Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kairos schreef:friendly schreef:Mijn werkgever die wel zegt: “doe voorzichtig” maar je eigenlijk wel dwingt naar je werk te komen. Dat er geen bussen/treinen rijden is niet erg want er is vast iemand die je kan brengen en met de auto valt t mee. Ik heb geen rijbewijs, woon alleen, ga sowieso niet een ander mogelijk in gevaar brengen zodat ik maar kan werken en lopend/fietsend is ook geen optie imo want het is gewoon onverantwoord om de straat op de gaat zo. Maar nee, met alle geweld moet de winkel open. En er zijn al zat collega's wel. Ja, met de auto.
Ik denk dat je baas zich geroepen voelt om je te halenGrapje natuurlijk, echt bizar dat de winkel kostte wat kost open moet, ik denk niet dat mensen graag komen winkelen vandaag
![]()
Moet zelf vanmiddag ook naar werk (zorg, woonvorm), ben benieuwd hoe ik er ga komen
friendly schreef:Doe ik ook al weken.Mkango schreef:Mijn freeloader huisgenote die nog steeds weigert wc-papier te kopen. Dan niet, stomme poedersuiker, maar dan koop je alle andere dingen voor in huis ook maar lekker zelf.
Ga je al met een wc rol onder je arm naar t toilet zodat zij gewoon geen wc papier heeft? Zou t haast doen hoor