Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TammyVN schreef:Blijkbaar heeft de verkoper 339 positieve feedback reacties gehad (tenminste als ik het systeem goed begrijp). Maar het gaat hier wel om echt bond.. dus.. ik weet het niet.. Sowieso zou ik al niet voor echt bond gaan.. Brrr.
eenitraM schreef:TammyVN schreef:Blijkbaar heeft de verkoper 339 positieve feedback reacties gehad (tenminste als ik het systeem goed begrijp). Maar het gaat hier wel om echt bond.. dus.. ik weet het niet.. Sowieso zou ik al niet voor echt bond gaan.. Brrr.
Bont. Met een T
Ja, ik vind echt bont mooier dan dat neppe. Maar voor die prijsAls jij een fox furretje wilt bestellen ben je al gauw 35 euro kwijt. Maar de jas is zelf meer dan de helft goedkoper incl een vosje..
Marjoow schreef:Zullen we hier niet een hele discussie starten over bont, of het wel of niet kan? Ik denk dat daar wel een apart topic voor geopend kan worden
TammyVN schreef:Ik heb dyslexie.
Anyway, ik had vroeger een vriendin die ook zo redeneerde. Ik houd niet van écht bonT. Zelf al is het mooier. (Tenzij het een fijn leven gehad heeft en niet op een gruwelijke manier is geslacht/gevild hiervoor). Als jij zoiets zo goedkoop uit Azië gaat halen, kan je er eigenlijk wel zeker van zijn dat dit bonT geen fijn leven heeft gehad. En dan is het natuurlijk aan jou of jij daarmee wilt rondlopen.
eenitraM schreef:TammyVN schreef:Ik heb dyslexie.
Anyway, ik had vroeger een vriendin die ook zo redeneerde. Ik houd niet van écht bonT. Zelf al is het mooier. (Tenzij het een fijn leven gehad heeft en niet op een gruwelijke manier is geslacht/gevild hiervoor). Als jij zoiets zo goedkoop uit Azië gaat halen, kan je er eigenlijk wel zeker van zijn dat dit bonT geen fijn leven heeft gehad. En dan is het natuurlijk aan jou of jij daarmee wilt rondlopen.
Dat zijn kenwoorden.. Typfouten daargelaten. Nu weet je dat het met een 't' moet, dus niet nogmaals die fout maken
Ik vraag het toch niet of het een fijn leven heeft gehad? Dat dekbed van jou, of je kussen.. Daar zitten ook kippenveren/ganzenveren in. Die zijn ook niet vriendelijk geplukt![]()
Maar dit alles is offtopic.
Hoe groot is trouwens de kans dat je invoerrechten moet betalen?
lovesamantha schreef:Ja ik heb de verkopers (24 verschillende..) al mailtjes gestuurd maar nog niks gehoord.
minouesmee schreef:Ik ga zo wat aankopen voor Sinterklaas doen. Je kan niet vroeg genoeg beginnen!
Iemand nog leuke dingen voor mijn broertje? Hij is 14.