Ik heb thuis ook alweer de herfstdecoratie staan en geurkaarsjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rawr schreef:Vanmorgen om 7 uur was het gewoon stervenskoud voor mijn gevoel. Ik heb voor het eerst de verwarming in de auto weer aan gehad.![]()
Ik denk ook dat het tijd wordt om weer een deken in de hoes te doen. Opstaan zal straks wel weer veel moeilijker worden, onder de warme dekens vandaan en dan met de blote voeten op het koude laminaat.
Ik lig al onder 3 dekens
Oké, m'n normale deken en 2 dekentjes die eigenlijk op de bank zouden horen haha
Even pittig om buiten te zitten (roker
) maar oh zo fijn. Vind het 's morgens nog niet zo'n probleem nu, maar denk dat dat wel komt als het straks nog een paar graden kouder is. Scheelt dat ik er sowieso zo vroeg uit moet dat het niet prettig is, of het nou koud is of niet.
. Ben er klaar voor
xXutopiaXx schreef:Lag je al die tijd alleen nog onder de hoes?!!
Rawr schreef:xXutopiaXx schreef:Lag je al die tijd alleen nog onder de hoes?!!
Ja ik ben van mezelf om één of andere vage reden altijd warm. Een soort straalkachel zeg maar. Heb er zelf geen last van maar mijn collega's vonden het vandaag wat minder leuk dat ik de airco steeds aan zet.![]()
Ik ben vandaag in meerdere winkels geweest met leuke kerstspulletjes maar heb niets gekocht omdat dat van mezelf nog niet mag. Weet iemand hier toevallig of Ikea al het kerstassortiment al in de winkel heeft? Ik las ergens dat dat vanaf 1 oktober is maar iemand die woensdag bij Ikea was zei dat ze het niets had gezien.

Ik ga met dit idee aan de slag.
Ikzelf was als kind natuurlijk poeslief (hihi) en heb nooit wat gesloopt.. Het kerstgevoel zat er al vroeg in