Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Samsie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:27

Het gaat er bij haar denk ik om dat ze aangeboden worden. Vind ik ook nergens op slaan. Kan me niet voorstellen dat iemand dat koopt.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:33

Hhah dat is een ander verhaal Samsie.
Ik zou het ook niet kopen haha

shiirley133

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:41

Net weer een leuke, toch wel beetje rare ervaring gehad.
Had verschillende zwarte pumps op mp staan.
Krijg ik een leuk bod, dus ik akkoord, blijkt dit een man te zijn.
Oke niet om t een of ander, maar kreeg er toch al beetje raar gevoel bij, want ja wat moet je daar nou van denken....
Toch maar even aan mn ma gevraagd of ze ook thuis wilde zijn als deze meneer ze op kwam halen.

Stond hij net voor de deur, blijkt meneer een nieuw project te hebben.....
Een plafond vol met zwarte pumps! Haha
Stiekem zijn we toch wel een beetje nieuwsgierig naar het eindresultaat!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:45

Ja kan ik me voorstellen! Dat zou ik ook wel willen zien

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:08

heb je niet om een foto van het eind resultaat gevraagd?

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:10

Ik heb wel eens pumps op marktplaats gezet en er mailde een man die een fetisj had voor gedragen vrouwen schoenen. Hij vroeg ook of ze naar voeten roken :') Daar heb ik op een geven moment maar geen antwoord op gegeven. Hij kon ook geen geld overmaken, want dan zou ze vrouw erachter komen.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:11

Laatst ook een rare reactie op mijn advertentie.
Had/heb mijn autootje te koop staan en kreeg een reactie van iemand, of ik mijn auto tegen 6 telescopen wilde ruilen, wegens beëindiging hobby. Schoot toch wel even in de lach en heb vriendelijk bedankt.

Heb vorige week woensdag een vest gekocht via MP (van mijn favoriete voetbalclub). Geld direct overgemaakt en had gevraagd of meneer even een mail wilde sturen als het geld binnen is. Vrijdag nog niks gehoord, dus toch even gemaild. Bleek de rabobank storing te hebben, maar hij zou het laten weten. Tot op vandaag niks gehoord, totdat ik een mail kreeg, dat het vest op de post is gegaan. Ik heb om de T&T code gevraagd, dus ik ben benieuwd.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:41

Nu ben ik de rare... en eerlijk gezegd maakt het me niks uit...

Ik zette net wat te koop bij Facebook. Kreeg de eerste 10 minuten geen berichten, en toen eentje van iemand die vroeg of ik het artikel 2 uur kan reserveren zodat ze kan nameten. Ik schreef dat ik dat wel ok vond. En op dat moment stroomden de berichten binnen voor dit artikel. Ik heb gelijk gekeken of dat meisje mijn bericht al had gelezen, dit was niet het geval. Heb m dus verwijderd en in de plaats daarvan gestuurd "Sorry, ik reserveer niet, ik krijg nu heel veel berichten en ik wil geen kopers mislopen". Maar waar ik niet aan gedacht heb, is dat ze daar ook een e-mail van krijgt en die wordt dus niet verwijderd. Daar las ze dus dat ik het wel reserveer, maar dat het bericht verwijderd is op facebook. En vervolgens krijgt ze een bericht dat ik niet reserveer.

Was ze een beetje boos om, en dat begrijp ik wel. Ik heb haar uitgeleged dat ik mijn spullen kwijt moet en dat ik niet verwacht had dat op dát moment ineens een stortvloed aan berichtjes binnen zou komen. Geen antwoord meer van haar. Prima. Soms gaat het ongewild banketstaaf, maar ik wil echt geen kopers mislopen door te reserveren, ik wil die zooi kwijt.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:47

En, uiteindelijk verkocht?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:53

Nog niet, er zijn er veel die nog op het werk zitten/zaten en na willen meten. Het kan goed zijn dat ze er na die twee uur nog zijn hoor, maar reserveren doe ik niet als er animo voor is.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:55

wat voor iets geweldigs verkoop jij dan GC?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:04

Die laarzen ;) Ze zijn me toch te breed, kan de achterant zo dichtknijpen. Komt door de pasvorm.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:17

oh das wel jammer dat ze je niet passen..
verkoop je die op een speciale facebook groep ed?

shiirley133

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:20

kiki1976 schreef:
heb je niet om een foto van het eind resultaat gevraagd?

Nee, stom eigenlijk he!
Heb wel de website van die meneer gekregen, dus maar hopen dat hij er een foto op zet!

Samsie schreef:
Ik heb wel eens pumps op marktplaats gezet en er mailde een man die een fetisj had voor gedragen vrouwen schoenen. Hij vroeg ook of ze naar voeten roken :') Daar heb ik op een geven moment maar geen antwoord op gegeven. Hij kon ook geen geld overmaken, want dan zou ze vrouw erachter komen.

Oohh bah! Was wel blij dat het bij mij niet zo iemand was!

Meneer vroeg ook nog netjes of ik meer mensen wist met zwarte pumps die ze wilden verkopen. Maar eens even rond gaan vragen dan!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:22

Begrijpelijk van je GamblersCup. Ik heb iets achtergehouden voor iemand, 1 andere koper hierdoor misgelopen en nu zit ik er nog mee. Gedoe is trouwens nog altijd bezig. Het staat nu niet meer op gereserveerd, maarja, een volgende koper laat waarschijnlijk lang op zich wachten.

Iets achter houden doe ik NOOIT meer, zelfs niet voor een kwartier. Wie het eerste aan mijn deur staat of wie het eerste geld op mijn rekening stort die krijgt het gewoon, punt.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 21:02

GC, je had toch gewoon die laarzen 2 uur kunnen vasthouden, als er zoveel belangstelling is dan kunnen ze echt wel 2 uur wachten.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 22:52

Als er niet veel belangstelling is wil ik best wat reserveren. Als er veel interesse is doe ik het niet.

Heeft er iemand van jullie mss kleding te koop? :o

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 23:02

Op zich vind ik het niet netjes dat wanneer je afspreekt om het 2 uurtjes vast te houden je daar later op terug komt omdat er meer geintresseerde zijn.
Aan de andere kant snap ik jouw ook dat je bang bent om andere "kopers" mis te lopen, maar 2 uurtjes? Als het nu om dagen en dagen gaat.....

Hier ook vandaag zo'n iemand. Die verkocht van een bepaalde artikel 14 stuks. Ik had aangegeven er minimaal 3 ervan te willen hebben. Zou even overleggen of er daar nog meer bij kwamen.
Hij kwam met een prijs voorstel dat wanneer ik er 3 zou kopen in ieder geval de stuks prijs omlaag zou gaan.
Een paar minuten later, sorry ik heb ze net allemaal verkocht.
Nou toen heeft hij van mij een niet zo'n net mailtje gekregen.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 12:08

Ik heb me UGG's vandaag binnen gekregen :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 13:16

gelukkig :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:38

Pfff, radeloos. Wil snel van mijn zadel af en vraag er echt een schappelijke prijs voor, maarja... zadels... zucht.
Ben nu dus maar in de 'ruil status' gekropen. Hopen dat er dan meer interesse is.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:50

Ik heb ook een country te koop staan (exact dezelfde maar dan 17 inch.)
Een maand geleden kreeg ik een bod van 400 euro, niet gedaan, terwijl hij nu van mij voor 325 al weg mag.
Ik begrijp het echt niet, het zijn zo'n ontzettend fijne zadels! Alleen erg jammer dan zo zo onbekernd zijn in Nederland.

Vandaag mijn hulsebos veelzeidigheidszadel erop gezet voor een vrij lage prijs ik ben benieuwd hoe lang ik daar nog mee ga zitten.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:02

romyloverrr schreef:
Ik heb ook een country te koop staan (exact dezelfde maar dan 17 inch.)
Een maand geleden kreeg ik een bod van 400 euro, niet gedaan, terwijl hij nu van mij voor 325 al weg mag.
Ik begrijp het echt niet, het zijn zo'n ontzettend fijne zadels! Alleen erg jammer dan zo zo onbekernd zijn in Nederland.

Vandaag mijn hulsebos veelzeidigheidszadel erop gezet voor een vrij lage prijs ik ben benieuwd hoe lang ik daar nog mee ga zitten.

Ze zijn vergelijkbaar met Passier. Daarom zet ik ook overal achter VM. (vergelijkbaar met) Passier. Dat geeft mensen meestal een idee op welk zadel ze reageren.
Goh, 400 euro. Dat je hem daarvoor niet hebt weg gedaan! :wow: Ik zou willen dat ik zo'n bod kreeg.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:03

Dat is een goede tip!
Een maand of 2 geleden stonden er alleen maar op voor 500 euro of meer, vandaar :=

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:04

romyloverrr schreef:
Dat is een goede tip!
Een maand of 2 geleden stonden er alleen maar op voor 500 euro of meer, vandaar :=

Heb jou zadel gezien, die van mij is zelfs nog nieuwer en in een betere staat. :o (Niet gemeen bedoeld.)
Staat er pas een week op maar dan nog!! Nog geen enkele reactie en ik ben zwaar ongeduldig.
Moet nu elke keer een zadel van iemand anders lenen en kan dus nog geen nieuwe kopen.