Stom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 15:33

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 15:38

Daar ben ik ook bang voor.. Of bevroren onder een struikje.
Maar hoop zo anders...

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 15:57

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 17:47

Ja, ik zei gisteren al tegen mijn man, al die arme vermisten vinden ze meestal in het water, en helaas....

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 18:15

Ik vind het ook stom dat mensen zelfs live gaan op tiktok tijdens hun volledige buitenrit. Snap echt niet waarom.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 18:18

De persconferentie van Trump net.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 18:22

_Karlijn schreef:
Ik vind het ook stom dat mensen zelfs live gaan op tiktok tijdens hun volledige buitenrit. Snap echt niet waarom.

Je gaat toch hopen dat die mensen geen hond hebben. Stel je voor dat ze daarmee naar buiten gaan en dan de hele tijd op hun telefoon zitten :n

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 18:23

Ik heb nu al 3 dagen lichte hoofdpijn. Ik drink genoeg, dus dat is het niet en verder ben ik erg fit. Baal er stiekem wel van dat ik dat de hele tijd op de achtergrond voel.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 19:44

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 19:50

Suzanne F. schreef:
DuoPenotti schreef:

Ja dat dacht ik al. Vraag me alleen altijd af hoe ze in het water zijn beland. Zelf erin gelopen? Gevallen? Gegooid?

Ik vind het ook opvallend hoeveel mensen er in water gevonden worden.
Onlangs is het hier vlakbij gebeurd, diegene was onwel geworden langs de waterkant en in het water gevallen en overleden.
Ik denk dat het vaak zoiets is.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 20:41

Misschien zag deze jongen ijs en dacht er op te kunnen staan?

Bij dronken lui is het meestal door in het water te plassen.
Maar bij plassen vallen ze vaak voorover.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 20:46

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 20:59

Ja, veel studenten die in de steden in de grachten vallen. Maar waarom verstandelijk beperkte mensen en ouderen zo vaak in het water belanden weet ik niet :\

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 21:07

Wellicht net als dronken mensen minder coördinatie.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 21:09

Met dit weer snap ik nog wel dat hij misschien ijs zag en dacht dat hij erop kon lopen. Of gezien zijn kleding dat hij dacht te gaan zwemmen en verrast werd door het koude water.
Verder gaan mijn gedachten naar balans problemen, misschien iets met de perceptie dat ze niet doorhebben hoe dicht ze bij het water zijn tot ze er niet meer uit kunnen komen. Verstandelijk beperkte mensen hebben vaak ook geen tot weinig gevoel voor gevaar..het kan zo veel zijn. In elk geval is het altijd behoorlijk rot. Het is zo makkelijk om maar te wijzen naar iets of iemand dat je soms liever een duidelijke dader hebt dan die gevallen waar je je blijft afvragen hoe het precies is gegaan

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 21:21

De vindplaats van het lichaam is niet heel gek ver van waar hij woont. Misschien in het donker het water niet gezien en erin gevallen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 21:30

Aaaaaarghhh kuit die zonet nog een aantal spiervezels verder doorscheurde... Je voelt letterlijk de vezeltjes knappen en kan niks doen om in te grijpen...

Nu zit er ondertussen al een deuk in mijn kuit en kan ik bijna niet meer stappen 8)7

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 01:17

Heb ik al weleens gezegd dat thuisbezorgd stom is? _-:(

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 02:02

Dan ga je het toch gewoon zelf halen voortaan? :=

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 08:16

MarlindeRooz schreef:
Ah ja ik gebruik hem wel vaker. Al drie keer in de vorige zin. :j

:D

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 08:19

Bellatrix schreef:
De persconferentie van Trump net.

Ik trek de zalvende stem van die man niet. Als hij op het nieuws is, zet ik het geluid uit en de ondertiteling aan :D

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 08:26

Lieser schreef:
Ik trek de zalvende stem van die man niet. Als hij op het nieuws is, zet ik het geluid uit en de ondertiteling aan :D

O, ik heb precies hetzelfde. Ik word zo agressief van die slepende, monotone stem (naast dat ik uiteraard álles aan die man verwerpelijk vind). Dus hier ook geluid uit.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 14:08

Little_Gift schreef:

Ik ben geen klant, maar werk in een restaurant waar ook bestellingen binnenkomen via thuisbezorgd. Gisteren wilden we stoppen met bezorgen vanwege het weer, was gewoon echt niet verantwoord. Mijn baas heeft een halfuur met ze aan de telefoon gehangen en ze zouden het regelen. Niet dus. En als je dan vervolgens weer probeert te bellen wordt na 25 minuten in de wacht steeds de verbinding verbroken. De hele avond zijn er bestellingen binnen blijven komen en dat mogen wij dan oplossen. Het was echt een hel.

De helft van de tijd kun je klanten ook niet bereiken, omdat thuisbezorgd telefoonnummers anonimiseert en een random nummer geeft ipv het nummer van die klant. Dat random nummer is soms ook gewoon een bestaand nummer waardoor je iemand aan de telefoon krijgt die niets heeft besteld.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 14:18

Nou, eigenlijk hoop ik dat zijn levenstijl hem in gaat halen en hij snel het loodje legt. Leven op fastfood, frisdrank en een enorme berg asperines kan nooit goed zijn. Maar jan met de korte achternaam zweert erbij. Hij is echt gestoord. Maar vergeet die JD holtor Vance niet, of die Heggeschaar, die zijn echt heeel gevaarlijk.. Het is een gestoord clubje mensen bij elkaar.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 15:20

Picopico schreef:
Little_Gift schreef:

Ik ben geen klant, maar werk in een restaurant waar ook bestellingen binnenkomen via thuisbezorgd. Gisteren wilden we stoppen met bezorgen vanwege het weer, was gewoon echt niet verantwoord. Mijn baas heeft een halfuur met ze aan de telefoon gehangen en ze zouden het regelen. Niet dus. En als je dan vervolgens weer probeert te bellen wordt na 25 minuten in de wacht steeds de verbinding verbroken. De hele avond zijn er bestellingen binnen blijven komen en dat mogen wij dan oplossen. Het was echt een hel.

De helft van de tijd kun je klanten ook niet bereiken, omdat thuisbezorgd telefoonnummers anonimiseert en een random nummer geeft ipv het nummer van die klant. Dat random nummer is soms ook gewoon een bestaand nummer waardoor je iemand aan de telefoon krijgt die niets heeft besteld.

Bijzonder lastig. Misschien een optie om geen samenwerking met thuisbezorgd meer in stand te houden dan?