Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Kunnen jullie me helpen? Ik wil gaanshoppen voor de winter, maar vindt het echt heel moeilijk.
Ik ben redelijk stevig, maar wel met rondingen, dus brede heupen, goed bedeeld en relatief smalle taille. Ik vind het zo moeilijk om kleding te kopen.
Setjes die ik heb de mooi staan is
een wollen jurkje met een riem er op
Een spijkerrok met een shirt tot op mijn heupen met een riem er op
En de rest van de dagen kom ik niet verder dan een spijkerbroek met een shirt met lange mouwen, maar erg stijlvol is het niet.
Ik heb me er nooit zo mee ebzig gehouden, maar wil nu toch wel eens aan een garderobe bouwen. Hebben jullie goede tips?
Jasmine_ schreef:Wauw Davinia, super leuke site! Maar inderdaad jammer dat alles zo snel weg is..
Heeft iemand enig idee hoe groot deze tas zou kunnen zijn?
http://www.loavies.com/nieuw/575-laptop-bag-black.html#
Ik heb namelijk nog een leuke tas nodig voor school, maar ik vind het moeilijk in te schatten hoe groot deze ongeveer is
En dit lijkt me een superleuk vest, maar dat is toch echt absoluut niet warm? Hoe zouden jullie dit combineren?
Davinia_ schreef:Ik zou vragen in de winkel of ze hem kunnen bestellen en of ze anders een winkel weten die hem ook verkopen
Kennen jullie de site loavies.com? Staan best leuke dingen opAlleen jammer dat het al snel uitverkocht is.