Verslaafde eBay bokkers shoppen verder in deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: Verslaafde eBay bokkers shoppen verder in deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:20

Welk gebied? Er zit wasbeer bont in verwerkt.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:21

Blijkbaar heeft de verkoper 339 positieve feedback reacties gehad (tenminste als ik het systeem goed begrijp). Maar het gaat hier wel om echt bonT.. dus.. ik weet het niet.. Sowieso zou ik al niet voor echt bond gaan.. Brrr :+.
Laatst bijgewerkt door Aroha op 15-10-13 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:21

Marjoow schreef:

Waar haal je dat vandaan?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:22

Marjoow schreef:

Dat ziet er iig beter uit dan nep bont...

Nee, ik doel meer op: Hoe kan het dat alle jassen 75% is vergeleken met andere aanbieders? Ik zie dat vaker, 1 aanbieder is stukken goedkoper dan alle rest. Zitten daar haken en ogen aan?

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:22

Saaams schreef:
Marjoow schreef:

HOT 2013 Winter VOGUE Raccoon Fur Collar Slim Thick Hooded Down Jacket Down Coat

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:23

TammyVN schreef:
Blijkbaar heeft de verkoper 339 positieve feedback reacties gehad (tenminste als ik het systeem goed begrijp). Maar het gaat hier wel om echt bond.. dus.. ik weet het niet.. Sowieso zou ik al niet voor echt bond gaan.. Brrr :+.

Bont. Met een T ;)

Ja, ik vind echt bont mooier dan dat neppe. Maar voor die prijs :wow: Als jij een fox furretje wilt bestellen ben je al gauw 35 euro kwijt. Maar de jas is zelf meer dan de helft goedkoper incl een vosje..

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:25

TammyVN schreef:
Saaams schreef:

HOT 2013 Winter VOGUE Raccoon Fur Collar Slim Thick Hooded Down Jacket Down Coat

Aha, keek ik er dus overheen. :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:25

Ja het staat in de titel :P
Maar ik zou geen jas met goedkoop bont kopen. In dat geval heb je waarschijnlijk bont dat geen fijn leven heeft gehad. Ik ben niet tegen bont, wel voor een goede behandeling van bont ;)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:28

eenitraM schreef:
TammyVN schreef:
Blijkbaar heeft de verkoper 339 positieve feedback reacties gehad (tenminste als ik het systeem goed begrijp). Maar het gaat hier wel om echt bond.. dus.. ik weet het niet.. Sowieso zou ik al niet voor echt bond gaan.. Brrr :+.

Bont. Met een T ;)

Ja, ik vind echt bont mooier dan dat neppe. Maar voor die prijs :wow: Als jij een fox furretje wilt bestellen ben je al gauw 35 euro kwijt. Maar de jas is zelf meer dan de helft goedkoper incl een vosje..

Ik heb dyslexie.

Anyway, ik had vroeger een vriendin die ook zo redeneerde. Ik houd niet van écht bonT. Zelf al is het mooier. (Tenzij het een fijn leven gehad heeft en niet op een gruwelijke manier is geslacht/gevild hiervoor). Als jij zoiets zo goedkoop uit Azië gaat halen, kan je er eigenlijk wel zeker van zijn dat dit bonT geen fijn leven heeft gehad. En dan is het natuurlijk aan jou of jij daarmee wilt rondlopen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:30

Zullen we hier niet een hele discussie starten over bont, of het wel of niet kan? Ik denk dat daar wel een apart topic voor geopend kan worden :)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:34

Marjoow schreef:
Zullen we hier niet een hele discussie starten over bont, of het wel of niet kan? Ik denk dat daar wel een apart topic voor geopend kan worden :)

Nee maar ik antwoord gewoon even op haar berichtje. ;) Doen we allemaal toch? Ik hoef absoluut geen discussie met mensen die bont dragen hoor. Been there many times before met die vroegere vriendin van mij.

Jij was me alleen voor met ongeveer hetzelfde verhaal omdat ik weer eens te lang aan het puzzelen was met het woord dyslexie. (Schrijf dat minstens 6x fout voor de spellingscontrole mij kan helpen :') ).

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:35

TammyVN schreef:
Ik heb dyslexie.

Anyway, ik had vroeger een vriendin die ook zo redeneerde. Ik houd niet van écht bonT. Zelf al is het mooier. (Tenzij het een fijn leven gehad heeft en niet op een gruwelijke manier is geslacht/gevild hiervoor). Als jij zoiets zo goedkoop uit Azië gaat halen, kan je er eigenlijk wel zeker van zijn dat dit bonT geen fijn leven heeft gehad. En dan is het natuurlijk aan jou of jij daarmee wilt rondlopen.

Dat zijn kenwoorden.. Typfouten daargelaten. Nu weet je dat het met een 't' moet, dus niet nogmaals die fout maken ;)

Ik vraag het toch niet of het een fijn leven heeft gehad? Dat dekbed van jou, of je kussen.. Daar zitten ook kippenveren/ganzenveren in. Die zijn ook niet vriendelijk geplukt :+

Maar dit alles is offtopic.

Hoe groot is trouwens de kans dat je invoerrechten moet betalen?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:36

Nee ik zeg het ook meer in het algemeen, niet perse tegen jou alleen hoor :P Maar voordat dit topic offtopic afdwaalt en er een enorme discussie komt waar niemand zin in heeft :P

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:41

Ik moet wel zeggen dat ik het enigzins belachelijk vind dat er hier serieus met een wijzend vingertje over bont beginnen. Kom op zeg er zijn vast een heleboel dingen in dit topic voorbij gekomen die niet echt op de netste manieren geproduceerd zijn, dat kan haast niet voor die prijzen (denk aan uitbuiting van werknemers, leer is vast ook niet van de beste bronnen etc). Als je een moralist wil zijn moet je dat niet doen een topic wat voor namelijk draait over (te) goedkope spullen uit Azië :)*

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:44

eenitraM schreef:
TammyVN schreef:
Ik heb dyslexie.

Dat zijn kenwoorden.. Typfouten daargelaten. Nu weet je dat het met een 't' moet, dus niet nogmaals die fout maken ;)

Ik vraag het toch niet of het een fijn leven heeft gehad? Dat dekbed van jou, of je kussen.. Daar zitten ook kippenveren/ganzenveren in. Die zijn ook niet vriendelijk geplukt :+

Maar dit alles is offtopic.

Hoe groot is trouwens de kans dat je invoerrechten moet betalen?

Hahah naast dyslexie heb ik ook een rekenstoornis en een concentratie stoornis (lucky me). Hierdoor maak ik ook vaak random fouten die ik niet kan verhelpen. Voorlopig weet ik dat bont met een T is maar wees niet verbaast als ik dit over enkele maanden weer fout typ. En nee ik ben niet achterlijk. Even een edit hier: Ik voeg hier nog even aan toe dat dit vooral vaak fout gaat als ik snel een bericht typ. En dat doe ik nou eenmaal aangezien ik echt niet voor elk bericht alle tijd ga nemen om elk woordje 3x onder de loop te nemen. Dan maar foutjes. Belangrijke mailtjes en brieven laat ik altijd nalezen door vriendinnen die wel gewoon kunnen spellen haha :D.

Ik heb kussens en dekbedden zonder veertjes, maar dat terzijde :+.

Ik wil helemaal niet offtopic gaan verder, maar ik geef aan dat het waarschijnlijk geen fijn leven heeft gehad, dat is als antwoord op jouw vraag of dit betrouwbaar is. Voor mij oogt het dus niet betrouwbaar omdat ik dat fijne leven meereken in het betrouwbaar zijn van het product. :)

Over invoerrechten weet ik niets, want ik koop alleen kleine dingen op eBay :).
Laatst bijgewerkt door Aroha op 15-10-13 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:46

Om het weer een beetje ontopic te laten gaan:
Heeft een van jullie ervaring met het vergeten van je huisadres op een pakketje?
Ik sta namelijk op het punt te huilen :')

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:48

lovesamantha schreef:
Om het weer een beetje ontopic te laten gaan:
Heeft een van jullie ervaring met het vergeten van je huisadres op een pakketje?
Ik sta namelijk op het punt te huilen :')

Nee ook al niet, sorry :'). Heb je de verkoper al benadert? :(:)

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:54

Ja ik heb de verkopers (24 verschillende..) al mailtjes gestuurd maar nog niks gehoord.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:56

Wauw.. Misschien even afwachten? Je zal denk ook wel met tijdverschil te maken hebben.

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:57

Jaa precies :)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:02

lovesamantha schreef:
Ja ik heb de verkopers (24 verschillende..) al mailtjes gestuurd maar nog niks gehoord.

PFFF, wat een boel verkopers. Ik verwacht dat de pakketjes gewoon niet bezorgd kunnen worden zonder huisnummer en dus retour afzender gaan. Ik heb het een keer gehad toen wilde de verkoper gelukkig wel opnieuw verzenden maar daar heb ik dus wel 2x verzendkosten voor betaald :o

Ze gebruiken trouwens wel je paypal adres, is dat ook het adres wat verkeert ingegeven is want je hebt ook nog een adres waarop je geregistreerd bent op ebay en als dat niet klopt maakt het dus niet uit.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:08

Ik ga zo wat aankopen voor Sinterklaas doen. Je kan niet vroeg genoeg beginnen! :P
Iemand nog leuke dingen voor mijn broertje? Hij is 14.

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:09

Mijn paypal adres is goed maar die staat op prive..
Dus ik weet niet of ze dat adres hebben gebruikt of mijn onvolledige ebay adres

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 16:11

Oh prive staat volgens mij voor prive adres.
Maar bij mijn aankopen op ebay staat mijn adres zonder huisnummer. Dat dat het adres is waar de seller het naartoe gezonden heeft. Mijn onvolledige adres dus :(

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 16:27

minouesmee schreef:
Ik ga zo wat aankopen voor Sinterklaas doen. Je kan niet vroeg genoeg beginnen! :P
Iemand nog leuke dingen voor mijn broertje? Hij is 14.

Leuk! Maar dan ga ik alvast voor kerst :D
Alleen geen idee wat ik voor mn ouders zal kopen, iemand nog leuke suggesties?

Wbt die jas van net, ik had 'm ook bekeken en twijfel of ik de gok zal wagen. Het is niet duur en heb tot nu toe altijd mijn geld teruggehad via Paypal als het mis ging..