MarlindeRooz schreef:Ja klopt naar Daisy. Ik schrok er vannacht nog een paar keer wakker van. Pfff.
Is Daisy de hond die een wolf wilde wegjagen en toen gepakt is en gevlucht?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Ja klopt naar Daisy. Ik schrok er vannacht nog een paar keer wakker van. Pfff.
Is Daisy de hond die een wolf wilde wegjagen en toen gepakt is en gevlucht?
Tancreda4 schreef:Waarom neem je katten als je er niets mee hebt? Als muizenvanger en thats it?
Valerie93 schreef:Blaasontsteking en een huisarts die geen antibiotica wil geven want urine test was negatief.
Maar ondertussen blijf ik naar wc gaan terwijl het eigenlijk niet mogelijk is met mijn werk, ben alleen maar onderweg.
fjordjes schreef:Onze container kwijt... Vandaag is het vuilnis ophaaldag dus gisteravond netjes aan de weg gezet en nu is ie weg. En het duurt 5 werkdagen voordat de gemeente reageert en we gaan zaterdag op vakantie. Fijn zit ik nu zonder container.
Absolem schreef:Ik ben helemaal gesloopt . Wordt ik gebeld. Ja je dochter mag volgende week starten op de groep . Maar het vervoer is nog niet geregeld ( speciaal onderwijs indicatie groep ) . Dus je moet haar nog wel zelf even brengen tot we dat rond hebben . Are you ffing kidding me !? . Ik leef rond bijstands niveau . Veenendaal is een half uur enkele reis . Dus twee uur reistijd per dag .... Rip bankrekening .