Fijn zeg dat je steeds mail kunt krijgen, zou ook wel wat zijn voor mij;-) Maar ach, nu 4 penpals, wel even genoeg;-)
Heerlijk zeg, ben nu bezig met een collage van de kerstdagen. Lastig hoor, heb teveel leuke foto's.
Overigens nog steeds niet helemaal uit over wat ik van de brief van gisteren moet vinden. Of ja de brief is erg leuk, maar de crime. Mocht er iemand zijn die wil meelezen, wel benieuwd naar meningen eigenlijk. Stuur maar pb in dat geval. Is allemaal heel dubbel, maar behoorlijk ingewikkeld.
Hallo Ik kan mij nu eindelijk ook hier melden, heel erg lang getwijfeld, maar nu is het zo ver. Ik heb iemand gevonden op WAP die me heel erg aansprak, wist eigenlijk ook dat hij het was waar ik naartoe zou moeten schrijven. Gisteren de brief geschreven en vandaag op de bus! Spannend Dit is de meneer die ik heb uitgekozen; http://www.writeaprisoner.com/Template. ... z-01711779
Yup, heel bijzonder aan de brief ook is dat hij twee quotes van Mandela aanhaalt. Hoe speciaal.....
Hij lijkt me ondanks alles heel positief. Bijzonder gezien hij vastzit sinds 1998! Hij zit overingens in Polunsky en vraagt waarom ik met iemand als hem wil schrijven. Hij hoopt dat ik terugschrijf, wat denken jullie dat ik nu ga doen;-)?