Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dat is 1.5 uur enkele reis. En dan weer 1.5 uur terug om even een achterklep op te halen . cissy schreef:Op laten sturen? Misschien goedkoper dan 3 uur reizen en brandstof.
fijn dat je goed geslapen hebt!Niobe schreef:Sterkte met je man Hutcherson! Hoe gaat het inmiddels?
Knuffel Denisesilverfijn dat je goed geslapen hebt!
Onze kat Nacho (waarvan broertje net is overleden waarschijnlijk aan FIP) heeft iets verhoogde ontstekingswaarden. Dat kan nog van alles en ook niks zijn, maar we gaan toch even verder laten onderzoeken voor de zekerheid. Ook al vertoont hij echt nog geen afwijkend gedrag. Hij is alleen ietsje afgevallen, daarom gingen we met hem ook naar de DA.
MizzMontana schreef:Aan mezelf, omdat ik gisteren een domme keuze heb gemaakt waar ik achteraf spijt van heb. Wat ik heb gekozen maakt eigenlijk al niet meer uit en is platgeslagen echt een non-issue. Maar dat ik het maar niet van me af kan zetten en er mee in mijn hoofd blijf malen, daar erger ik me aan. Waarom ben ik toch zo streng en zo hard voor mezelf?
Suzanne F. schreef:MizzMontana schreef:Aan mezelf, omdat ik gisteren een domme keuze heb gemaakt waar ik achteraf spijt van heb. Wat ik heb gekozen maakt eigenlijk al niet meer uit en is platgeslagen echt een non-issue. Maar dat ik het maar niet van me af kan zetten en er mee in mijn hoofd blijf malen, daar erger ik me aan. Waarom ben ik toch zo streng en zo hard voor mezelf?
Oh dit herken ik. Ik kan soms nog (gelukkig wel kort) flippen en me superrot voelen over iets stoms wat ik gedaan heb heeeeeeel lang geleden dus echt 15 jaar geleden ofzo. Ik moet dan echt even tegen mezelf praten om weer rustig te worden.
.
Suzanne F. schreef:MizzMontana schreef:Aan mezelf, omdat ik gisteren een domme keuze heb gemaakt waar ik achteraf spijt van heb. Wat ik heb gekozen maakt eigenlijk al niet meer uit en is platgeslagen echt een non-issue. Maar dat ik het maar niet van me af kan zetten en er mee in mijn hoofd blijf malen, daar erger ik me aan. Waarom ben ik toch zo streng en zo hard voor mezelf?
Oh dit herken ik. Ik kan soms nog (gelukkig wel kort) flippen en me superrot voelen over iets stoms wat ik gedaan heb heeeeeeel lang geleden dus echt 15 jaar geleden ofzo. Ik moet dan echt even tegen mezelf praten om weer rustig te worden.