korting op de nieuwe collectie, had op bovenstaande dingen samen 55 euro korting, dus leuk meegenomen!
Zag ze al voorbij komen op fb, maar twijfel nog.
Doen me echt heel erg denken aan die goedkope aftrapgympen van de Primark, die van 2 euro... 
voel mij er zelf heel erg dik in dus zal het nooit dragen. Bij anderen vind ik het vaak ook mwoah.