Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Op maandagochtend is er babyzwemmen op mijn werk. Dat doe ik altijd met mijn zoontje. Nu is collega ziek, dus geef ik het al 3 weken, maar heb gezegd dat ik het nu even niet meer wil, omdat ik graag de lessen weer wil meedoen met mijn zoontje. Maar er is waarschijnlijk geen andere vervanging, dus kan ik alsnog de lessen niet volgen. Als ik ze niet kan geven, gaan ze niet door...
fleurtjeuh schreef:_San87_ schreef:Gelukkig regent het weer. Ik was bijna bang dat de grond op zou drogen.
Ja de uiterwaarden bij Wageningen waren ook bijna uitgedroogd gisteren ...
[ [url=m/1hH1g3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sueWK7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daphne__ schreef:Mijn kat! Had een afspraak bij de dierenarts voor controle na zoveelste oorontsteking. Dus kwartiertje van tevoren koffertje gepakt, wil ze kat er in doen... Nergens te vinden![]()
Hele huis afgezocht, maar ik zie haar niet. Met middageten heb ik haar nog van tafel gestuurd. Ze mag nu niet naar buiten ivm haar gezondheid en vuurwerk en niemand heeft haar naar buiten gelaten.
Maar waar is ze dan!?
Citaat:47 procent van het vuurwerkletsel bij kinderen jonger dan 12 jaar wordt veroorzaakt door dit soort 'kindervuurwerk'.