Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 22:42

daantjuhhh schreef:
Ik heb trouwens door die melding wel een ergernis erbij.

De persoon aan de andere kant van de lijn tot 4 x toe: ja, je had eigenlijk eerder moeten bellen….

Ik zei op een gegeven moment ook, ja dat zeg je nu 4 x maar je hierdoor praat je mij wel een schuldgevoel aan.
Toen dimde ze wel in.

Bah, die mag wel een cursusje doen. Wel goed van je dat je het zo hebt opgepakt. Misschien is ze pas beginnend dementerend.

Ik heb een keer een jongen zien liggen op zo'n akker opgang over de sloot zeg maar. Ik had toen geen telefoon bij en fietste in mijn eentje als jonge meid, dus ik durfde hem niet aan te spreken, maar het zat me niet lekker. Bij thuiskomst gebeld. Ben toen nog teruggebeld, maar ze hadden hem niet tegengekomen. Krijg er nog de kriebels van. Apart dat je als mens zo bezorgd kan zijn om anderen die je niet eens kent.

Edit: Tessa, blaren niet doorprikken! Die hebben een verkoelende werking op de huid schijnbaar. Plus, zolang ze dicht zijn geen kans op ontsteking/infectie door vuil
Laatst bijgewerkt door denisesilver op 21-07-24 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 22:43

M'n 2 weken verlof zijn voorbij grmbl -O-

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 22:48

TessaxQuincy schreef:
Vanmiddag gewandeld in het bos met een vriendin. Was leuk hoor, maar heel veel modder, muggen (je kon niet even stilstaan dan werd je lek geprikt) en ik heb nu gigantische blaren op beide hakken. Leuk :') (Moet je die trouwens doorprikken?)

Ach het softijsje met discodip was wel heel lekker na de tijd! :D

Lekkere wandeling -O- blaren beter niet doorprikken tenzij er zoveel druk op staat dat je er last van heb.

TessaxQuincy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 23:04

Oke dankjewel beide! Gelukkig niet heel veel last van. Maar dan laat ik ze zitten, iedereen zei wel dat ik ze door moest prikken maar doe ik het niet.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 23:11

En anders schuur je ze ook wel kapot door het lopen, dat gebeurt vaak ook nog wel eens.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 23:18

Dat ik vrees dat ik verliefd geworden ben maar geen idee hoe hij er in staat. Ik wil dat gesprek niet voeren via de telefoon maar yay vakanties… voel me nu rete onzeker want hij is (logisch) druk en gewoon z’n ding aan het doen. Hij appt af en toe wel maar pff mijn brein draait overuren |o

Oh en morgen weer maandag dus dat betekent weer werk en m’n leidinggevende is weer terug en probeert me oprecht het leven zuur te maken. Hele weekend me daar druk over lopen te maken. Morgen maar eens overleggen met P&O en vervangend leidinggevende want dit gaat helemaal mis.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 03:14

Jet lag… gisterochtend teruggekomen van vakantie en de wekker staat om 05.30 voor werk :') klaarwakker, ben maar met de katten op de bank gaan zitten…

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 04:12

Dat ik 1,5 maand geleden van t paard gevallen ben een ruggenwervel heb gebroken en niet weet of ik ooit nog mag/durf rijden. (Ook wegens een eerdere val) En vandaag een berichtje krijg dat mn beste vriendin die 3 maanden rijdt een pony gekocht heeft. En dit misschien heel egoïstisch klinkt maar ik echt een beetje zuur ben. Ik wil heel blij zijn voor dr maar tegelijkertijd is het confronterend dat het na 19 jaar rijden misschien wel ophoudt voor mij..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 07:00

daantjuhhh schreef:
Geen ergernis maar wel iets wat mij raakt.

Ik kwam net op de fiets een oude vrouw tegen die wat verward overkwam.

Fiets aan de hand op het fietspad en om zich heen kijkend.
Dus ik kom haar tegemoet en vraag direct heeft u problemen met uw fiets?

Zij nee, Hoogeveen is dat die kant op ?
Ik: u bent in Hoogeveen, waar moet u precies zijn?
Ze had geen telefoon bij zich, ook geen kaartje met een telefoonnummer

Ik kwam er achter waar ze moest zijn dus ik vroeg of ik met haar mee mocht fietsen, maar ze wilde absoluut niet mij tot last zijn.

Toen kwam er gelukkig een vrouw aanfietsen die haar kant ook op moest. Dus ik haar heel voorzichtig en subtiel tot stilstand gebracht.

Even met die vrouw overlegd en zij was meteen heel behulpzaam.
Dus ik tegen die oude vrouw, vind het dan goed dat zij met u mee fietst? Zij moet de zelfde kant op!

Nou dat was helemaal prima.
Ik dacht echt, pfff gelukkig.

Ze was wel echt heel lief, ik kreeg een schouderklopje en ze bedankte mij voor de goede zorgen.

Super, top dat je haar tot zover geholpen hebt! :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 07:04

daantjuhhh schreef:
Het zat mij nog niet helemaal lekker dus ik heb nog wel een melding gedaan bij de politie. Die gaan in ieder geval de buurt rondrijden en kijken of ze haar nog tegen komen

Dank jullie wel. Ik heb een zwak voor oude mensjes <3

Hier nog een. Sowieso de zwakkeren in de maatschappij (lees: mensen met een beperking, kinderen, dieren). Ik heb nog steeds af en toe contact met de mevrouw die ik afgelopen winter geholpen heb. Die waar die beesten van mensen in de eetcafeetjes gewoon naar bleven kijken en zij niet overeind kon komen op die koude straat. Ik ben toen met haar naar het ziekenhuis gegaan en daar bleek ze haar arm op meerdere plekken gebroken te hebben. Arm mens.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 07:45

Diezelfde teamleider. We hadden al beneden moet staan om te openen maar ze is er nog niet eens.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 07:53

melanie0906 schreef:
Dat ik 1,5 maand geleden van t paard gevallen ben een ruggenwervel heb gebroken en niet weet of ik ooit nog mag/durf rijden. (Ook wegens een eerdere val) En vandaag een berichtje krijg dat mn beste vriendin die 3 maanden rijdt een pony gekocht heeft. En dit misschien heel egoïstisch klinkt maar ik echt een beetje zuur ben. Ik wil heel blij zijn voor dr maar tegelijkertijd is het confronterend dat het na 19 jaar rijden misschien wel ophoudt voor mij..

Dat is niet egoïstisch hoor.
Dat is gewoon erg confronterend.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 08:56

melanie0906 schreef:

:(:)

Niet eens een ergernis, ik heb me net kapot zitten lachen. Zoontje van mijn zus is zo'n vreselijke drama queen. Hij zat op zijn loopfiets en het heeft zeker 20 minuten geduurd om de vijf meter voor mijn huis langs te gaan. Zo zeurderiger janken met zijn hoofd in zijn armen op het stuur. Die lijdt echt aan chronische aanstelleritus :')

Ik heb hier weleens gedeeld dat het me frustreert dat ik nooit een apart kaartje krijg bij bruiloften/kraamfeesten/etc.? Ik heb nu van mijn neef en zijn vrouw een eigen kaartje gekregen voor hun bruiloft <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 09:22

melanie0906 schreef:

Dat lijkt mij echt heel erg confronterend ja, super rot dat onbekend is of je ooit nog kan rijden. Sterkte met je herstel!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 09:30

denisesilver schreef:
melanie0906 schreef:

:(:)

Niet eens een ergernis, ik heb me net kapot zitten lachen. Zoontje van mijn zus is zo'n vreselijke drama queen. Hij zat op zijn loopfiets en het heeft zeker 20 minuten geduurd om de vijf meter voor mijn huis langs te gaan. Zo zeurderiger janken met zijn hoofd in zijn armen op het stuur. Die lijdt echt aan chronische aanstelleritus :')

Ik heb hier weleens gedeeld dat het me frustreert dat ik nooit een apart kaartje krijg bij bruiloften/kraamfeesten/etc.? Ik heb nu van mijn neef en zijn vrouw een eigen kaartje gekregen voor hun bruiloft <3

Ha ha ha, als beelddenker zie ik de situatie met je neefje helemaal voor me. :D

En wat mooi dat je nu echt een persoonlijke uitnodiging hebt gekregen. :j

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 10:32

In juli huurverhoging gekregen, de huurtoeslag voor juli was ook omhoog gegaan. Maar nu voor augustus heb ik het oude bedrag gekregen. Maar volgens mijn toeslagen hoor ik dus wel het nieuwe bedrag te krijgen.

WannabeAnky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 10:54

Dat ik veel te vroeg ben voor een belangrijk gesprek (OK, wel zo gepland want met het OV weet je het maar nooit), en nu dus alleen maar nog zenuwachtiger word. :+ Dan duurt wachten tot 11.30 nog lang. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 11:08

wyoming schreef:
In juli huurverhoging gekregen, de huurtoeslag voor juli was ook omhoog gegaan. Maar nu voor augustus heb ik het oude bedrag gekregen. Maar volgens mijn toeslagen hoor ik dus wel het nieuwe bedrag te krijgen.

Even bellen naar de toeslagenlijn!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 11:28

wyoming schreef:

Hier ook hetzelfde, of niet helemaal maar in juni hoger bedrag gehad en nu weet lager. maar volgens hen klopt dit bedrag nu.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 11:47

Hoe beter ik ingewerkt raak, hoe ingewikkelder de vragen worden die binnen komen :') Doet het universum dit expres?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 11:48

Het oor van mijn vader van 90 moet uitgespoten worden.Olijfolie meegenomen voor hem.Heeft hij zijn oor al gedruppeld met naaimachine olie van 20 jaar oud :oo En mijn vader is nog goed bij zijn verstand.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 22-07-24 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 11:49

Britta31 schreef:
Het oor van mijn vader van 90 moet uitgespoten worden.Olijfolie meegenomen voor hem.Heeft hij zijn oor al gedruppeld met naaimachine olie van 20 jaar oud :oo

Sorry maar _O-

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 11:55

Mijn zoon druppelde de laatste keer met olijfolie met knoflook.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 12:15

tones schreef:
Mijn zoon druppelde de laatste keer met olijfolie met knoflook.

Ook sorry maar _O-

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 12:30

wyoming schreef:

Ik heb sinds 4 juli een woning en krijg in zijn geheel nog geen enkele toeslag, pas 20 augustus, dus de leuke dingen doen met kind in de vakantie kunnen we ook op ons buik schrijven... |(