Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Said the actress to the bishop.
Maarreh, meer praktisch: kan je vriendin de taartjes niet meenemen naar jou toe, dan kunnen jullie ze bij jou thuis opeten.Heb je toch je taartje en je quality time met said vriendin, maar kun je je haar droog houden.
Fly_high schreef:Ik moet zo mijn bed uit kruipen voor een wedstrijd, en afzeggen kost in dit geval geld dus gotta brace myself
Merlen schreef:Ik ga zodadelijk mijn boerenfox laten inslapen.Ze was al doof en blind aan één oog.Sinds vorige zondag ook blind aan het andere.
Ze loopt doelloos en depressief rond.Dit is geen leven meer voor haar.
Zo jammer want voor de rest is ze fysiek nog heel goed en zou je haar de leeftijd van bijna 15 niet aangeven.
Ineke2 schreef:Dat ik zo’n heb om te rijden, maar de combinatie van regen met stormachtige wind en geen mogelijkheid om uit de wind te rijden maakt het geen goed idee![]()
Ik ben net met boodschappen doen al gevallen door een windvlaag
Zebrastreep schreef:Ik zeg dat ook vaak, maar regen luistert zo slecht.Ineke2 schreef:Dat ik zo’n heb om te rijden, maar de combinatie van regen met stormachtige wind en geen mogelijkheid om uit de wind te rijden maakt het geen goed idee![]()
Ik ben net met boodschappen doen al gevallen door een windvlaag
Ik denk ook altijd moet ik met harde wind wel gaan rijden? En vervolgens denk ik maar ja ze moet er ook maar aan wennen anders blijft het een probleem.
Alleen regen zeg ik nee tegen
Merlen schreef:Ik ga zodadelijk mijn boerenfox laten inslapen.Ze was al doof en blind aan één oog.Sinds vorige zondag ook blind aan het andere.
Ze loopt doelloos en depressief rond.Dit is geen leven meer voor haar.
Zo jammer want voor de rest is ze fysiek nog heel goed en zou je haar de leeftijd van bijna 15 niet aangeven.
Urbanus schreef:Taartje eten in m'n favoriete café met vriendin. Is leuk. Maar poedersuiker.