capopjekop schreef:Toch kan het wel goed zijn om jezelf eens kritisch te bekijken als je dit soort mensen aantrekt. Het kan een keer gebeuren, maar als het vaker gebeurt en met verschillende mensen ben je dan duidelijk genoeg in je communicatie? Of mss toch te bang om een ander te kwetsen? Dit bedoel ik overigens niet vervelend, maar mss helpt het juist. Want ik kan me voorstellen dat het vervelend is als mensen over je grenzen gaan
Daar heb ik het juist heel uitgebreid met hem over gehad. Maar omdat ik één keer een ontspannen dag met hem heb gehad vindt hij nu dat hij mij altijd ontspannen kan krijgen en dat het voor mij beter is om te blijven slapen dan om naar huis te gaan. Hij is ineens arrogant? Dit is niet hoe het werkt, ik maak mijn eigen keuzes. En ontspannen is voor mij behoorlijk ingewikkeld. Fijn als het een keer lukt met iemand samen, maar dat zegt niks over een volgende keer.
Ineke2 schreef:Dat is lastig te zeggen Sushi. Het belangrijkste is wel; zorg éérst goed voor jezelf. Houd je daarom echt standvastig bij je standpunt, als dat betekent dat een vriend het voor gezien houdt dan is het geen echte vriend. Denk daar aub goed aan.
Dat komt helemaal goed! Ik ga niet alsnog daar blijven slapen. Mijn eigen bed is op het moment heilig, daar houd je me niet makkelijk weg. Ik heb mijn rust hard nodig.